Kaikille isille. Tänä aamuna huoneeni oveen koputettiin. Nuori mies siellä hymyili ja toivotti hyvää isänpäivää. Liikutuin veet silmiin saakka ja menin halaamaan poikaani ja sanoin Kari...?
Kundi tönäisi minut vihaisesti loitolle ja sanoi että mikä vitun kari? Ai runkkari vai ja ei ole poikani vaan huoltomies joka kysyi miksi olen paskantanut siivous parvekkeelle.
Kippasi rikkakihvelistä ne kohmeiset savet tyynylleni ja sanoi että ann olla viimeinen kerta.
Kävi siinä sitten lääkärikin joka vaan puisteli päätään mutta haastemiestä en päästänyt sisään.
Exälle laitoin viestin että missä on läheiskasvattajan kukat ja kahvit ni se resupirkko sano että alakerran Ramilla niinkuin ennenkin ja kysy että oonko huomannut ettei kukaan oo onnitellut aiemminkaan ja muistutti ruokkomaksuista.
Yritin selittää sille läsnäolo kasvatukseni merkityksestä ilmaiseksi, mutta se laitto luurin kiinni kesken.
On tärkeää tuijottaa lasta. Älä puhu sille mitään niin se saa sielusi sympatian siinä isältään. Sain yks vuosi Jorma Juniorilta lahjaksi 2 metriä narua ja partakoneen terän. Leikkisä on entisen omaishoitajankin poika kun laittaa aina välillä kakkahymiön ja pääkallon kuvia kans. Hofnarin jämät kyl vetää pakin löysälle... Ei se huoltomies paskaa puhunnu.
Hyvää isänpäivää täältä Thaimaasta
71
794
Vastaukset
- Anonyymi
Huh huh! Olipa päivä kun kun kaikki kaksitoista lasta tulivat onnittelemaan äitiensä kanssa minua isänpäivänä.
- Anonyymi
Thaimaasta saakko, vai siellä taitaa olla prikaatin verran yh-äitejä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaasta saakko, vai siellä taitaa olla prikaatin verran yh-äitejä ?
Kyllä kaikki lapset ja äidit olevat Thaimaassa. Jokasella lapsella on eri äiti ja minä olen heidän isänsä.
- Anonyymi
Oikein tuli tippa silmään kun kaikki 12 lasta äiteineen kävivät toivottamassa minulle hyvää isänpäivää. Oli tosi herkkä hetki.
- Anonyymi
Voin suositella kaikille tuleville isille, hankkikaa lapsi ThaiLadyn kanssa niin ette tule katumaan. Älkää tehkö niinkuin minä tein vaan niinkuin minä neuvon. Eli maksimissaan pari lasta ja mikäli mahdollista niin saman Ladyn kanssa.
- Anonyymi
2010 kannataisi googlata mikä on narsisti,ja ajatella vähän,voi helvetti mitä skeidaa mies puhuu.
- Anonyymi
En voi käsittää että joku ihminen, varsinkin nainen viihtyisi tuon henkilön seurassa hetkeäkään, puhumattakaan parisuhteesta jonka olisi alkuihastusta pidempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi käsittää että joku ihminen, varsinkin nainen viihtyisi tuon henkilön seurassa hetkeäkään, puhumattakaan parisuhteesta jonka olisi alkuihastusta pidempi.
Tarkoititko että naiset viihtyy paremmin jakomielitautia sairastavan pystyyn nostetun vittumaisen merimursun ja leikkimajurin kanssa kuin terveen ja atleettisen panomiehen kanssa?
En oikeen usko. Kyllä se niin on kuin Kymppi sanoi että terve sielu terveessä ruumiissa. Sen keksi jo kreikkalaiset filosofit ensimmäisten olympialaisten aikaan 2500 vuotta sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko että naiset viihtyy paremmin jakomielitautia sairastavan pystyyn nostetun vittumaisen merimursun ja leikkimajurin kanssa kuin terveen ja atleettisen panomiehen kanssa?
En oikeen usko. Kyllä se niin on kuin Kymppi sanoi että terve sielu terveessä ruumiissa. Sen keksi jo kreikkalaiset filosofit ensimmäisten olympialaisten aikaan 2500 vuotta sitten.Ken viihtyy kenenkin kanssa on tietysti makuasia, mutta henkilö jota arvostelen on tyyppiä jota ei toivota dominoimaan aivan kaikkien mielestä omaan seuraansa, ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin ei hänen exätkään tahtoneet elämäänsä kovin kauaa hänen kanssaan pilata.
Pitää toki paikkansa, että terve sielu terveessä ruumiissa osaltaan, mutta ruumiit yleensä kasvaa koiranputkea, eikä tuo sielu hänellä ainakaan kirjoitustensa perusteella ole sellaista mitä minä tahtoisin ääniaaltoina kuunnella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ken viihtyy kenenkin kanssa on tietysti makuasia, mutta henkilö jota arvostelen on tyyppiä jota ei toivota dominoimaan aivan kaikkien mielestä omaan seuraansa, ja mikäli olen oikein ymmärtänyt niin ei hänen exätkään tahtoneet elämäänsä kovin kauaa hänen kanssaan pilata.
Pitää toki paikkansa, että terve sielu terveessä ruumiissa osaltaan, mutta ruumiit yleensä kasvaa koiranputkea, eikä tuo sielu hänellä ainakaan kirjoitustensa perusteella ole sellaista mitä minä tahtoisin ääniaaltoina kuunnella.Sinullahan on seitsemän vuoden kokemus palstavittuilusta joka päivä niin täytyy kysyä että missä se sinun vaimosi on ja eikö sulla todellakaan ole mitään muuta tekemistä kuin istua tällä palstalla? Ei ihme että olet kipeä päältä ja sisältä.
Olet valehdellut jotakin sille thaikkuakalle. Ei se muuten olisi ees paperilla kanssasi.
Oman tarinasi mukaan suomivaimo lemppasi sinut jo ennenkuin lapset ehti koulutielle.
Koska oot viimeksi paneskellut vaimoasi? Eikös hänkin ole rampa niin siinä on erotiikka kohdillaan kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullahan on seitsemän vuoden kokemus palstavittuilusta joka päivä niin täytyy kysyä että missä se sinun vaimosi on ja eikö sulla todellakaan ole mitään muuta tekemistä kuin istua tällä palstalla? Ei ihme että olet kipeä päältä ja sisältä.
Olet valehdellut jotakin sille thaikkuakalle. Ei se muuten olisi ees paperilla kanssasi.
Oman tarinasi mukaan suomivaimo lemppasi sinut jo ennenkuin lapset ehti koulutielle.
Koska oot viimeksi paneskellut vaimoasi? Eikös hänkin ole rampa niin siinä on erotiikka kohdillaan kyllä.Onko jokin muu asia mikä mieltäsi ahdistaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jokin muu asia mikä mieltäsi ahdistaa?
Täysin poikkeuksellisesta tyhmyydestäsi ja persoonallisuushäiriöistäsi kertoo se että jäätyäsi kiinni sadoista valheista nimesi paljastaen, et ymmärrä kuitenkaan poistua etkä hävetä.
Liikkuuko mitään enää päässäsi?
TT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeen usko. Kyllä se niin on kuin Kymppi sanoi että terve sielu terveessä ruumiissa. Sen keksi jo kreikkalaiset filosofit ensimmäisten olympialaisten aikaan 2500 vuotta sitten.joo tarkoitan tuo mielestäsi skitso on liki parikymmentä vuotta sitten laittanut vaimonsa kuvan faceen, sama nainen on mukana edelleen tänäkin vuonna otetuissa kuvissa, katsotaan onko vielä viiden vuoden kuluttua 2010 perheellinen, luulempa että tämä sinulta diagnoosin saanut leikkimajuri on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo tarkoitan tuo mielestäsi skitso on liki parikymmentä vuotta sitten laittanut vaimonsa kuvan faceen, sama nainen on mukana edelleen tänäkin vuonna otetuissa kuvissa, katsotaan onko vielä viiden vuoden kuluttua 2010 perheellinen, luulempa että tämä sinulta diagnoosin saanut leikkimajuri on.
Ei 2010 ole nytkään perheellinen kuin internethahmollaan ollen internetimuroitujen iskä joiden kanssa ei kykene samaan valokuvaan entisen maksupeppukokemuksensa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 2010 ole nytkään perheellinen kuin internethahmollaan ollen internetimuroitujen iskä joiden kanssa ei kykene samaan valokuvaan entisen maksupeppukokemuksensa kanssa.
Hyvät on taas ollen omaishoitajien pileet "täällä Chiang Maissa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo tarkoitan tuo mielestäsi skitso on liki parikymmentä vuotta sitten laittanut vaimonsa kuvan faceen, sama nainen on mukana edelleen tänäkin vuonna otetuissa kuvissa, katsotaan onko vielä viiden vuoden kuluttua 2010 perheellinen, luulempa että tämä sinulta diagnoosin saanut leikkimajuri on.
Missä se kuva muka on näkis vaan !
- Anonyymi
"Yliopistossa on paljon asiantuntija tehtävissä henkilöitä jolla on asperger ja tai ja luki- ja kirjoitushäiriö, ainakin 30 prosentilla"
No nyt se selvisi. Kiitos!
..niin mikä? No se, että Yliopisto tason kaveri ei osaa kirjoittaa kotikaupunkinsa nimeä oikein Nick'iinsä. - Anonyymi
Isänpäivänä Chiang Maissa https://aijaa.com/Fj79ER Eipä tunne hänkään senseitä kuten ei tunne kukaan muukaan Chiang Maissa asuva.
- Anonyymi
Wuuf sexymään, wof kuinka ihana maha, eikä edes tunne senseitä, no voivoi sentään mikä vääryys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wuuf sexymään, wof kuinka ihana maha, eikä edes tunne senseitä, no voivoi sentään mikä vääryys.
Sensei-ihmisen on vaikeaa ymmärtää toisen ihmisen tunteita ja ilmaista omia tunteitaan.
- Anonyymi
Voin suositella kaikille tuleville isille, hankkikaa lapsi ThaiLadyn kanssa niin ette tule katumaan, Älkää tehkö niinkuin minä tein vaan niinkuin minä neuvon. Eli maksimissaan pari lasta ja mikäli mahdollista niin saman Ladyn kanssa.
- Anonyymi
Eilen laittoi numeromies tämän viestin (ennen sen poistamista) jossa selventää elämäänsä ja se ei ollutkaa sitten superrikkaan militaarilentäjän tarina:
"Selkärankareuma on ikävä sairaus.
Se voi viedä ennenaikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle etenkin ihmisen, jonka työnkuvaan liittyy fyysinen toimintakyky. Usein näissäkin tapauksissa potilas joutuu käymään kelan ja vakuutusyhtiön kanssa monivuotinen uuvuttavan taistelun uudelleenkoulutuskokeiluineen ennen kuin eläkekortti postilaatikkoon kolahtaa. Ikävä tosiasia lieneekin, että em. taistelun jälkeen ennen vain fyysisesti rikki ollut ihminen on enemmin tai vähemmin rikki myös psyykkisesti"
Ymmärrän kyllä että se on ikävää mutta henkilökohtaiset vaivat eivät oikeuta ketään soittamaan suutansa netissä vuosikaupalla ja heittämään kuraa tuntemattomien selkään ainoana tarkoituksena haastaa riitaa ja pahoittaa mieliä.
Silloin ei kyllä kroppa enää ole se pahin ongelma... - Anonyymi
Nuoria ihmisiä kuolee jatkuvasti. Pari sukulaistakin. Nyt lähti Patrik Laineen isä vain 54 vuotiaana. Tulee väkisin mieleen koronarokotteet. Ne aiheuttaa tunnetusti tukoksia ja tulehduksia. R.I.P. Harri Laine.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014