Mitä häät tarkoittavat unessa, kun seurustelukumppanini ei saapunutkaan häihimme?
Uni alkoi siitä, kun kumppanini pyysi minua vaimokseen. Suostuin vaikka naimisiinmeno ei ollut minulle tärkein asia. Olin tyytyväinen pelkkään yhdessäoloon ja se olisi riittänyt. Olin kuitenkin positiivisesti yllättynyt.
Katsoin hääpaikalla itseäni peilistä ja ajattelin kiinni olevaa kampaustani, että onpa vähän epäsiisti ja että näytin vähän kärsineeltä. Avasin tukkani ja harjasin sen ja näytin kuin eri ihmiseltä. Olin kaunis ja elinvoimaisen näköinen. Tämän jälkeen lähdin kohti hääpaikkaa. Kaikki vieraat olivat paikalla, mutta sulhasta ei näkynyt. Etsin häntä joka puolelta eikä missään vilaustakaan. Soitin hänen numeroonsa, mutta se meni suoraan vastaajaan. Olin hölmistynyt ja loukkaantunut. Lopulta rupesin itkemään lohduttomasti ja siihen heräsin.
Mitä tällainen uni voi merkata?
Omat häät unessa (aviomies ei saapunut paikalle)
Anonyymi
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042