Mitä liukasteeksi?

Anu P-lä

Naimme aina silloin tällöin kakkoseen. Käytämme liukasteena tavallista ruokaöljyä, oliivi tai rypsiöljyä. Joskus olemme kokeilleet parafiiniöljyä. Mitä muut alan ihmiset käyttävät? Sylki ei tahdo riittää ja käsivoide yms. imeytyy liian nopeasti pois.

46

12014

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannutar neiti

      Ei sellaiseen paikkaan kuulu panna, johon omat liukasteet eivät riitä. Luonto on luonot liukastetta vain oikeisiin paikkoihin. Peppusi ei tällainen ole.

      • Sipher

        ei ole mitään asiallista sanottavaa niin voi pitää myös turpansa kiinni.

        ja asiaan: kyllähän liukasteeksi kelpaa vaikka mikä kun järkeä vielä muistaa käyttää. yleensä hyvin toimii ihan tarkoituksenmukaiset liukasteet kuten glid, ky jelly, yms mitä voi kysellä alan liikkeistä. no ainakin glidiä löytyy vaikka anttilasta. myös esim. bodyshopin hierontaöljy toimi, samoin apteekin huulivoide (kuten vaseliini), margariini, jne...

        voi olla hyvä välttää ainakin vahvasti hajustettuja tms "lisäaineistettuja" kun voivat aiheuttaa kirvelyä. esim. hawaiian tropic öljy tjsp, aurinkorasvat jne.

        koitappa noita liukuvoiteita. ne on ainakin tarkoitettu tällaiseen käyttöön =P


      • samoilla linjoilla...
        Sipher kirjoitti:

        ei ole mitään asiallista sanottavaa niin voi pitää myös turpansa kiinni.

        ja asiaan: kyllähän liukasteeksi kelpaa vaikka mikä kun järkeä vielä muistaa käyttää. yleensä hyvin toimii ihan tarkoituksenmukaiset liukasteet kuten glid, ky jelly, yms mitä voi kysellä alan liikkeistä. no ainakin glidiä löytyy vaikka anttilasta. myös esim. bodyshopin hierontaöljy toimi, samoin apteekin huulivoide (kuten vaseliini), margariini, jne...

        voi olla hyvä välttää ainakin vahvasti hajustettuja tms "lisäaineistettuja" kun voivat aiheuttaa kirvelyä. esim. hawaiian tropic öljy tjsp, aurinkorasvat jne.

        koitappa noita liukuvoiteita. ne on ainakin tarkoitettu tällaiseen käyttöön =P

        Ja mitähän asiatonta hannuttaren kommentissa muka oli??? se on hänen mielipiteensä ja samaa mieltä olen myös minä. Onko teidän anaaliin hässijöitten heti hyökättävä jos joku kritisoi taipumuksianne???


      • NIH!
        samoilla linjoilla... kirjoitti:

        Ja mitähän asiatonta hannuttaren kommentissa muka oli??? se on hänen mielipiteensä ja samaa mieltä olen myös minä. Onko teidän anaaliin hässijöitten heti hyökättävä jos joku kritisoi taipumuksianne???

        No onkos teidän moraalinvartijoiden pakko heti alkaa valittaa? Turha tänne tulla selittämään että anaaliseksi on PAHA! asia. Menkää niille fundamentilistisille sivuillenne levittämään katsomuksianne.


      • Sipher
        samoilla linjoilla... kirjoitti:

        Ja mitähän asiatonta hannuttaren kommentissa muka oli??? se on hänen mielipiteensä ja samaa mieltä olen myös minä. Onko teidän anaaliin hässijöitten heti hyökättävä jos joku kritisoi taipumuksianne???

        kun "Ei sellaiseen paikkaan kuulu panna, johon omat liukasteet eivät riitä. Luonto on luonot liukastetta vain oikeisiin paikkoihin. Peppusi ei tällainen ole." ei ihan kuulosta mielipiteeltä.

        erimieltä voi ja saa olla mut jos joku asiallisesti kysyy neuvoa mitä käyttää niin silloin vastataan kysymykseen eikä levitellä leukoja asiasta mistä ei kuitenkaan tiedetä mitään.

        menee oikeesti hermot näihin provoihin kun asioista ei voi keskustella ilman että joku finninaama alkaa vittuilla kun on muka hyväkin vitsi rääpiä turpaansa joka välissä. terve kritiikki on kyllä paikallaan ja hyväksikin jos tilanne/keskustelu sitä edellyttää mut tuollainen saarnaaminen on oikeesti pitkin vittua eikä mitään kritiikkiä.


      • Penddi
        Sipher kirjoitti:

        kun "Ei sellaiseen paikkaan kuulu panna, johon omat liukasteet eivät riitä. Luonto on luonot liukastetta vain oikeisiin paikkoihin. Peppusi ei tällainen ole." ei ihan kuulosta mielipiteeltä.

        erimieltä voi ja saa olla mut jos joku asiallisesti kysyy neuvoa mitä käyttää niin silloin vastataan kysymykseen eikä levitellä leukoja asiasta mistä ei kuitenkaan tiedetä mitään.

        menee oikeesti hermot näihin provoihin kun asioista ei voi keskustella ilman että joku finninaama alkaa vittuilla kun on muka hyväkin vitsi rääpiä turpaansa joka välissä. terve kritiikki on kyllä paikallaan ja hyväksikin jos tilanne/keskustelu sitä edellyttää mut tuollainen saarnaaminen on oikeesti pitkin vittua eikä mitään kritiikkiä.

        Ja kukahan täällä saarnaa?????!!!???!!!Katso peiliin poju.......


      • Samoilla linjoilla
        NIH! kirjoitti:

        No onkos teidän moraalinvartijoiden pakko heti alkaa valittaa? Turha tänne tulla selittämään että anaaliseksi on PAHA! asia. Menkää niille fundamentilistisille sivuillenne levittämään katsomuksianne.

        1) kukaan ei ole sanonut että se on PAHA asia
        2) Hannutar ei puhunut mitään moraalista, enkä minä liioin
        3) emme ole fundamentalisteja
        4) kumpikaan ei "valittanut"
        5) Hannutar totesi vain että luonto ei ole tarkoittanut peräaukkoa yhdyntää varten.Usko tai älä mutta niin todellakin on asia.


      • Vittuuntunut
        Samoilla linjoilla kirjoitti:

        1) kukaan ei ole sanonut että se on PAHA asia
        2) Hannutar ei puhunut mitään moraalista, enkä minä liioin
        3) emme ole fundamentalisteja
        4) kumpikaan ei "valittanut"
        5) Hannutar totesi vain että luonto ei ole tarkoittanut peräaukkoa yhdyntää varten.Usko tai älä mutta niin todellakin on asia.

        Sut sais joku kärrätä mereen ja laittaa painon jalkaan!


      • Sipher
        Penddi kirjoitti:

        Ja kukahan täällä saarnaa?????!!!???!!!Katso peiliin poju.......

        vai vielä poju....


      • Sipher
        Samoilla linjoilla kirjoitti:

        1) kukaan ei ole sanonut että se on PAHA asia
        2) Hannutar ei puhunut mitään moraalista, enkä minä liioin
        3) emme ole fundamentalisteja
        4) kumpikaan ei "valittanut"
        5) Hannutar totesi vain että luonto ei ole tarkoittanut peräaukkoa yhdyntää varten.Usko tai älä mutta niin todellakin on asia.

        ja samoilla perusteilla myös suihinotto ja käteenveto ovat iljettävää ja luonnonvastaista toimintaa. kuten myös ehkäisy. ja muu kuin raa-an lihan ja kasvisten syönti. ja jumalaan uskominen. ja jääkiekko (pahapahapaha). että eiköhän muuteta kaikki takaisin luoliin ja puihin ja eletään kuten luonto on tarkoittanut.


      • Sheikkii

        Käytämme auton öljynvaihdossa hävitettäviksi jääneet öljyt kalun voiteluun. Kierrokset tässä touhussa ovat sen verran pieniä, että kerran käytetty öljy toimii hyvin.

        Sontaluukkuhommissa ei myöskään öljyn tumma väri häiritse. Ja kun 4 litraa tulee kerralla, niin siitä riittää muillekin homotutuille, jotka sattuvat piipahtamaan päiväkahveilla.


      • hgjdhgj
        Sipher kirjoitti:

        ja samoilla perusteilla myös suihinotto ja käteenveto ovat iljettävää ja luonnonvastaista toimintaa. kuten myös ehkäisy. ja muu kuin raa-an lihan ja kasvisten syönti. ja jumalaan uskominen. ja jääkiekko (pahapahapaha). että eiköhän muuteta kaikki takaisin luoliin ja puihin ja eletään kuten luonto on tarkoittanut.

        Sopii mulle, kyrpänaama


      • Anonyymi
        Vittuuntunut kirjoitti:

        Sut sais joku kärrätä mereen ja laittaa painon jalkaan!

        Mitå


      • Anonyymi
        Sipher kirjoitti:

        vai vielä poju....

        Mitä


      • Anonyymi
        Penddi kirjoitti:

        Ja kukahan täällä saarnaa?????!!!???!!!Katso peiliin poju.......

        Pysy sinä vaan niiden Aku Ankkojesi parissa


    • Nimetön

      KY Jelly on parasta, mitä olen itse peppuseksiin löytänyt. Saa apteekeista. Luistaa hyvin, ei imeydy liian nopeasti, mutta ei myöskään jätä päiväkausiksi rasvaiseksi niin kuin vaseliini.

    • tummelia

      on halpaa ja sitä löytyy suht monesta kaupasta isojakin purkkeja ei tarvi kaikille selitellä ostoksiaaan ja toimii ihan varmaan

    • huhu

      Niin, itse olisin joskus kuullut jostain ettei vaseliinia pitäisi ylipäätään käyttää liukasteena.

      Olen kuullut tämän paristakin lähteestä, mutten millään muista mikä vaseliinissa sitten oli vikana, hah.
      En kyllä myöskään ole koskaan törmännyt keneenkään, joka olisi myöntänyt saaneensa vaseliinilla liukastamisesta haittavaikutuksia, mutta kunhan nyt mainitsin tämänkin kuulopuheen.

      Varmasti vaseliini kuitenkin toimii paremmin kuin esim. hammastahna. *virn*

      • tyttönen

        ei vaseliini sinällään vaarallista ole, mutta ei öljypohjaisena sovi kondomin kanssa käytettäväksi, koska öljy voi haurastuttaa kumia. tutussa, turvallisessa ja taudittomassa parisuhteessa käy siis vaseliini liukasteeksi vallan mainiosti.

        ensimmäistä kertaa kun meillä yritettiin peppuseksiä, niin oltiin varustauduttu kondomeilla ja liukuvoiteilla, mutta siinä sähellyksessä ja jännityksessä koko jutusta ei tullut mitään. nykyään ei käytetä kumia, pimpsan kautta vaan peppuun, mun omat nesteet ja sylki riittävät. kertaakaan ei ole sattunut, ei edes ekalla kerralla ;)


    • Lemmitys

      Ehdottomasti Probe-merkkinen liukkari on kaikesssa puuhastelussa paras. Semmoista venyvää tahmaa, ei mitään hiusgeeliä, joka kuluu heti loppuun!

      • omasuosikki

        Toinen ääni Probelle. Meillä on käytössä Probe Thick Rich ja voin todella suositella sitä. Ainetta saa hyvinvarustelluista seksiliikkeistä. Se on vesipohjaista elikkä ei vaurioita kondomia.

        Anttilassa myytävä liukkari rfsu Glid on tähän verrattuna onnetonta pahanhajuista liisteriä.


    • Tekee hyvää

      Kokeile

    • -R-

      emme käytä liukasteena mitään erillistä ainetta, sujuu hyvin ilmankin.

    • Anonyymi

      I D Glide Millenium. Pysyy liukkaana vaikka kuinka kauan jyystäisi.

    • Peppuseksi on aivan mahtavaa.Se tunne kun orgasmi tulee.Kääntyy silmät ympäri.

    • Anonyymi

      pumppaa puoli ruuttaa konevaselinia, riittää koko viikox

    • Anonyymi

      Aloituksen aikaan ei tainnut olla vielä Vagisan voideta. Mut sitä on ja on mukava liukasteena molempiin reikiin.

    • Anonyymi

      Kyllä halvin ja hyvin toimiva liukkari on tavallinen vauvaöljy...

    • Kannattaa ihan liukuvoidetta ostaa jos ei ole allergioita. Vesipohjainen on muistaakseni kortsun kanssa parempi mutta kuivuu nopeemmin

    • Anonyymi

      Tuokin on kiinni tilanteesta jossa yhdyntä tapahtuu! Jos naisen kemiat miestä kohtaan toimii, niin pillu pitää myös pepun valmiina. Jos ei ole kemioita, niin koko asian voi unohtaa. Yhtä asiaa miehenä mietin. Meneekö liian liukkaalla tunto.

    • Anonyymi

      Toimivaksi havaittu liukaste anaaliin, löytyy ainekset Prismasta. Sekoita keskenään:

      1 osa Protex vesiliukoista liukuvoidetta
      1 osa Aisti hajustamaton kosteusemulsio

      Testattu vuosien varrella moneen kertaan sekä seksilelujen kanssa (kondomi lelun päällä) että anaaliyhdynnässä. Pelkkä Protex tai Aisti ei toimi hyvin mutta sekotteena todella onnistunut. Ei kuivu liian helposti eikä ärsytä limakalvoja.

      Ei suositella käytettäväksi piIIussa.

    • Anonyymi

      Sperma. Eka lasti ykköseen ja sieltä sitten vähän sormiin levitettäväksi seuraavassa varvissa kakkoseen. Kullihan siinä ehtiikin jo saada peitteen.

    • Anonyymi

      Ayaa kun on tuontikamaa. Hellayaa

    • Anonyymi

      Miksi ette käytä motor oilia eli formulaa?

    • Anonyymi

      Tummeli lypsyvoide on kunnon kamaa.
      Sitten vesikelin suksenpohjiin laitettava liisteri.
      Kyll on hyvät kelit lykkiä.

    • Anonyymi

      Jos nainen on valmis niin muna menee sisään omalla painolla! Tästä on kokemusta ja kuultua!

    • Anonyymi

      Me mennään kavereiden kanssa meille koulun jälkeen. Mun vanhemmat tulee vasta illalla töistä. Meillä on yleensä 2-3 tuntia aikaa. Ne panee mua peppuun. Se on mun rooli. Jonkun peppuliukasteen olo mun huoneessa vois aihettaa kysymyksiä mitä en halua. Me käytetään kanssa oliiviöljyä. Musta itsestä jokin kevyt levite on kiva. Ehkä se on vaan tuntuu hyvältä kun pojat levittää sitä. Jotkut haluu voimakas mausteista salaattikastiketta kun ne haluu nuolla mun pakaroita. Peppureikää ne ei oo suostunut vielä nuolee?

    • Anonyymi

      Kalaöljy

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­ts­­um­­­me sinu­t kä­­­ym­­­ään u­­udess­a cha­tis­­sa! Meitä on yl­i mil­­joona! 👉 http://al-dzakirah.com/H/Tg4gi 👈

    • Anonyymi

      H­e­­i! Kuts­­um­me sinu­­t käym­­ään u­­udess­a cha­­tis­­sa! Mei­tä on yl­­­i miljo­ona! 👉 http://7vip.biz/H/9Yrgq 👈

    • Anonyymi

      Toisen miehen siemeniä. Eli ensin pienikaluinen naapurin isäntä ruiskii omat siemenensä vaimoni kakkoseen. Tämön jälkeen minulla ei tee tiukkaa työntää omaa paksumpaa kyrpää valmiiksi voideltuun pyllyyn.

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­a haluav­at pi­tää ha­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/m5LTN 👈

    • Anonyymi

      Kaalimadosta saa hyvää liukkaria. Sitä käytän perseseksissä.

      • Anonyymi

        Jäte öljy on ihan hyvää


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen kuullut vasta-alkaneelta päälle 40v naiselta, että eka onnistunut kerta oli mennyt emätinyhdynnän jälkihöyryllä ilman liukuvoiteita!

    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe