Erotique - part III

-G-

Kirjoitin tällä samaiselle nickillä tuon ensimmäisenkin osan (, joka tosin on nimetty eri tavalla). Tässä on kolmas osa. Toinen osa on työn alla ja neljäskin siintää jo ajatuksissa, joten olkaapa hyvät ;)

Oli perjantai. Olin yksin kotona. Koko viikon olin suunnitellut tätä iltaa tai ehkäpä suunnitelmat olivat olleet olemassa jo pidempäänkin. Ehdottomasti suosikkifantasiani liittyi siihen, että saisin olla yksin kotona ja ”leikkiä” omassa rauhassani. Alkuviikosta aloin ihan tosissani miettiä, että jos nyt antaisin itselleni aikaa ja toteuttaisin fantasiani. Porukat olivat lähteneet jo eilen käymään stadissa ja ne tulisivat takaisin vasta sunnuntaina, joten mulla olisi tässä hyvin aikaa olla itseni kanssa.
Kävin koulun jälkeen suihkussa. Otin pitkän ja lämpimän suihkun, jonka jälkeen menin olohuoneen sohvalle katselemaan telkkaria. Olin sammuttanut kaikki valot talosta, jottei kukaan huomaisi kun oleskelin alasti. Makailin viltin alla ja kuvittelin mitä kaikkea voisin tehdä. Olin jo aloittanut tämän päivän toteutuksen sillä, että olin alkuviikosta uskaltautunut kaupunkimme ainoaan erotiikkakauppaan. Vähän hävetti mennä sinne, mutta loppujen lopuksi en katunut yhtään käyntiäni. Olin nyt kuitenkin yhden kokemuksen rikkaampi ja pöytälaatikosta löytyi vihdoinkin myös oma dildo. En ollut vielä oikeastaan kerinnyt edes kokeilla sitä. Keskiviikkona olin illalla vain vähän tunnustellut miltä se tuntui – ja hyvältähän se tuntui. Olin ostanut pienimmän mitä vain löysin. En tahtonut heti ruveta rikkomaan paikkojani, kun olin vielä neitsytkin. Tämän hetkinen elämäntilanne oli kyllä aivan tyydyttävä ja minusta oli ihanaa tutustua omaan kehooni. Olin löytänyt itsetyydytyksen salat vasta nyt 17-vuotiaana, mutta olihan minulla vielä hyvin aikaa opetella kaikkia jänniä juttuja.
Telkkarista ei todellakaan tullut mitään katsomisen arvoista, joten rupesin vaivihkaa ajattelemaan keittiön pöytää. Jo pitkään olin kiihottunut ajatuksesta, että saisin tyydyttää itseäni sen päällä. Käteni hakeutui hieromaan rintaa ja nännejä. En ollut oikein vielä perillä omasta seksuaalisuudestani, joten olin välillä fantasioinut rakastelevani pöydällä jonkun pojan kanssa ja toisinaan taas olin siinä toisen tytön kanssa. Vähän jopa tuntui, että kiihotuin enemmän ajatuksesta olla sillä tavalla tytön kanssa. Jotenkin se tuntui pehmeämmältä ja suloisemmalta ajatukselta.
Hipaisin sormella varovasti häpyä ja huomasin kostuneeni hieman ajatuksistani. Kävelin keittiön pöydän ääreen istumaan. Katselin ulos ikkunasta. Ulkona alkoi tulla vähitellen pimeää, eikä kukaan huomaisi, vaikka hiiviskelinkin aivan alasti ikkunoiden äärellä. Hieroin itseäni hiljaa tuolia vasten. Tuoliin jäi pieni kostea viiva, kun nousin siitä ylös ja siirryin omaan huoneeseeni. Istuin omalle pehmeälle tuolilleni, avasin pöytälaatikon ja otin dildon käsiini. Kiihotuin yhä enemmän ja enemmän katsellessani sauvaa. Olin ostanut kovan sauvan, jossa ei ollut päällä mitään jellymateriaaleja. Mua ei oikein kiinnostanut sellaiset oikean peniksen näköiset sauvat. Jotenkin tuollainen kovan oloinen, jopa metallisen näköinen tikku oli paljon kiihottavampi. Hiljalleen lämmitin sauvaa rintojani vasten. Nännit kovettuivat kylmän muovin vaikutuksesta.
Siirryin dildoineni takaisin olohuoneeseen. Asetin sauvan sohvan patjojen väliin niin, että siitä jäin noin viisi senttiä näkyviin. Avasin telkkarin uudestaan ja istahdin varovasti sauvan päälle. Katselin Salattuja elämiä ja liikuttelin itseäni edestakaisin. Ei tarvinnut kauaa katsella Salkkareita, kun jo tunsin, että olisi päästävä vähän parempaa asentoon. Päätin kuitenkin kiusata itseäni ja menin vielä kävelemään taloa ympäri.
Kävin saunassakin piipahtamassa, mutta olin jo huomaamattani kiihottunut sen verran paljon, että oli pakko palata pikaisesti keittiöön. Katselin pöytää vähän aikaa ennen kuin hitaasti nousin sen päälle. Makasin hiljaa keittiön pöydällä ja katselin ulos ikkunasta. Katuvalot heijastivat valoaan sisälle. Jääkaapin kiiltävästä ovesta erottui selvästi kuinka makasin polvet pystyssä pöydällä. Vein toisen käteni hiljaa haarojen väliin ja tunsin oman karvoitukseni. Hipaisin sormella klitorista ja koko kehoni värähti nautinnosta.
Hain olohuoneesta tyynyn pääni alle, jotta näkisin jääkaapin oven kautta mitä olin tekemässä. Silitin sormillani häpykumpua ja vähitellen häpyhuuliakin. Toinen käsi hieroi hiljaa nännejä, kun taas toinen oli löytänyt tiensä klitorikselle. En ollut koskaan kiihottunut näin nopeasti ja minun oli väkisin hillittävä itseäni, sillä tuntui, että laukeaisin muuten kohta.
Pienen tauon jälkeen jatkoin taas. Varovasti vein sormen sisääni ja tunsin taas supistelua emättimessä. Työntelin sormea hiljaa sisääni. Tuntui niin uskomattoman hyvälle, vaikka olinhan tehnyt tätä ennenkin. Nyt vain jotenkin tuntui niin kiihottavalle. Otin sauvan käteeni ja nuolaisin sitä varovasti. Siinä maistuivat oman nesteeni, jotka olivat valuneet sohvalla. Suussa maistui kiihottavasta, vähän suolaiselle, mutta samalla niin makealle - vaikka olin mä joskus ennenkin vähän nuolaissut sormea, kun olin sormetellut.
Kostutin sauvan suussani ja vein sen rintojeni väliin. Pieni kosteus tuntui mahtavalta nänneissä. En yksinkertaisesti malttanut pitää sauvaa poissa jalkovälistäni. Koskettelin dildoni kärjellä varovasti klitorista ja kopautin pari kertaa hellästi. Tunsin kuinka olin kostunut niin paljon, että pöydällekin oli valunut jo vähän. Hieroin vasemmalla kädellä klitorista, kun samalla vein dildon varovasti sojottamaan häpyhuulille valmiina työntymään sisääni.
Katselin jääkaapin oven kautta kuinka sauva vähitellen vajosi sisääni. Tunsin emättimeni hieman väreilevän. Sisälläni ei ollut koskaan ollut mitään vastaavaa ja uusi tunne sai minut aivan sekaisin. Liikuttelin sauvaa sisälläni hiljalleen, mutta en voinut olla koko ajan nostamatta tahtia. Lopulta dildo liikkui sisälläni tavalla jota en ollut edes koskaan kuvitellut – vatkasin sitä ees taas, kun samalla koko alapääni liikkui ylös ja alas sekä vasemmalle ja oikealle.
Lopetin hetkeksi, kun alkoi tuntua siltä, että laukeisin muuten. Käännyin kyljelleni, nostin jalat koukkuun rintoja vasten ja laitoin sauvan takaapäin sisääni. Tuntui kuin taivas olisi räjähtänyt! Olin valmis huutamaan nautinnosta, saatoin ehkä jopa huutaakin. Liikuttelin dildoa sisälläni tuntien koko ajan kuinka emättimeni supisteli orgasmia odotellessa. Samalla halusin jo niin paljon saada, mutta toisaalta tiesin nauttivani enemmän, jos vain jaksaisin odottaa vielä. Otin sauvan pois sisältäni ja katsoin jääkaappia. Olikohan meillä kurkkua?
Nopea hyppäys jääkaapille kertoi, että kaapissa oli avaamaton kurkku. Kurkku näytti juuri sopivan kokoiselta. Revin nopeasti kelmut pois päältä ja juoksin hakemaan kortsun omasta huoneestani. Nousin kurkun ja kortsun kanssa takaisin pöydälle. Laitoin kortsun kurkun päälle ja työnsin kukkua hiljaa sisälleni. Kurkku oli jonkin verran kookkaampi kuin pieni dildoni, joten aluksi tuntui, etten mitenkään saisi sitä mahtumaan sisääni, mutta vähän aikaa kun jumppasin ja levittelin paikkoja, niin sain kurkun vähitellen menemään sisään. Liikuttelin kurkkua todella hiljaa. Pienikin liike sai minut inahtamaan nautinnosta.
Pidin kurkun sisälläni ja käännyin taas kyljelleni. Liikuttelin taas kurkkua hieman. Nyt jo tuntui paremmalta kuin elämäni ensimmäinen orgasmini kokonaisuudessaan. Mieleen juolahti, että nyt minulla oli kurkku sisälläni ja dildo aivan vapaana. Ajattelin jo, että miltähän tuntuisi hivellä sillä peppua. Hipaisin sormella pikkaisen peppureikää, ja se tuntuikin kiihottavalle, mutta halusin kuitenkin tällä kertaa vielä vain jotain perinteisempää.
Vedin kurkun ulos sisältäni, laitoin sen pöydälle ja otin sauvan käteeni. Työnsin sen sisääni ja liikuttelin sitä voimakkaasti. Tunsin kuinka orgasmi oli lähellä. Päätin kuitenkin vielä kerran vaihtaa asentoa.
Käännyin ympäri ja nostin pyllyni kohti kattoa ja laskin rintani pöydälle. Varovasti, mutta nopeasti asettelin sauvan sisääni tässä uudessa asennossa. Tuntui kuinka täytyin aivan eri tavalla näin takaapäin. Sain työnnettyä sauvan syvemmälle kuin aiemmin. Hengitin kovaan ääneen liikutellessani sauvaa hiljalleen edestakaisin. Välillä otin koko sauvan pois sisältäni ja laitoin sen taas hiljaa sisälleni. Sauva oli ajoittain niin syvällä sisälläni, etten voinut uskoa sitä todeksi. En ollut koskaan sormettaessani voinut edes kuvitella kuinka syvälle oikeasti voisi päästä – ja kuinka hyvälle se tuntuisi!
Käännyin vielä selälleni pöydälle ja työnsin dildon vähän rajummin sisälläni. Olin laueta siihen paikkaan, mutta sain kuin sainkin pidettyä orgasmin vielä sisälläni. Odotin pienen hetken, jonka jälkeen rupesin liikuttelemaan sauvaa sisälläni kiihtyvällä tahdilla samalla, kun toisella kädellä hieroin klitoristani.
Kauaa en kerinnyt dildoa heiluttaa, kun tunsin jo lämpöisen aallon valtaavan kehon. En vain koskaan aiemmin ollut kokenut mitään yhtä rajua! Koko kehoni värähteli ja tunsin kuinka emättimeni puristeli sauvaa vasten. Orgasmi tuntui jatkuvan ja jatkuvan kunnes lopulta lysähdin pöydälle. Kesti vähän aikaa ennen kuin pystyin edes nostamaan päätäni pöydältä.
Lopulta kun sain noustua istumaan huomasin, että pöydälle oli valunut pitkän matkaan kirkasta nestettä. Olinkohan ejakuloinut? Aloin jo miettimään koska saisin kokea uudestaan yhtä villiä menoa…

Kommentit ovat tietysti taas tervetulleita ;)

4

8297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen

      sehän oli melkoinen sessio :) alkoi tässä itekin miettimään mitäs sitä seuraavaks tekis...;) minkähän ikänen sä oot jos saa kysyy?

      • -G-

        Saahan sitä kysyä... ;)


      • tyttönen
        -G- kirjoitti:

        Saahan sitä kysyä... ;)

        noinhan se vastaus yleensä tuollaseen kysymykseen kuuluu..:)


    • siru

      Kiihottavaa luettavaa! Jatka samaan malliin! :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe