Hei
Olen muuten ihan perusterve nuori, mutta kärsin hirvittävästi syöpien ja varsinkin lymfooman pelosta :(
Kaikki alkoi pari kuukautta sitten, kun tuli luettua imusolmukesyövästä netistä. Olen tosi herkkä panikoimaan, joten oli pakko myös samalla tsekata omat imusolmukkeet. No lopulta löysinkin kaulan/niskan alueelta pienen kohonneen kuhmun. Patti on aika syvällä ihon alla, eikä sitä huomaa silmällä. Patti ei ole kova, muttei kovin pehmeäkään. Se myös muljuu, jonka pitäisi olla ihan hyvä merkki? Minulla ei ole myöskään muita oireita, kuten väsymystä, yöhikoilua tai ruokahaluttomuutta. Ainoastaan vähän kutinaa suihkun jälkeen, joka on ollut jo monta vuotta.
Kävin näyttämässä lääkärissä tätä pattia noin pari viikkoa sitten ja lääkäri sanoi, että ei ole huolestuttavaa, eikä alkanut sitten tekemään mitään testejäkään. Tiedän, että tämä ei ole oikea paikka hakea diagnoosia, mutta olisi tosi helpottavaa jos joku osaisi kertoa vähän, että kuulostaako tämä syövältä? Pelottaa tosi paljon :(
Lymfooman pelko
Anonyymi
0
154
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812648Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801225
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1361100Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.29894Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820