RAISIO RAKENNUTTAA

Anonyymi

HÄIRITSEVÄSTI KÄYTTÄYTYVIÄ TUKIASUKKAITA VARTEN NELJÄN YKSIKÖN MODUULITALON. VALMISTA ON MÄÄRÄ OLLA ALKUVUONNA.

10

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvi ihmetellä miksi Haunistenaltaan grillauskatos hajotetaan kerta toisensa jälkeen…

• Anonyymi

Hyvä homma, että rakentavat moisen yksikön. Kaikki häiritsevät toisiaan. Reilu peli.

• Anonyymi

Raisio kantaa vastuunsa. Hienoa.

• Anonyymi

Tasapuolisesti ensivuonna sitte Naantaliin ja Raisioon näitä tyyppejä sekä myöskin maahanmuuttajia.

• Anonyymi

Toivottavasti tulee hienot talot sillä tuollaisille sankareille ei kelpaa mitkään tavalliset parakit.

• Anonyymi

Raisio tekee kyllä itselleen palvelukset kun moduulitalon kehittävät. Nyt jää Naantalilla sitten aikaa vähän muuhunkin kuin etsiä asuntoja Raisiolaisille.

• Anonyymi

Uudesta sopimuksesta sen verran tietoa hankittu että Raisio ottaa todellakin suurimman osan kakkosluokan kansalaisista ensivuonna, mutta Saramäestä vapautuvat laitetaan jatkossakin Naantalin kontolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudesta sopimuksesta sen verran tietoa hankittu että Raisio ottaa todellakin suurimman osan kakkosluokan kansalaisista ensivuonna, mutta Saramäestä vapautuvat laitetaan jatkossakin Naantalin kontolle.

Tammikuussa vapautuu Saramäestä kaksi kaveria jolla hieman kovemmat rikokset takanaan. Zena ja Zeppo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tammikuussa vapautuu Saramäestä kaksi kaveria jolla hieman kovemmat rikokset takanaan. Zena ja Zeppo.

Minkäs sortin kaveri tää Zeppo on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs sortin kaveri tää Zeppo on?

Zeppo on istunut linnassa jo reilu 13 vuotta Rybyn ja Albertin murhasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe