Koska välimatka jokseenkin pitkä etärakkauden luokse, niin miten te konkarit olette viettäneet laatuaikaanne esimerkiksi kihlattunne kanssa?
Kauanko käytitte nettiaikaa / tapaamisaikaa suhteessa seurusteluaikaanne ennen kihlajaisia?
Entä vastaavasti kihlauksen aikana?
Miten noin niinkuin keskivertoisesti vietetään seurusteluaikaa ja kihlaisaikaa ennenkuin perheet yhdistyy?
Onko palstalla kokemusta omaavaa selventämään TOTUUTTA?
Minkälainen sormus on ok, onko tapana myös miehellä olla sormus avion solmimisen jälkeen?
Laatuaikaa rakkaan kanssa.
10
144
Vastaukset
- Anonyymi
Arvaatteko myös mitä laadukasta minulla oli jalkojen välissä heti ensitreffeillä?
- Anonyymi
HD eli Harvinainen Davitsonni...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HD eli Harvinainen Davitsonni...?
Väärin.
- Anonyymi
Mistä tiesit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiesit?
Mäkin olisin arvannut ton... ihan sama olisiko kyseessä ollut HD ThaiLady tai tämän onnellinen aviomies Chiang Maista, niin nuohan siellä... heh heh heh !!
- Anonyymi
Aloituksen tehneellä Numerosenseillä on kokemusta etäsuhteesta kun thai Aimo otti ja lähti.
Mulla on ollut useita sellasia etä suhteita, ettei se toinen osa puoli oo ees tiennyt koko suhteesta mitään. Mutta on ollut kyllä kuuma rakkaus ja ilmainen, jos ei vifi kuluja lasketa. Se on melkonen yllätys heille sitten ku meen sen kundin kämpille ihan mùina miehinä ja ilmotan että rakas mä tulin jo tossa ovella. Poliisithan ne yleensä soittaa... joskus tulee hönöön ja monoa... Kerran meinasin tulla hulluksi kun nahka lippis miehet porukalla laittoivat kaikista ilman suunnista... Kostoksi menin uudelleen...
- Anonyymi
Herra hehheh 2010 hehehee ja sininen virkoaa samaan aikaan kommenttimielle.
Anonyymi kirjoitti:
Herra hehheh 2010 hehehee ja sininen virkoaa samaan aikaan kommenttimielle.
Täytyykö mun kattoo millon muut ei kirjota ennenku kirjoitan.. tässähän meinaa tulla hulluksi...
Mulla on ollut useita sellasia etä suhteita, ettei se toinen osa puoli oo ees tiennyt koko suhteesta mitään. Mutta on ollut kyllä kuuma rakkaus ja ilmainen, jos ei vifi kuluja lasketa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416