Löysä alapää synnytyksen jälkeen

jatkoa keskusteluun

Uusi ketju alkaa tästä...

55

6226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarkka

      miesten kommentteja pyydettiin,mutta naisethan tuolla vakuutteli et alapää edelleen kuin neitseellä,vaikka ois viiskiloisen isännänalun työntänyt maailmaan! Mä epäilen vahvasti tota,taitaa olla kova paikka monelle naiselle myöntää totuus.Tästä nyt joku vetää herneen nenään,kun myönnän olevani onnellinen,että vaimo sai sektiolla lapsemme,on kyllä lääketieteellinen syy,mutta kumminki..
      on sitä sen verran hurjia juttuja kuullu kavereilta,että en viitsi toistaa.

      • mies-75

        Rehellistä puhetta,vaan ei parane naisille koskaan sanoa,muuten on lähtö lähellä!:D

        No,ne muistot entisestä jää ja vaimoonki synnytyksen jälkeen tottuu,oli sillä millanen vaan.
        Joskus vaan miettii,millasta se oikein olikaan ennen lapsia,huoh :(


      • erilaisia löytyy
        mies-75 kirjoitti:

        Rehellistä puhetta,vaan ei parane naisille koskaan sanoa,muuten on lähtö lähellä!:D

        No,ne muistot entisestä jää ja vaimoonki synnytyksen jälkeen tottuu,oli sillä millanen vaan.
        Joskus vaan miettii,millasta se oikein olikaan ennen lapsia,huoh :(

        Kyllä se on yksilöstä kiinni.Luonnostaan on synnyttämättömissä isompia ja pienempiä.Synnytyksen jälkeen pystyy treenaamaan sisuskalunsa parempaan kuntoon kuin jopa ennen synnytystä! Se joka unohtaa jumpan jää kaiketi toisenlaiseksi.Joskus myös kudokset eivät jousta,venähtävät eivätkä palaudu.

        Vanhempi synnyttäjä palautuu huonommin kuin nuori.Nuori elimistö yleensä korjautuu täysin.Luonto tekee tehtävänsä.

        Eikä palautuminen välttämättä muutamassa kuukaudessa tapahdu.Ja sitkeää jumppaa on tehtävä,ueasti päivässä!


      • naurettavaksi

        koko keskustelu. Löysä tai ei, ei olisi olemassa miehiä eikä naisia jollei niitä olis vuosituhannet synnytetty. Eli älä halua lapsia, jos et kestä naisesi pientä löystymistä sen jälkeen. Ihan kummallinen koko keskustelu.


      • Minni

        kyllä se sektiopimppakin repsahtaa hormonaalisista seikoista. Ei se ole pelkästään kiinni siitä kuinka suuri pökäle sieltä alapäästä työnnetään. Ottakaapa velikullat faktoista selvää...


      • sektioäiti
        Minni kirjoitti:

        kyllä se sektiopimppakin repsahtaa hormonaalisista seikoista. Ei se ole pelkästään kiinni siitä kuinka suuri pökäle sieltä alapäästä työnnetään. Ottakaapa velikullat faktoista selvää...

        Olen sektiolla synnyttänyt ,treenannut murrosiästä asti lantionpohjalihaksia,eikä kyllä venahtanut alapääni.Suurempi riski alatiesynnytyksen jälkeen löystymiseen on ylipaino!Onhan se totta,että venuu se alapää jos sieltä ponnistaa vauvan ! Ainakin ystäväni jotka alakautta synnyttäneet myöntävät ,että alapää muuttunut. Siksi sektioäideille kuulemma ollaan kateellisia! Julkkisäiditkin paikkojen vuoksi kuulemma päätyvät sektioon! Se kyllä outoa..


      • Minni
        sektioäiti kirjoitti:

        Olen sektiolla synnyttänyt ,treenannut murrosiästä asti lantionpohjalihaksia,eikä kyllä venahtanut alapääni.Suurempi riski alatiesynnytyksen jälkeen löystymiseen on ylipaino!Onhan se totta,että venuu se alapää jos sieltä ponnistaa vauvan ! Ainakin ystäväni jotka alakautta synnyttäneet myöntävät ,että alapää muuttunut. Siksi sektioäideille kuulemma ollaan kateellisia! Julkkisäiditkin paikkojen vuoksi kuulemma päätyvät sektioon! Se kyllä outoa..

        Mitään tieteellistä näyttöä asiasta ei ole olemassa - aikuisten oikeasti. Toki kuka tahansa, joka treenaa alapäätään saa sen tiukemmaksi. Näissä kokemusjutuissa on se riski, että joku synnyttää alakautta ja ei ole/tule koskaan treenaamaan alapäätään ja jää siksi "löysäksi". Joku synnyttää sektiolla ja on ollut ja tulee olemaan himotreenaaja alapäätänsä ajatellen ja on todella "tiukka".
        Sektiosta voi vastaavasti aiheutua pahoja virstarakko-ongelmia välittömästi, kiputiloja jne.
        Alatiesynnytyksen jälkeen ongelmat ilmenevät yleesnä vasta vuosien jälkeen...


      • pikkukili...vai pili

        Minäkin änkesin naisena tälle paltalle mutta teen sen van tän ainoon kerran....no, asiaan..Itse olen saanut kaikki lapset sektiolla, koska lantio on ahdas, mutta muistan elävästi vielä kun oli "nuori ja huima" ja poikaystävät vaihtui välillä useammin kuin pikkuhousut ja tuli kokeiltua "useampaa tappia" että kyllä sitä on munissakin eroa, joillakin miehillä ei ole munaa nimeksikään ja onpa sattunut niinkin että hommat on jäänyt tekemättä kun joillakin on se "holmes" versio housussa. Pienipippelisille normaalikin (synnyttämätön)pimppi on löysä.


      • synnyttämätön
        Minni kirjoitti:

        Mitään tieteellistä näyttöä asiasta ei ole olemassa - aikuisten oikeasti. Toki kuka tahansa, joka treenaa alapäätään saa sen tiukemmaksi. Näissä kokemusjutuissa on se riski, että joku synnyttää alakautta ja ei ole/tule koskaan treenaamaan alapäätään ja jää siksi "löysäksi". Joku synnyttää sektiolla ja on ollut ja tulee olemaan himotreenaaja alapäätänsä ajatellen ja on todella "tiukka".
        Sektiosta voi vastaavasti aiheutua pahoja virstarakko-ongelmia välittömästi, kiputiloja jne.
        Alatiesynnytyksen jälkeen ongelmat ilmenevät yleesnä vasta vuosien jälkeen...

        Hei,kiinnostaa,vastatkaaTIETÄVÄT naiset miks alatiesynnyttäjälle on ISOMPI kuukautiskuppi"kuukuppi" ja PIENEMPI sektioäideille? Itse pelkään kuollakseni ,et löysenisin synnytyksessä,olen ihan varma,että sektiolla paikat säästyy-turhamaistako-ainakin realistista..


      • Diva
        synnyttämätön kirjoitti:

        Hei,kiinnostaa,vastatkaaTIETÄVÄT naiset miks alatiesynnyttäjälle on ISOMPI kuukautiskuppi"kuukuppi" ja PIENEMPI sektioäideille? Itse pelkään kuollakseni ,et löysenisin synnytyksessä,olen ihan varma,että sektiolla paikat säästyy-turhamaistako-ainakin realistista..

        Itselläni on Diva Cup ja sitä tilatessani luin ohjeet, joiden mukaan pienempi koko on alle 30-vuotiaille, jotka eivät ole saaneet lasta alateitse EIKÄ sektiolla. Isompi koko taas yli 30-vuotiaille tai nuoremmille jotka ovat synnyttäneet TAI joille on tehty sektio. Siinä siis oletettiin, että molemmilla löystyy samalla tavoin. En sitten muista kupeista tiedä, kun en niitä niin vertaillut, paitsi hintoja vain, joiden perusteella päädyin Divaan...


      • on isompi
        synnyttämätön kirjoitti:

        Hei,kiinnostaa,vastatkaaTIETÄVÄT naiset miks alatiesynnyttäjälle on ISOMPI kuukautiskuppi"kuukuppi" ja PIENEMPI sektioäideille? Itse pelkään kuollakseni ,et löysenisin synnytyksessä,olen ihan varma,että sektiolla paikat säästyy-turhamaistako-ainakin realistista..

        myöskin yli 30vuotiaille.


      • Sheila
        on isompi kirjoitti:

        myöskin yli 30vuotiaille.

        Mooncup PIENEMPI koko sektioiduille ja synnyttämättömille! Isompi alatiesynnyttäjille.


    • akimoto kumimato toiskusta

      ei pidä paikkaansa.

    • murea

      kokemuksia:

      Mulla oli nuorempana lapseton nainen, joka oli väljä.

      Nykyinen on synnyttänyt kolmesti ja on edelleen yhtä tiukka kuin tavatessamme.

      • tomppa

        Ton edellisen kirjoitti takuulla nainen,lääketieteellisesti täydellinen palautuminen synnytyksen jälkeen MAHDOTTOMUUS.
        Vai on sitä piukempi synnytyksen jälkeen? Tuo potaskaa,miettikääs nyt naiset hyvät juttujanne rehellisesti! Kyllä se nainen vähän muuttuu,toiset enemmän,toiset vähemmän!
        Onko niin vaikeaa olla rehellinen? Todella huvittavaa.Kokemusta on treenavasta synnyttäneestä,useammastakin,eli tiedän mistä PUHUN.


      • ex-kätilö....joka opiskelee...
        tomppa kirjoitti:

        Ton edellisen kirjoitti takuulla nainen,lääketieteellisesti täydellinen palautuminen synnytyksen jälkeen MAHDOTTOMUUS.
        Vai on sitä piukempi synnytyksen jälkeen? Tuo potaskaa,miettikääs nyt naiset hyvät juttujanne rehellisesti! Kyllä se nainen vähän muuttuu,toiset enemmän,toiset vähemmän!
        Onko niin vaikeaa olla rehellinen? Todella huvittavaa.Kokemusta on treenavasta synnyttäneestä,useammastakin,eli tiedän mistä PUHUN.

        Treenata voi vääri ja sisuskalut voipi olla sen malliset, ettei siihen edes treeni auta.Anatomiasta et sitten tosiaankaan tiedä mitään. Tosi on, että synnyttänyt nainen voi saada paikat entistä tiukempaan kuntoon.Monella nuorella on väljyyttä sen vuoksi,etteivät katso tarpeen jumpata paikkojaan koskeivät ole synnyttäneet,luulo on väärä! Paikat löystyy vanhetessakin,ilman synnytyksiäkin.

        Moni jumppaa väärin,tiedoksi vain.


      • terv.hoit.opiskelija
        ex-kätilö....joka opiskelee... kirjoitti:

        Treenata voi vääri ja sisuskalut voipi olla sen malliset, ettei siihen edes treeni auta.Anatomiasta et sitten tosiaankaan tiedä mitään. Tosi on, että synnyttänyt nainen voi saada paikat entistä tiukempaan kuntoon.Monella nuorella on väljyyttä sen vuoksi,etteivät katso tarpeen jumpata paikkojaan koskeivät ole synnyttäneet,luulo on väärä! Paikat löystyy vanhetessakin,ilman synnytyksiäkin.

        Moni jumppaa väärin,tiedoksi vain.

        Ilolihaksen jumppa A ja O seksielämässä ,kaikkien naisten kannattaa jumpata lantiopohjalihaksia,mutta opiskellessa tullut täysin selväksi,että SYNNYTTÄNYT ei ole koskaan ENTISELLÄÄN,jumppasi ,vaikka kuinka paljon.Tiukempaa ei saa ,huh,kun täällä vedetään ihan uskomatonta valhetta,rehellisyys kunniaan!


      • mulla sama tieto kunkätilöllä
        terv.hoit.opiskelija kirjoitti:

        Ilolihaksen jumppa A ja O seksielämässä ,kaikkien naisten kannattaa jumpata lantiopohjalihaksia,mutta opiskellessa tullut täysin selväksi,että SYNNYTTÄNYT ei ole koskaan ENTISELLÄÄN,jumppasi ,vaikka kuinka paljon.Tiukempaa ei saa ,huh,kun täällä vedetään ihan uskomatonta valhetta,rehellisyys kunniaan!

        Mulla on kätilön kertoma tieto ja se on fakta.Opiskelun välillä ehdin tekaista vauvan ja kyllä mun paikat on paremmat kuin ennen synnytystä.Lihasmassaa tulee sisäpuolellekkin ja niitä voi jännittää/puristaa.
        Ihan sama juttu kuin ulkopuoliset lihakset.


      • 2x äiskä
        terv.hoit.opiskelija kirjoitti:

        Ilolihaksen jumppa A ja O seksielämässä ,kaikkien naisten kannattaa jumpata lantiopohjalihaksia,mutta opiskellessa tullut täysin selväksi,että SYNNYTTÄNYT ei ole koskaan ENTISELLÄÄN,jumppasi ,vaikka kuinka paljon.Tiukempaa ei saa ,huh,kun täällä vedetään ihan uskomatonta valhetta,rehellisyys kunniaan!

        Aloitin toisen raskauden alussa säännöllisen lantiopohjalihas-jumpan geishakuulia apuna käyttäen. Näin meni koko odotusaika treenaillessa. Opin siinä samalla lihasten rentoutuksen, josta mielestäni oli apua synnytyksessä.
        Synnytyksen jälkeen muutama viikko otin taas treeni-pallukat aktiiviseen käyttöön. Muutamassa kuukaudessa tunsin itsekin emätinlihasten muutokset. Ovat todella timmissa kunnossa. Pystyn lihaksia puristamalla saada mieheni kalun vaikka "lukittamaan" sisääni.
        Se ennen emättimessä oleva "tyhjäosa" on kokonaan poissa. Siis seinämät ovat joka asennossa toisissaan kiinni. Se on täysin eri asia, kuin vain sulkijalihaksesen kohdalta tiukka. toivottavasti joku tajusi tän treenin vaikutuksen )):


      • treenari
        2x äiskä kirjoitti:

        Aloitin toisen raskauden alussa säännöllisen lantiopohjalihas-jumpan geishakuulia apuna käyttäen. Näin meni koko odotusaika treenaillessa. Opin siinä samalla lihasten rentoutuksen, josta mielestäni oli apua synnytyksessä.
        Synnytyksen jälkeen muutama viikko otin taas treeni-pallukat aktiiviseen käyttöön. Muutamassa kuukaudessa tunsin itsekin emätinlihasten muutokset. Ovat todella timmissa kunnossa. Pystyn lihaksia puristamalla saada mieheni kalun vaikka "lukittamaan" sisääni.
        Se ennen emättimessä oleva "tyhjäosa" on kokonaan poissa. Siis seinämät ovat joka asennossa toisissaan kiinni. Se on täysin eri asia, kuin vain sulkijalihaksesen kohdalta tiukka. toivottavasti joku tajusi tän treenin vaikutuksen )):

        geishakuulat sulla on käytössä? Millaisia harjoituksia teet niillä?

        Olisin kiinnostunut saamaan yksityiskohtaisia ohjeita.


      • murea
        tomppa kirjoitti:

        Ton edellisen kirjoitti takuulla nainen,lääketieteellisesti täydellinen palautuminen synnytyksen jälkeen MAHDOTTOMUUS.
        Vai on sitä piukempi synnytyksen jälkeen? Tuo potaskaa,miettikääs nyt naiset hyvät juttujanne rehellisesti! Kyllä se nainen vähän muuttuu,toiset enemmän,toiset vähemmän!
        Onko niin vaikeaa olla rehellinen? Todella huvittavaa.Kokemusta on treenavasta synnyttäneestä,useammastakin,eli tiedän mistä PUHUN.

        Kärventykää gehennassa, epäuskoiset !

        :D

        Ja hauskat vaput kans.

        t: nimim. 16 vuotta saman naisen kanssa ollut mies


      • just minä
        terv.hoit.opiskelija kirjoitti:

        Ilolihaksen jumppa A ja O seksielämässä ,kaikkien naisten kannattaa jumpata lantiopohjalihaksia,mutta opiskellessa tullut täysin selväksi,että SYNNYTTÄNYT ei ole koskaan ENTISELLÄÄN,jumppasi ,vaikka kuinka paljon.Tiukempaa ei saa ,huh,kun täällä vedetään ihan uskomatonta valhetta,rehellisyys kunniaan!

        Tule tarkistamaan mun reikä,niin uskot että ei oo vanunut synnytyksen jälkeen..ja minkäs takia neuvot äitejä jumppaamaan jos ei kerran hyötyä ole,Siis rehellisyys kunniaan ja sanot tästä lähtien äiteille että turha jumpata kun ei se sen tiukemmaksi tule VAI!!!


      • 2x äiskä
        treenari kirjoitti:

        geishakuulat sulla on käytössä? Millaisia harjoituksia teet niillä?

        Olisin kiinnostunut saamaan yksityiskohtaisia ohjeita.

        Nämä ovat seksliikkeestä ostetut. Nimeltään Smartball,ja myyjän (naispuolinen avulias) mukaan lääkäreiden suunnittelemat emätin jumppaa varten.
        Harjoitusta tulee kun vaan laittaa ne emättimeen paikoilleen. Kaikenlainen liikkuminen saa kuulat liikehtimään ja lihakset vaistomaisesti joutuvat "töihin".


    • Tuuli

      Faktahan on se että synnytyksen jälkeen naisen alapää ei ole samanlainen kuin ennen synnytystä.Vaikka kuinka jumppaisi. Lapsen tulon myötä alapää löystyy ja sitä ei millään ilveellä saa sellaiseksi kuin ennen synnytystä, sanoohan sen jo järkikin.Mutta se löysä alapää on lapsen saamisen jälkeen tois-sijainen juttu, ja toisekseen, hyvä seksi ei todellakaan ole alapään tiukkuudesta kiinni!

    • eukko

      Kommentoinpa naisena, vaikka isien juttuja onkin. En ole itse vielä synnyttänyt, joten löysyydestä, löystymisestä ja palautumisesta en osaa sanoa kuin mitä olen kuullut muilta, ja niitä lienee turha tässä toistella.

      Mutta - minulla on ollut todella erikokoisia miehiä, peniksen koosta tietysti kyse, ja sitä voisi ehkä jotenkin verrata tähän löysyysasiaan. Kun on pienempimunaisesta miehestä kyse, asennoilla voi todella paljon muuttaa sitä miltä seksi tuntuu, pienikin kulman muutos tuntuu heti erilaiselta. Nainen voi myös pitää monessakin asennossa reisiä yhdessä, joko tiukasti tai vähemmänkin tiukasti, ja heti tuntuu erilaiselta ja tiukemmalta. Voi myös hieman pyöritellä tms. vain mielikuvitus on rajana mitä kaikkea kannattaa kokeilla. Saman uskoisin pätevän jos kovasti löystyy eikä palaudu synnytyksen jälkeen.

      Seksi tuntuu hyvältä kun rakastaa kumppaniaan, siinä ei kummankaan koko merkkaa mitään. Ainakin naiselle, tai sanotaan nyt turvallisemmin että ainakin minulle tunnepuoli on seksissä niin tärkeä että se peittoaa kokoasiat. Rakastamaansa ihmistä himoaa ja vähintäänkin puolet seksistä tapahtuu pään sisässä, ajatuksillaan pystyy ohjailemaan kiihottumistaan.

      Kaikestahan täällä palstoilla kysellään, ja lukisin tämän aika vähäpätöiseksi asiaksi, mutta ymmärrettävästi se kuohuttaa ihmisiä. Moni nainen tuntee olonsa pahaksi luettuaan töksähtäviä viestejä siitä miten nainen löystyy ja ei ole enää niin hyvää seksiä jne. Uskoisin kuitenkin että useat näistä viestien kirjoittajista vain saavat kerrankin sanoa jotain mikä loukkaa naisia, koska heillä on jotain hampaankolossa jotain naista ja sitä myöten kaikkia naisia kohtaan. Tai ovat lukeneet jonkun naisen ikävänsävyisen viestin ja nyt pääsevät tavallaan kostamaan.

      Kuitenkin, jaksan uskoa että silti suurin osa miehistä haluaa seksiä naiseltaan synnytyksen jälkeenkin, tuntui se sitten löysemmältä tai ei, koska rakastavat naistaan, ja sitä ei mikään löystyminen muuta. Harva näistä onnellisista miehistä vaivautuu tuomaan mielipidettään täällä esiin, ja jos tuokin, häntä epäillään naiseksi...

      No, vielä kerran ANTEEKSI tuppautumiseni miesten palstalle.

      • eukko

        En siis tarkoita että kaikilla joiden mielestä pimppi on löysempi synnytyksen jälkeen ja seksi ei ole yhtä hyvää, olisi jotain naisia vastaan. Osa ei vain tiedä näitä konsteja saada tuntumaan tiukemmalta, tai eivät halua kokeilla tai sitten siitä on vain paisunut elämää suurempi asia...


      • Onnellinen mies

        Sinä sen kaiken sanoit! Kerrankin jotain järkevää ja fiksua luettavaa, kiitos!


      • Pasi

        Ei kannata ottaa stressiä töksähtelevistä lausunnoista. Jos ei kukaan provosoi niin ei sitä kukaan viitsi edes lukea. Olen kanssasi samaa mieltä että tiukkuus tai löysyys on toissijainen asia, kyllä se vaimo saattaisi toivoa minultakin pyykkilautaa ja enemmän haluttomuutta joten toivelistalla tiukkuus jää aika kauas.


    • Tuatto

      Disclaimer: Allaoleva ei ole itsekehua, vaan kylmää faktaa.

      Monen mielestä mulkun mitta on myös miehen mitta. Voipi jollain näin ollakin, mutta uskokaa kokenutta: hirmukyrpä on myös ongelma. Villeinä poikamiesvuosina ei ollut yksi tai kaksi kertaa kun hommat piti hoitaa käsin kun satunnaisella naistuttavuudella meni sisu kurkkuun ja pupu pöksyyn kun kaivettiin joystick esiin.

      Siinä sitten vakiinnuttiin mutta seksi vaimon kanssa oli kyllä aina varovaista mitä penetraatioon tuli.

      Nyt on vaimo synnyttänyt ja hommassa ihan eri maku. Ei tarvitse enää olla kuin... no, kipeän pillun päällä vaan voi vihdoinkin reippaasti rosotella kun siltä tuntuu. Vaimokin tykkää kun ei tarvitse koko ajan pelätä että milloin sattuu.

      Eli pitäkää neitsyttavaranne, minulle ei enää muuta kuin synnyttänyttä ja kokenutta, kiitos!

    • Ihana biisi!

      "Tytöt tahtoo hellän oriin, ne ei tyydy pelkkään kaniin..."

    • välilihan leikkaus

      Ennenkuin venähtivät.siksi pysyivät kunnossa.timmissä.

      • ansku

        Sektio timmeille tehdään,katsohan julkkisnaisii,millä tavalla synnyttää.


    • nainen

      Synnytin iso kokoisen lapsen,mutta miksi alapääni ei ole löysä???Mieheni sanoi,että ei paljoa eroa ollut synnytyksen jälkeen pimpsassa.Pimpsa palautuu melkein entiselleen.Orgasmin saaminen vaikuttaa lihaksiin alapäässä.Antakaa naisillenne orgasmeja ja lopettakaa valitus!

      • Nuori äiti

        Olen synnyttänyt normaalisynnytyksellä nelikiloisen pojan,minulle tehtiin välilihan leikkaus mieheni silmien edessä,puskin vauvaamme 50 minuuttia ulos ja voi niitä onnen kyyneliä kun mieheni kuiskasi korvaani : Se on poika...

        Nämä "löystymiset" ovat ihan toisijaisia juttuja niille,jotka oikeasti rakastavat puolisoaan. Naiset tekevät niin kovan työn kantaessaan lasta ensin 9kuukautta ja sen jälkeen vielä saattavat vauvan maailmaan. Yksikään mies EI PYSTYISI SYNNYTTÄMÄÄN JOS SE OLISI MAHDOLLISTA!!!

        Haluan tarkentaa ensinnäkin sen,että jos lapsi painaa kolme kiloa tai viisi kiloa,PÄÄNYMPÄRYS voi olla likimain sama. Eli jos on synnyttänyt "ison vauvan",niin silloinhan alapää löystyy,vai??

        Ja toisekseen,jos tehdään eppari tai paikat repeeää,ne tikataan.Eli Tulos: Suht sama kuin ennenkin.

        Treenaamalla pystyy vaikuttamaan alapään "tiukkuteen SIINÄ suhteessa",että kun penis on sisällä ja naisella vahvat lantionpohjalihakset,pystyy nainen silloin "puristamaan" ja tällä tavalla säätelemään tiukkuutta.
        Mutta,naiset,totta on myös se,että nämä miehet taitavat (ainakin osa),että penis menee sisään kuin vettä vaan ja näin todella on,mutta juuri tämän takia synnyttäneiden on treenattava niitä lihaksia,koska jos synnytyksen jälkeen ei harjoita alapäälihaksia,aivan varmasti ON ALAPÄÄ LÖYSÄ!!!


      • ammattilainen
        Nuori äiti kirjoitti:

        Olen synnyttänyt normaalisynnytyksellä nelikiloisen pojan,minulle tehtiin välilihan leikkaus mieheni silmien edessä,puskin vauvaamme 50 minuuttia ulos ja voi niitä onnen kyyneliä kun mieheni kuiskasi korvaani : Se on poika...

        Nämä "löystymiset" ovat ihan toisijaisia juttuja niille,jotka oikeasti rakastavat puolisoaan. Naiset tekevät niin kovan työn kantaessaan lasta ensin 9kuukautta ja sen jälkeen vielä saattavat vauvan maailmaan. Yksikään mies EI PYSTYISI SYNNYTTÄMÄÄN JOS SE OLISI MAHDOLLISTA!!!

        Haluan tarkentaa ensinnäkin sen,että jos lapsi painaa kolme kiloa tai viisi kiloa,PÄÄNYMPÄRYS voi olla likimain sama. Eli jos on synnyttänyt "ison vauvan",niin silloinhan alapää löystyy,vai??

        Ja toisekseen,jos tehdään eppari tai paikat repeeää,ne tikataan.Eli Tulos: Suht sama kuin ennenkin.

        Treenaamalla pystyy vaikuttamaan alapään "tiukkuteen SIINÄ suhteessa",että kun penis on sisällä ja naisella vahvat lantionpohjalihakset,pystyy nainen silloin "puristamaan" ja tällä tavalla säätelemään tiukkuutta.
        Mutta,naiset,totta on myös se,että nämä miehet taitavat (ainakin osa),että penis menee sisään kuin vettä vaan ja näin todella on,mutta juuri tämän takia synnyttäneiden on treenattava niitä lihaksia,koska jos synnytyksen jälkeen ei harjoita alapäälihaksia,aivan varmasti ON ALAPÄÄ LÖYSÄ!!!

        Yleensä isokokoinen poikavauva aina "tekee" pahempaa jälkeä äidille,kuin samankokoinen tyttö
        Vaikka päänympärys sama,niin ne hartiat!!!


      • mikä ammattilainen
        ammattilainen kirjoitti:

        Yleensä isokokoinen poikavauva aina "tekee" pahempaa jälkeä äidille,kuin samankokoinen tyttö
        Vaikka päänympärys sama,niin ne hartiat!!!

        Nythän hölynpölyä laskit.Vauvoilla ei ole hartiamitoissa sukupuolen mukaan eroja.Ja levein kohta on pää,oletko nähnyt edes vastasyntynyttä?Hartiat muutes eivät ole edes synyessä "auki" et tiennyt sitäkään.


      • äiti-76
        mikä ammattilainen kirjoitti:

        Nythän hölynpölyä laskit.Vauvoilla ei ole hartiamitoissa sukupuolen mukaan eroja.Ja levein kohta on pää,oletko nähnyt edes vastasyntynyttä?Hartiat muutes eivät ole edes synyessä "auki" et tiennyt sitäkään.

        Mulle ainakin kätilö sanoi,et poikavauvoilla leveemmät hartiat,ja jäi kiinni nimenomaan hartiasta! Isokokoinen poikavauva hankalempi synnyttää ,kokemusta samankokoisesta tytöstä.Eroa siis on!


      • ei katso sukupuolta
        äiti-76 kirjoitti:

        Mulle ainakin kätilö sanoi,et poikavauvoilla leveemmät hartiat,ja jäi kiinni nimenomaan hartiasta! Isokokoinen poikavauva hankalempi synnyttää ,kokemusta samankokoisesta tytöstä.Eroa siis on!

        Onhan naisia ja miehiä eri hartiasleveyksillä.

        Vauvan syntyessä olat ovat kapeammalla kuin mitä on päänmitta.


      • synnyttänyt kans
        Nuori äiti kirjoitti:

        Olen synnyttänyt normaalisynnytyksellä nelikiloisen pojan,minulle tehtiin välilihan leikkaus mieheni silmien edessä,puskin vauvaamme 50 minuuttia ulos ja voi niitä onnen kyyneliä kun mieheni kuiskasi korvaani : Se on poika...

        Nämä "löystymiset" ovat ihan toisijaisia juttuja niille,jotka oikeasti rakastavat puolisoaan. Naiset tekevät niin kovan työn kantaessaan lasta ensin 9kuukautta ja sen jälkeen vielä saattavat vauvan maailmaan. Yksikään mies EI PYSTYISI SYNNYTTÄMÄÄN JOS SE OLISI MAHDOLLISTA!!!

        Haluan tarkentaa ensinnäkin sen,että jos lapsi painaa kolme kiloa tai viisi kiloa,PÄÄNYMPÄRYS voi olla likimain sama. Eli jos on synnyttänyt "ison vauvan",niin silloinhan alapää löystyy,vai??

        Ja toisekseen,jos tehdään eppari tai paikat repeeää,ne tikataan.Eli Tulos: Suht sama kuin ennenkin.

        Treenaamalla pystyy vaikuttamaan alapään "tiukkuteen SIINÄ suhteessa",että kun penis on sisällä ja naisella vahvat lantionpohjalihakset,pystyy nainen silloin "puristamaan" ja tällä tavalla säätelemään tiukkuutta.
        Mutta,naiset,totta on myös se,että nämä miehet taitavat (ainakin osa),että penis menee sisään kuin vettä vaan ja näin todella on,mutta juuri tämän takia synnyttäneiden on treenattava niitä lihaksia,koska jos synnytyksen jälkeen ei harjoita alapäälihaksia,aivan varmasti ON ALAPÄÄ LÖYSÄ!!!

        Tämä alapääkerronta on vain provoa jollekin sellaiselle, josta minullakaan ei ole aiemmin ollut omakohtaista tieto vaikka olen synnyttänyt. Ja vaikka ekan lapseni isä oli melkoinen shemeikka ja naistenmies - ja siksi ero tulikin, niin jopa hänkään ei vinkunut ikinä alapäästäni lapsen syntymän jälkeen. Se tosiaankin pysyy samanlaisena, kun sinne lykätään ne tikit, mikä muuten on sinänsä useimmiten aivan turha toimenpide ja tehdäänkin lähinnä seksimielihyvää (miehen haluja ja toiveita) ajatellen, siltä ainakin vaikuttaa. Kun ei ole koskaan tarvinnut jälkeenpäin tätä asiaa miettiä kuin täälllä, jossa on vähän pakko käydä puolustautumassa kaiken maailman provomiesten takia.


      • Anonyymi
        Nuori äiti kirjoitti:

        Olen synnyttänyt normaalisynnytyksellä nelikiloisen pojan,minulle tehtiin välilihan leikkaus mieheni silmien edessä,puskin vauvaamme 50 minuuttia ulos ja voi niitä onnen kyyneliä kun mieheni kuiskasi korvaani : Se on poika...

        Nämä "löystymiset" ovat ihan toisijaisia juttuja niille,jotka oikeasti rakastavat puolisoaan. Naiset tekevät niin kovan työn kantaessaan lasta ensin 9kuukautta ja sen jälkeen vielä saattavat vauvan maailmaan. Yksikään mies EI PYSTYISI SYNNYTTÄMÄÄN JOS SE OLISI MAHDOLLISTA!!!

        Haluan tarkentaa ensinnäkin sen,että jos lapsi painaa kolme kiloa tai viisi kiloa,PÄÄNYMPÄRYS voi olla likimain sama. Eli jos on synnyttänyt "ison vauvan",niin silloinhan alapää löystyy,vai??

        Ja toisekseen,jos tehdään eppari tai paikat repeeää,ne tikataan.Eli Tulos: Suht sama kuin ennenkin.

        Treenaamalla pystyy vaikuttamaan alapään "tiukkuteen SIINÄ suhteessa",että kun penis on sisällä ja naisella vahvat lantionpohjalihakset,pystyy nainen silloin "puristamaan" ja tällä tavalla säätelemään tiukkuutta.
        Mutta,naiset,totta on myös se,että nämä miehet taitavat (ainakin osa),että penis menee sisään kuin vettä vaan ja näin todella on,mutta juuri tämän takia synnyttäneiden on treenattava niitä lihaksia,koska jos synnytyksen jälkeen ei harjoita alapäälihaksia,aivan varmasti ON ALAPÄÄ LÖYSÄ!!!

        Muuten hyvä mutta ihan vähän vaan pieleen. Mä synnytin 2 kpl lyhyen ajan sisällä.
        Arki oli yhtä hulinaa enkä muistanut jumpata kuin satunnaisesti.

        Nyt olen keski-ikäinen ja vieläkin on tiukka puristus alapäässä, G-piste on herkkä kuin mikä, orgasmit syvempiä ja siellä on kunnon lihaspatit kummallakin puolella seinämää, kun laittaa sormen sisään.
        Kun puristaa, se on KUNNON PURISTUS JA VETO YLÖSPÄIN!

        Ajattelin, että kuvittelen vaan, joten tarkistin asian yhdeltä oriilta, jonka kanssa mulla oli suhde, kun lapset oli taaperoita. Tämä sanoi, että olin tiukka kuin mikä ja nyt tiedän, miksi se laukesikin aina heti. Vähän liiankin nopeesti mun makuun.

        Että kyllä tämä nyt vain on joko paskapuhetta, pienimunasten katkeruutta tai sitten tosi yksilöllistä. Näköjään olen aina ollut tiukkapillu ja sellaiseksi myös palautunut.

        Ei se jumppa kaikkea siis aina ratkaise. Tämä on varmaan taas niitä geneettisiä juttuja.


    • Roope

      Oli nainen synnyttänyt tai ei,niin ulkonäkö jo melkein kertoo onko löysä vai ei.
      Tosiasia mitä kauniimpi,trimmimpi ,kiinteämpi vartaloltaan,sitä varmemmin harjoittaa alapäänsä lihaksistoa.
      Jos nainen sitä mamma-lookkia,sitä varmemmin on alapääkin väljä.
      Tosiasia!

      • et jaksaisi...

        Multinikki taas vauhdissa! Välillä olit t.nainen ja mitä niitä muita olikaan...


      • Yrjö

        Olen viisikymppinen ja melkoisen kokenut mies. Tiukin pimpsa löytyi hieman ylipainoiselta naiselta, aiai... Kun taas jonkin aikaa seurustelin juoksijatytön kanssa, oli alle kolmekymppinen ja itsekin olin tietysti nuorempi silloin, ei ollut värkki mitenkään erityisen tiukka. Naaman kauneus ei ainakaan takaa tiukkaa värkkiä, sanoisin päinvastoin. Synnyttänyt vaimoni oli yhtä tiukka synnytysten jälkeen kuin ennenkin, en tiedä jumppasiko vai miksi, enkä enää voi kysyä.


      • repa-79

        Täällä naiset käy kuumana,jos vähänkin joku puhuu totta!
        Vaikeeta myöntää,että miehethän nämä asiat paremmin tietää.
        Huvittavaa.


      • puhumaan
        repa-79 kirjoitti:

        Täällä naiset käy kuumana,jos vähänkin joku puhuu totta!
        Vaikeeta myöntää,että miehethän nämä asiat paremmin tietää.
        Huvittavaa.

        miehiin liittyvistä tosi asioista...

        Kunka pippeli kutistuu iän myötä eikä enää seisokkaan...

        Mutta harvallahan on ollutkaa ikään mitään suurta...

        Laitetaan miehet kuuntelemaan tosi asioita niitten pelistä...Eikös..

        Vois tulla hauska keskustelu..Mihkä mulla ois kyllä asiaa...

        Katotaan kuinka kuumana miehet käy sen jälkeen...

        Entäs yhdynnän kesto...??se kolmen minuutin muna...?Ja siihen kuuluu esileikkikin...:)

        Tehän tulisitte puolessa minuutissa jos kaikilla naisilla ois tosi tiukka...


      • Tuskin sä

        oot päässy kokeilemaan jokaisen näköstä/kokoista/ikäistä naista...

        Ja älä yleistä...


      • ettei heissä mikään
        repa-79 kirjoitti:

        Täällä naiset käy kuumana,jos vähänkin joku puhuu totta!
        Vaikeeta myöntää,että miehethän nämä asiat paremmin tietää.
        Huvittavaa.

        muutu siitä kun on tavattu..Ha hah...
        Mieshän vasta muuttuukin...

        On se helppoa meillä naisilla jos alapää vaan vähä löystyy...


      • on tiukempi kuin iso....
        puhumaan kirjoitti:

        miehiin liittyvistä tosi asioista...

        Kunka pippeli kutistuu iän myötä eikä enää seisokkaan...

        Mutta harvallahan on ollutkaa ikään mitään suurta...

        Laitetaan miehet kuuntelemaan tosi asioita niitten pelistä...Eikös..

        Vois tulla hauska keskustelu..Mihkä mulla ois kyllä asiaa...

        Katotaan kuinka kuumana miehet käy sen jälkeen...

        Entäs yhdynnän kesto...??se kolmen minuutin muna...?Ja siihen kuuluu esileikkikin...:)

        Tehän tulisitte puolessa minuutissa jos kaikilla naisilla ois tosi tiukka...

        Pikkumunaisten miesten naisilla on pienempi ja tiukempi,kun heidän tarviaa tiukata enemmän että pieni ahdistuu ja he eivät venyty ison munan kanssa.


      • Miesten Mies
        repa-79 kirjoitti:

        Täällä naiset käy kuumana,jos vähänkin joku puhuu totta!
        Vaikeeta myöntää,että miehethän nämä asiat paremmin tietää.
        Huvittavaa.

        Olenpa sattumoisin mies, jos minulle tarkotit vastata. Paljastin vain multinikin joka tuolla aiemmassa keskustelussa hoki tuota samaa mantraa.


      • Epäilevä24
        Miesten Mies kirjoitti:

        Olenpa sattumoisin mies, jos minulle tarkotit vastata. Paljastin vain multinikin joka tuolla aiemmassa keskustelussa hoki tuota samaa mantraa.

        Mikähän multinikki itse olet? Haiskahtaa vahvasti,että oletkin nainen! Huomattu on..nimimerkkisi vain VAIHTUU:D


      • huomasin kanssa
        Epäilevä24 kirjoitti:

        Mikähän multinikki itse olet? Haiskahtaa vahvasti,että oletkin nainen! Huomattu on..nimimerkkisi vain VAIHTUU:D

        Hyvä kun muutkin huomasi, sama tyyppi kirjoittaa milloin t. naisena, milloin Roopena tai ties minä Jussina, NAINENhan tuo selkeästi on, välillä kehuu kuinka kaunis ja tRimmi on ja välillä puolustaa itseään miehen nimimerkillä :D Lapsellista...


      • tanssahtelija
        puhumaan kirjoitti:

        miehiin liittyvistä tosi asioista...

        Kunka pippeli kutistuu iän myötä eikä enää seisokkaan...

        Mutta harvallahan on ollutkaa ikään mitään suurta...

        Laitetaan miehet kuuntelemaan tosi asioita niitten pelistä...Eikös..

        Vois tulla hauska keskustelu..Mihkä mulla ois kyllä asiaa...

        Katotaan kuinka kuumana miehet käy sen jälkeen...

        Entäs yhdynnän kesto...??se kolmen minuutin muna...?Ja siihen kuuluu esileikkikin...:)

        Tehän tulisitte puolessa minuutissa jos kaikilla naisilla ois tosi tiukka...

        Nyt vaan me kaikki löysän värkin omaavat naiset ahkerasti tanssimaan tangoa. Siinä saa vähän osviittaa siitä, kannattaako miehen kanssa enää jatkaa sen pitemmälle ;)


      • t.nainen
        huomasin kanssa kirjoitti:

        Hyvä kun muutkin huomasi, sama tyyppi kirjoittaa milloin t. naisena, milloin Roopena tai ties minä Jussina, NAINENhan tuo selkeästi on, välillä kehuu kuinka kaunis ja tRimmi on ja välillä puolustaa itseään miehen nimimerkillä :D Lapsellista...

        Olen joutunut jostain syystä ´"5näiti" nikin uhriksi.Pura kuule pahaa oloasi johonkin muuhun,kaikella ystävyydellä.
        Tarkista vaan omat nikkisi,laskin,että niitä melkoisesti.
        Minä käytän tätä nimimerkkiä,se riittää.Älä mustamaalaa minua.


      • 5n äiti
        t.nainen kirjoitti:

        Olen joutunut jostain syystä ´"5näiti" nikin uhriksi.Pura kuule pahaa oloasi johonkin muuhun,kaikella ystävyydellä.
        Tarkista vaan omat nikkisi,laskin,että niitä melkoisesti.
        Minä käytän tätä nimimerkkiä,se riittää.Älä mustamaalaa minua.

        Hei taas!
        En muuten ole vielä tähän uuteen ketjuun kirjoitellutkaan. Taisi kyllä alunperin hyökkäys tulla sieltä sinulta päin.
        Itselläni ei kyllä ole ollenkaan paha olo, toivon ettei sinullakaan.
        Ajattelin fiksumpana lopettaa, mutta tähän oli pakko vastata, ettei tule epäselvyyksiä.
        Minullekin riittää yksi nikki.


    • Openketju

      Lukekaa se open alottama ketju ylempää ja rauhottukaa.

      Tämähän vaikuttaa jo vitsipalstalle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      434
      4724
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1682
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1333
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      20
      1256
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      970
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      847
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe