Koska välimatka jokseenkin pitkä etärakkauden luokse, niin miten te konkarit olette viettäneet laatuaikaanne esimerkiksi kihlattunne kanssa?
Kauanko käytitte nettiaikaa / tapaamisaikaa suhteessa seurusteluaikaanne ennen kihlajaisia?
Entä vastaavasti kihlauksen aikana?
Miten noin niinkuin keskivertoisesti vietetään seurusteluaikaa ja kihlaisaikaa ennenkuin perheet yhdistyy?
Onko palstalla kokemusta omaavaa selventämään TOTUUTTA?
Minkälainen sormus on ok, onko tapana myös miehellä olla sormus avion solmimisen jälkeen?
Laatuaikaa rakkaan kanssa.
10
122
Vastaukset
- Anonyymi
Arvaatteko myös mitä laadukasta minulla oli jalkojen välissä heti ensitreffeillä?
- Anonyymi
HD eli Harvinainen Davitsonni...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HD eli Harvinainen Davitsonni...?
Väärin.
- Anonyymi
Mistä tiesit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiesit?
Mäkin olisin arvannut ton... ihan sama olisiko kyseessä ollut HD ThaiLady tai tämän onnellinen aviomies Chiang Maista, niin nuohan siellä... heh heh heh !!
- Anonyymi
Aloituksen tehneellä Numerosenseillä on kokemusta etäsuhteesta kun thai Aimo otti ja lähti.
Mulla on ollut useita sellasia etä suhteita, ettei se toinen osa puoli oo ees tiennyt koko suhteesta mitään. Mutta on ollut kyllä kuuma rakkaus ja ilmainen, jos ei vifi kuluja lasketa. Se on melkonen yllätys heille sitten ku meen sen kundin kämpille ihan mùina miehinä ja ilmotan että rakas mä tulin jo tossa ovella. Poliisithan ne yleensä soittaa... joskus tulee hönöön ja monoa... Kerran meinasin tulla hulluksi kun nahka lippis miehet porukalla laittoivat kaikista ilman suunnista... Kostoksi menin uudelleen...
- Anonyymi
Herra hehheh 2010 hehehee ja sininen virkoaa samaan aikaan kommenttimielle.
Anonyymi kirjoitti:
Herra hehheh 2010 hehehee ja sininen virkoaa samaan aikaan kommenttimielle.
Täytyykö mun kattoo millon muut ei kirjota ennenku kirjoitan.. tässähän meinaa tulla hulluksi...
Mulla on ollut useita sellasia etä suhteita, ettei se toinen osa puoli oo ees tiennyt koko suhteesta mitään. Mutta on ollut kyllä kuuma rakkaus ja ilmainen, jos ei vifi kuluja lasketa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920