olin tuossa vastaamassa aiempaan keskusteluun, jossa ihmeteltiin Uukkareiden pitkää keikkataukoa 80-luvun puolivälissä, että tekihän The Edge siinä välissä soundtrackin elokuvaan Captive, vaikka se tuskin siihen keikkataukoon millään tavalla liittyi.
Heräsi siinä sitten ajatus, että kuinkahan moni U2-fani edes tuntee kyseisen levyn. Varmaan on monia jotka eivät ole moisesta edes kuulleet.
Eli niille tiedoksi, jotka ette ole kyseistä levyä kuulleet, niin ainakin omasta mielestäni se on ihan hyvä, mutta ei kuitenkaa 'must' hankinta.
Avausraita on kylläkin mielettömän kaunis ja kakkosraina Heroine(jolla laulaa upeaääninen Sinead O'Connor ja rummuissa Larry) on todella hyvä. Heroine-biisiä lukuunottamatta kyseinen levy on täysin instrumentaalinen, eli laulua ei ole. Rockiakaan on turha odottaa, vaan kyseessä on pitkälti sellaista melodista ambient-fiilistelyä.
Mitä muut U2-fanit olette levystä tykänneet, ja kuinka monelle levy on tuntematon? Ihan vaan kiinnostaisi tietää.
The Edgen soololevy (1986)
3
415
Vastaukset
- U2heart
Tämä oli minullekin uutta tietoa, vaikka olen yrittänyt imeä kaiken mahdollisen tiedon bändistä. Heroine biisi on kyllä tuttu. Täytyypä selvittää asiaa lisää. Kiitokset vinkistä!
- play
Kyseinen levy on tilattavissa ainakin Play.comista hintaan 11.50 euroa.
http://www.play.com/play247.asp?pa=search&searchtype=cdtitle&searchstring=captive soundtrack&page=search
Ei paha, kun postikulutkin sisältyvät hintaan. Visa electronkin käy (kortin asetuksissa täytyy olla määritelty että käy nettimaksuihin. Sen saa itse muutettua oman pankin sivuilta) - MacPhisto
En ole levyä kuunnellut, mut tiedän kyllä et Edgellä oli jokin sooloprojekti 80-luvulla. Pitäsköhän laittaa levy tilaukseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696841
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes562287- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611231Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947