Olisiko tämä loppuelämän bluewater matkavene??

Anonyymi

Minä haluaisin mahdollisesti tämän veneen. Tutkin ja tutkitutan tarkemmin jos Jumala suo minulle rahoituksen tähän, ja pyydänkin yhteistä rukousta kaikilta hiukankin kristityiltä sailoreilta että tässä aukeaisi johdatuksen tie.

Tämä olisi ymmärtääkseni hyvä vene tarpeisiimme. Ja tunnepohjalta näitä päätöksiä tehdään, järjen ja faktojen toki pitää myös olla puoltavia.

Mielipiteitä ja huomioita tästä veneestä?

https://m.nettivene.com/purjevene/muu-merkki/867596

14

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On kyllä jämerä ja tasokas vene tuokin! Alkaa tuossa hintaluokassa jo olla hyviä vaihtoehtoja!


    • Anonyymi

      Jos joudut rukouksessa pyytämään rahoitusta veneeseen, niin unohda koko juttu, sillä snulla ei ole varaa ylläpitää tuon kokoista venettä.

      • Anonyymi

        Älä masenna! Ehjä Jumala tuo rahoituksen vaikka lottovoiton muodossa - tai ehkä Hän siunaa tämän iltaisen pankkiryöstön! Herran polut ovat tutkimattomia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä masenna! Ehjä Jumala tuo rahoituksen vaikka lottovoiton muodossa - tai ehkä Hän siunaa tämän iltaisen pankkiryöstön! Herran polut ovat tutkimattomia!

        Herran polut ovat tosiaan tutkimattomat, mutta köyhällä on varaa vain realismiin.


    • Anonyymi

      Ihan hyvä, kotimaan saaristosatamiin se ei valitettavasti oikein mahdu, mutta varmaan löytyy hyvä ankkuripeli.

    • Anonyymi

      Valtamerelle en usko tuolla syväyksellä, muuten kyllä kelpo alus.

      Muistan mainita iltarukouksessa projektisi...

      • Anonyymi

        Siinä on hydraulinen nostoköli, tuo ilmoitettu syväys on köli nostettuna jos oikein ymmärsin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on hydraulinen nostoköli, tuo ilmoitettu syväys on köli nostettuna jos oikein ymmärsin

        No, sitten on näppärä. Kommentti koosta, kyllä tuon kokoinen soveltuu pituudeltaan vielä kohtuudella meidän ja ruotsin saaristoon, mikä siinä olisi ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sitten on näppärä. Kommentti koosta, kyllä tuon kokoinen soveltuu pituudeltaan vielä kohtuudella meidän ja ruotsin saaristoon, mikä siinä olisi ongelma?

        Ehkä he miettii tuota painoa, tuleeko joissain laitureissa painoraja vastaan? Kestääkö poijut ja laiturit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä he miettii tuota painoa, tuleeko joissain laitureissa painoraja vastaan? Kestääkö poijut ja laiturit?

        Poijuun ei voi missään nimessä tuollaista laittaa, ei myöskään pienempiin ponttoonilaitureihin, eikä moniin aisapaikkoihinkaan. Kylkikiinnitys isompaan laituriin tai ankkuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poijuun ei voi missään nimessä tuollaista laittaa, ei myöskään pienempiin ponttoonilaitureihin, eikä moniin aisapaikkoihinkaan. Kylkikiinnitys isompaan laituriin tai ankkuriin.

        Mitä nyt tiedän pari tuon kokoluokan alusta, niin ne tekee näin. Itse en tänne hankkisi yli 15-tonnista alusta.


    • Anonyymi

      Muuten ok, mutta rahoitus puuttuu. Eikö niin?

    • Anonyymi

      Hyvä vene maailman merille, mutta kahdelle vähän iso. Purjealaa on varmasti paljon tuolla painolla, ja purjeita pitää käsitellä käsin. Isommalle porukalle hyvä. Tai mikä nyt sitten on oma tottumus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1878
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1779
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1572
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      167
      1132
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      98
      866
    Aihe