Hups! Marja Hintikka hämmensi someseuraajat: "Miks Sanna Marin on sun mekossa kiinni...?"

20

3051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ymmärrä, miten ihmiset näkevät toisen ihmisen, en sotkisi Mariniin tuota henkilöä edes pikku sievässä.
      Aina nuo niin sanotut "kuin kaksi marjaa" ovat silmissäni täysin erinäköisiä henkilöitä.
      Kerran on sattunut samannäköiset miehet noihin kuviin ja juttuihin, toinen oli joku näyttelijä (ulkomaalainen, nimeä en muista) ja kaksoisolento joku ns. tavallinen mies, heistä olisi voinut erehtyä.

• Anonyymi

Kumpikaan ei aiheuta minussa samanlaista erektiivistä väreilyä kuin YLEN Sannikka tai Savikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikaan ei aiheuta minussa samanlaista erektiivistä väreilyä kuin YLEN Sannikka tai Savikko.

Miksi jätit iltanäppiesi ykkösen sanomatta PURRA.

• Anonyymi

On kyllä muuten samaa näköä Sannan kanssa. Voin kuvitella että maski naamalla liikkuessa ihmiset saattavat vähän supista :D

• Anonyymi

Juu, samanlaiset maskit ja tumma pitkä tukka (Marinilla lyhyempi nykyisin), johan ne ovat kuin kaksoset:) Noitahan kulkee pilvin pimein joka puolella.

• Anonyymi

Kuin kaksi marjaa, vai oliko se sannaa....

• Anonyymi

ei ole yhtään samaa näköä. no tukka on kuten prinsessa katellakin ja sadoilla muilla ihmisillä. et jollain on kyllä silmät jossain takalistossa tms. tai muuten ei erota mitään mistään

• Anonyymi

Onko Ile jo saanut 'päivitetymmältä mallilta'. Marinhan haluaisi kovasta kakaraa; Ile voi Marjan luvalla auttaa.

• Anonyymi

Ööö, Sanna Marinilla on jo lapsia???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yksi.

Hintikka on niin sairaalloisen julkisuuden kipeä, että mistä vain pitää revittää otsikoita. Jos on kotona kakaralauma, ukko ja työ niin keskittyis vain niihin - me emme halua jokapaikan Hintikkaa, jo se, että naama tv:ssä, riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yksi.

Hintikka on niin sairaalloisen julkisuuden kipeä, että mistä vain pitää revittää otsikoita. Jos on kotona kakaralauma, ukko ja työ niin keskittyis vain niihin - me emme halua jokapaikan Hintikkaa, jo se, että naama tv:ssä, riittää.

Mulle joku Hintikka on ihan outo tapaus, jos on joku hömppätv:n kasvo, niin en koskaan ole katsonut niitä ohjelmia.
        Pari ulkomaista sarjaa (aika lyhyet sarjat) katson vuodessa, en muuta), nuo tv-julkkikset jäävät tuntemattomiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On yksi.

Hintikka on ihana Ihminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se toisesta jo vihjaillut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle joku Hintikka on ihan outo tapaus, jos on joku hömppätv:n kasvo, niin en koskaan ole katsonut niitä ohjelmia.
        Pari ulkomaista sarjaa (aika lyhyet sarjat) katson vuodessa, en muuta), nuo tv-julkkikset jäävät tuntemattomiksi.

Sulle riittä kun katsot vain pikku kakkosta.😂

• Anonyymi

Itseltäni tuli pieru varrella.

• Anonyymi

Käy lääkärissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy lääkärissä.

Minulta tuli varsipieru lääkärissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta tuli varsipieru lääkärissä.

Sanoiko lääkäri voihan paska.😂

• Anonyymi

Voisko joskus tehdä juttuja ALFA TV:n juontajista ja ohjelmista. Ehkä on ollut, mutta ei ainakaan osunut omille silmille.

• Anonyymi

Martinan rikosrekisteristä keskustelu on kielletty tällä palstalla. Useita aiheeseen liittyvä viesti on poistettu. Ja jopa yksi aloituskin asiasta.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2627
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1493
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe