syömishäiriö murrosikä

Anonyymi

Joo aattelin tänne tulla kysyy että kun tota sairastuin jonkinlaiseen syömishäiriöön viime vuoden lopussa ja sit aluks laihuin joku 3kg mut sit huhti-toukokuun välissä laihduin tosi roisisti lisää melkein 7kg eli yhteensä 10kg ja sit jouduin osastolle jne. (en jaksa rueta koko tarinaa selittämään joten tällee tiivistettynä) aluks syömiset meni vähä huonosti mut sit kuitenki rupesin noudattaa atsia ja pidin liikuntakieltoo ja nyt tähän päivään mennessä mun paino on noussut liki 10kg😵 niin joo mullahan ei siis ollu alkanu menkkoja vielä eikä vieläkään oo alkanu että alkaakohan ne enää vai sit joskus vanhempana? Osaiskohan joku sanoo kun vähän pelottaa jos ei alakkaan (oon siis nyt 13v iha koht 14) ja no rinnat pieneni nii ne on tyylii aa kupit kasvaakoha ne enää ollenkaa vai jääkö tollasiks ja mun vyötärö on myös todella kapea ja ei persettä. Että jäänköhä tämmöseks en sit tiiä

2

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rinnat on pääosin rasvakudosta.Jos olet alipainoinen niin rinnat on pienet koska niissä ei ole paljoa rasvakudosta.Jos haluat että rinnat kasvaa niin sinun painon on noustava.Koska jos sun kehossa ei ole rasvaa niin ei se rasva rintoihin muuten kerry kuin syömällä.Laihtumalla rinnat ei kasva vaan pienenee.

• Anonyymi

Mut jos mun paino on jo noussu mut ei oo kasvanu (noussu jo 10kg😵)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe