Todella sexikäs maha sulla. Oikein omppuvartalo.
No huh huh
19
950
Vastaukset
- Anonyymi
Reps😂
- Anonyymi
Onko erityisherkkä???🤣🤭
- Anonyymi
Miehekkäästi pukeutuva nainen 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehekkäästi pukeutuva nainen 😆
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Taskuissa vaan tavaraa eikä mikään maha..
- Anonyymi
Oih, kuinka ihanaa kun joku turhakepölhö haukkuu naista palstalla, minun oma valjas sulaa silmissä ja itsetunto hipoo taivaita
- Anonyymi
Näin tosi söpön lipputangon tänään
- Anonyymi
Kumipallona luoksesi pompin
- Anonyymi
😔..
- Anonyymi
Miksi haukut? 😞
- Anonyymi
Anna minun olla mahoineni rauhassa.
- Anonyymi
Nooh mahakasta sinkkua tuskin moni haluaa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh mahakasta sinkkua tuskin moni haluaa 🤣
Taidat olka vajaaälyinen. Ei se miltä näytät, vaan se miten kemiat sopii yhteen
- Anonyymi
Rakkaudella ei ole mahan kanssa yhtään mitään tekemistä.
- Anonyymi
Nånoh ei ei halua ei ...
Vedän käteen - Anonyymi
Typerä ihminen haukkuu toisen ulkonäköä. Meillä oli ensimmäiset hellät hetket tänään. Kumpikin pyöreitä, mutta entä sitten kun välitämme syvästi toisistamme? 😍❤️🥰. Olet vain kateellinen kun et ole nähnyt vastakkaisen sukupuolen edustajaa aikoihin.
- Anonyymi
Niin kenellä?
- Anonyymi
Se on paljon sanottu pullukkapojalta, jolla on maailman pienin penis.
- Anonyymi
Katsotaan kesällä uudestaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708