Sano ei Koronapassille

Anonyymi

Käykäähän ihmiset allekirjoittamassa tämä kansalaisaloite, jottei meiltä viedä oikeutta työhön ja toimeentuloon. Nyt on aika sanoa Ei näille hallituksen hulluille pakotuksille! Meiltä viedään muuten pala palalta VAPAUS!

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9240

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä aloitus. Itse kävin juuri äsken.

    • Anonyymi

      Minäkin kävin. Herätkää ihmiset!

    • Anonyymi

      Olisit luonut alotteen koronapassin käytön laajentamisesta niin olisin alkekirjoittanut.

      • Anonyymi

        Monilta laitoksissa asuvilta on viety vapaus tavata läheisiään koska korona. Heidän arkeaan joudutaan myös rajoittamaan muillakin tavoilla kuten turvaväleillä. He joutuvat siis noudattamaan turvavälejä omassa kodissaan käytännössä. Mun arvomaailmassa tämä on pahempi rajoitus kuin se pääseekö joku baariin vai ei. Lisäksi on todettu että rokottamattomat levittävät enemmän virusta joten se tarttuu herkemmin. Ihmisillä on oikeus turvalliseen arkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilta laitoksissa asuvilta on viety vapaus tavata läheisiään koska korona. Heidän arkeaan joudutaan myös rajoittamaan muillakin tavoilla kuten turvaväleillä. He joutuvat siis noudattamaan turvavälejä omassa kodissaan käytännössä. Mun arvomaailmassa tämä on pahempi rajoitus kuin se pääseekö joku baariin vai ei. Lisäksi on todettu että rokottamattomat levittävät enemmän virusta joten se tarttuu herkemmin. Ihmisillä on oikeus turvalliseen arkeen.

        Koronapassi olisi tuohonkin erinomaisen hyvä väline.


      • Anonyymi

        Mua edelleen hämmästyttää miten vähän itsesuojeluvaistoa näillä tämänkaltaisilla ihmisillä on. Kuvitteleeko joku tosissaan että nuorten, rohkeiden ja elämänsä kunnossa olevien ihmisten syrjiminen elintärkeistä paikoista kuten töistä... LISÄÄ TURVALLISUUTTA 🤣🤣🤣🤣🤣

        No jos kapinaa, rakennusten polttamista ja turpaan saamista pitää turvallisuutena. Ei varmaan silloin paljoa lämmitä, että voi istua muiden bakteeripelkoisten terveysongelmaisten kanssa ravintelissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronapassi olisi tuohonkin erinomaisen hyvä väline.

        Kyllä, se on pieni vaiva että käy rokotuksissa. Sen jälkeen koronapassi ei ole ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua edelleen hämmästyttää miten vähän itsesuojeluvaistoa näillä tämänkaltaisilla ihmisillä on. Kuvitteleeko joku tosissaan että nuorten, rohkeiden ja elämänsä kunnossa olevien ihmisten syrjiminen elintärkeistä paikoista kuten töistä... LISÄÄ TURVALLISUUTTA 🤣🤣🤣🤣🤣

        No jos kapinaa, rakennusten polttamista ja turpaan saamista pitää turvallisuutena. Ei varmaan silloin paljoa lämmitä, että voi istua muiden bakteeripelkoisten terveysongelmaisten kanssa ravintelissa.

        Mun taas on hyvin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka pitävät yleisvaarallisen tartuntataudin levittämistä kansalaisoikeutenaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun taas on hyvin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka pitävät yleisvaarallisen tartuntataudin levittämistä kansalaisoikeutenaan.

        10 peukkua tälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun taas on hyvin vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka pitävät yleisvaarallisen tartuntataudin levittämistä kansalaisoikeutenaan.

        No sulla ei ymmärrys sitten ole kovin kehuttava. Koronapassilla sitä nuhatautia, joka jossain tapauksessa aina äityy kohtaloksi, niin sillä passin voimalla liikkuvat sitä levittää. Yli 80v on oikeastaan melkein kaikki plörönätautiin kuolleet, kuten muidenkin influenssojen yms tapausten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, se on pieni vaiva että käy rokotuksissa. Sen jälkeen koronapassi ei ole ongelma.

        On se ongelma, kun menetät vapautesi. Et voi itse päättää enää, otatko vai et tulevia rokotteita, jos haluat pitää passisi voimassa. Sinun on otettava kaikki, mitä valtio sinulta vaatii.

        Loppupäässä odottaa henkilökortti tai mikrosiru, jolla kaikkea tekemistäsi valvotaan. Et voi ostaa tai myydä ilman sitä. Sinulta viedään vapaus, oikeudet, inhimillisyys, terveys ja omaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ongelma, kun menetät vapautesi. Et voi itse päättää enää, otatko vai et tulevia rokotteita, jos haluat pitää passisi voimassa. Sinun on otettava kaikki, mitä valtio sinulta vaatii.

        Loppupäässä odottaa henkilökortti tai mikrosiru, jolla kaikkea tekemistäsi valvotaan. Et voi ostaa tai myydä ilman sitä. Sinulta viedään vapaus, oikeudet, inhimillisyys, terveys ja omaisuus.

        Ei kukaan pakota ketään mihinkään. Voimassaolevan passin saa muutoinkin kuin rokotteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan pakota ketään mihinkään. Voimassaolevan passin saa muutoinkin kuin rokotteilla.

        Ei kauaa. Näin on käynyt useassa maassa.


    • Anonyymi

      50. tuhannen kannatusrajasta menty juuri hetki sitten yli. Äkkiä kävi, kun vakavasta asiasta kyse!

    • Anonyymi

      Sanon KYLLÄ koronapassille.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse sanoa kyllä eikä ei, sillä huuhaata ei tarvita.


    • Anonyymi

      Joo niin en usko että mulla ies semmosta on.

      Nyt männään ihan eri vuosikymmenillä kuin vuosia sitten.

      En halua nähdä yhtään tyhjännäpreejää sinä tiedät ketä tarkoitan.

      Sellaisiakin on.

      Kun viimmäks näin ... Se tekköö minut vain surulliseks.

      Joten, en halua nähdä mieluummin kyseistä henkilöä emnee ikinä.

      Todella huonovointinen on eikä sillä oo elämässä mitään.

      Jotenniin se viha tulloo juuri sinusta .

      Joten, kun mulla on vahvat tunteet ,niin näytän vihani.

      Minä olen aito ,enkä muuksi muutu.

      Sietäisin normaalia kohtelua mutta kun samalla tiedän, että voin olla äärimmäisen epävakkoo.

      Hankalimmasta piästä siis jotten sanois.

      Minä olen vaimo.

      Isännät päättäköön kuka perii kenetkin


      Tämän haluan sanoa omasta kokemuksestani joihin monella ei ole varroo.
      Ja, niin se on toinen juttu Miksi kieltäydyin ,, pimeys vei voimat.

      Elin vissiin satavuotiaaksi viidessä vuodessa.

      Niin tämä nyt.
      Oli.

    • Anonyymi

      Ehdoton KYLLÄ koronapassille.

    • Anonyymi

      Käyn ensi viikolla. Hyvä, että toit tämän esille täällä. Tämä totalitaristinen hulluus pitää lopettaa alkuunsa ennen kuin on liian myöhäistä. Mikä meidän päättäjiä vaivaa, kun edes miettivät moista? Ovatko he lahjottuja rikollisia vai aivopesun uhreja?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe