Facebook profiilini hakkeroitiin ja face sulki sen. Miksi Facebookissa kestää 24h avata mun profiili uudelleen?
Facebook profiili
8
4341
Vastaukset
Plasebo kertokaa miten tilin voin palauttaa, kun sähköpostiin tuli ilmoitus, että ensisijainen sähköpostiosoitteesi on muutettu Facebookissa ja samanlainen ilmoitus tuli salasansata?
Please
- Anonyymi
Mulla sama tilanne. Tili hakkeroitiin kolme viikkoa sitten, säpo ja salasana vaihdettu. Tilini poistettiin ja olen odottanut että se palautetaan, ei ole kuulunut. Tiedättekö miten saa yhteyden asiakaspalveluun jotta voisi kysellä. En ole löytänyt tai saanut apua mistään helpistä.
Paterva onko tilisi palautunut? - Anonyymi
Liittyykö tuohon samaan HAKKEROINTIIN se että istunnon aikana ilmestyy yhtäkkiä "laatikko " Facebook istunto on vanhentunut " vai onko tuo että yritetään hakkeroira vain facen toimivuuteen liittyvä ?
Peukalo ei ihan keskellä mutta lähellä! - Anonyymi
Eikö kellään muulla tee?
- Anonyymi
Älkää jääkö riippuvaiseksi tuosta alustasta:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/facebook-uhkaa-jattaa-euroopan-myos-instagram-katoaisi-eurooppalaisilta/8349622#gs.oxw575 5 minuutissa kaapattiin facebook-tili.
Tapahtui tänään.
Ensin hakkeroija onnistui lisäämään puhelinnumeron tililleni.
Sitten parissa minuutissa hän vaihtoi ensisijaisesti käytettävän sähköpostiosoitteen omakseen.
Sitten parissa minuutissa minun oma sähköpostiosoite poistettiin facebook-tililtä, jonka jälkeen facebookin tunnistus ei enää tunne alkuperäistä käyttäjää. Ei auta mitkään tunnistautumiset, kun alkuperänen sähköposti ja puhelinnumero on pyyhitty pois tilin tiedoista. Game over. En kyllä ymmärrä, mitä rosvo sillä facebook-tilillä tekee, muutama loma- ja koirakuva ja jokunen kaveri.- Anonyymi
Tykkäsin aiemmin lukea Verkkouutisia kun siellä oli asiantuntevia juttuja ympäri maailmaa.Nyt siellä on juttuja lähinnä vain Venäjästä ja äänessä melko ulkopuoliset asiantuntijat.
Pitää etsiä muita verkkojulkaisuja…
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1172046SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2431369En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331248Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6991Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36945- 49878
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33824It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9822+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais237787Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29773