oletteko huomannut että 4g netit operaattoreilla pätkii
mobiilinetin toimivuus
2
938
Vastaukset
- Anonyymi
Itse huomannut että näissä tabletti-wifi laitteissa joissa akku kestää hyvin (ei sammu koskaan) saattaa asetukset "jumittua" eikä ota täysiä nopeuksia ellei irrota akkua välillä tai mitä itse huomasin niin dhcp:n asetuksien muuttaminen esim. laina-aika saattaa tehdä tuon saman resetin nopeus nousi n. kolminkertaiseksi
- Anonyymi
Joo, saman huomannut: Jossain vaiheessa kattoo asetuksia niin on "2g" päällä kun netti jumittaa ja se jää siihen tilaan virtojen katkaisuun asti.
Muuten, puhelimessa huono akku aiheutti kanssa ongelmia, ollut käytössä kai yli 10 vuotta ja alkoi mennä poikki 10% puheluista. Edelleenkin tosin pysyy päällä 3-4 vrk, mutta ei viikkoa mikä se oli aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848