Facebook profiili

Facebook profiilini hakkeroitiin ja face sulki sen. Miksi Facebookissa kestää 24h avata mun profiili uudelleen?
85213
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat
Aloittaja

Plasebo kertokaa miten tilin voin palauttaa, kun sähköpostiin tuli ilmoitus, että ensisijainen sähköpostiosoitteesi on muutettu Facebookissa ja samanlainen ilmoitus tuli salasansata?

Äänestä
Aloittaja

Please

Äänestä

Mulla sama tilanne. Tili hakkeroitiin kolme viikkoa sitten, säpo ja salasana vaihdettu. Tilini poistettiin ja olen odottanut että se palautetaan, ei ole kuulunut. Tiedättekö miten saa yhteyden asiakaspalveluun jotta voisi kysellä. En ole löytänyt tai saanut apua mistään helpistä.
Paterva onko tilisi palautunut?

Äänestä

Liittyykö tuohon samaan HAKKEROINTIIN se että istunnon aikana ilmestyy yhtäkkiä "laatikko " Facebook istunto on vanhentunut " vai onko tuo että yritetään hakkeroira vain facen toimivuuteen liittyvä ?
Peukalo ei ihan keskellä mutta lähellä!

Äänestä

Eikö kellään muulla tee?

Äänestä

5 minuutissa kaapattiin facebook-tili.

Tapahtui tänään.

Ensin hakkeroija onnistui lisäämään puhelinnumeron tililleni.

Sitten parissa minuutissa hän vaihtoi ensisijaisesti käytettävän sähköpostiosoitteen omakseen.

Sitten parissa minuutissa minun oma sähköpostiosoite poistettiin facebook-tililtä, jonka jälkeen facebookin tunnistus ei enää tunne alkuperäistä käyttäjää. Ei auta mitkään tunnistautumiset, kun alkuperänen sähköposti ja puhelinnumero on pyyhitty pois tilin tiedoista. Game over. En kyllä ymmärrä, mitä rosvo sillä facebook-tilillä tekee, muutama loma- ja koirakuva ja jokunen kaveri.

Äänestä

Tykkäsin aiemmin lukea Verkkouutisia kun siellä oli asiantuntevia juttuja ympäri maailmaa.Nyt siellä on juttuja lähinnä vain Venäjästä ja äänessä melko ulkopuoliset asiantuntijat.
Pitää etsiä muita verkkojulkaisuja…

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Paterva kirjoitti:

Facebook profiilini hakkeroitiin ja face sulki sen. Miksi Facebookissa kestää 24h avata mun profiili uudelleen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu