Laatuaikaa rakkaan kanssa.

Anonyymi

Koska välimatka jokseenkin pitkä etärakkauden luokse, niin miten te konkarit olette viettäneet laatuaikaanne esimerkiksi kihlattunne kanssa?

Kauanko käytitte nettiaikaa / tapaamisaikaa suhteessa seurusteluaikaanne ennen kihlajaisia?

Entä vastaavasti kihlauksen aikana?

Miten noin niinkuin keskivertoisesti vietetään seurusteluaikaa ja kihlaisaikaa ennenkuin perheet yhdistyy?

Onko palstalla kokemusta omaavaa selventämään TOTUUTTA?

Minkälainen sormus on ok, onko tapana myös miehellä olla sormus avion solmimisen jälkeen?

10

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arvaatteko myös mitä laadukasta minulla oli jalkojen välissä heti ensitreffeillä?

• Anonyymi

HD eli Harvinainen Davitsonni...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HD eli Harvinainen Davitsonni...?

Väärin.

• Anonyymi

Mistä tiesit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiesit?

Mäkin olisin arvannut ton... ihan sama olisiko kyseessä ollut HD ThaiLady tai tämän onnellinen aviomies Chiang Maista, niin nuohan siellä... heh heh heh !!

• Anonyymi

Aloituksen tehneellä Numerosenseillä on kokemusta etäsuhteesta kun thai Aimo otti ja lähti.

• Mulla on ollut useita sellasia etä suhteita, ettei se toinen osa puoli oo ees tiennyt koko suhteesta mitään. Mutta on ollut kyllä kuuma rakkaus ja ilmainen, jos ei vifi kuluja lasketa. Se on melkonen yllätys heille sitten ku meen sen kundin kämpille ihan mùina miehinä ja ilmotan että rakas mä tulin jo tossa ovella. Poliisithan ne yleensä soittaa... joskus tulee hönöön ja monoa... Kerran meinasin tulla hulluksi kun nahka lippis miehet porukalla laittoivat kaikista ilman suunnista... Kostoksi menin uudelleen...

• Anonyymi

Herra hehheh 2010 hehehee ja sininen virkoaa samaan aikaan kommenttimielle.

• Anonyymi kirjoitti:

Herra hehheh 2010 hehehee ja sininen virkoaa samaan aikaan kommenttimielle.

Täytyykö mun kattoo millon muut ei kirjota ennenku kirjoitan.. tässähän meinaa tulla hulluksi...

• Mulla on ollut useita sellasia etä suhteita, ettei se toinen osa puoli oo ees tiennyt koko suhteesta mitään. Mutta on ollut kyllä kuuma rakkaus ja ilmainen, jos ei vifi kuluja lasketa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8869
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3288
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1764
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65