Se oli sit siinä

Anonyymi

T: omilla ehdoilla ja omaa elämää elävä 🙂 , kaikki tavallaan 🙂

24

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika pakata kimpsut & kampsut, ja lähteä !!!🙂. Bye bye ❤🙂😘

    • Anonyymi

      Rakkauteni SINUUN ei lopu 🙂. Mut ehkä, saattaa toisella paikkakunnalla, löytää vaikkapa jonku toisen, joka saattaisi miellyttää 🙂. Täällä sairaitten, KATEELLISTEN, omahyväisten, itsekeskeisten kusipäitten joukossa, ei vaan enää pysty elämään, olisi pitänyt jo 13 vuotta sitten älytä lähteä, mutta RAKKAUS lapsiini esti lähtöni. Mutta, NYT !!!! Tietty rakkaus lapsiini säilyy, mutta hekään eivät ONNEKSI asu, enää täällä narsujen valloittamassa kaupungissa !!!!!!! SAIRAUTTA on nii monenlaista !!!!😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Minä kyllä pärjään, tän kaiken mielisairauksieni, vainoharhaisuuteni, huoruuteni ym. keskellä 😂😂😂😂.Toivottavasti tekin 🙂😙, ELÄMÄÄ tää vaa on !!! Toivottavasti kaikilla OMAA sellaista ! 🙂. Hm......mun saappaat, jos joku apina on laittanut jalkaansa, ni veikkaan, et on liian ISOT valinnut, voi tulla kivuliaita rakkoja !!!!!😙

    • Anonyymi

      Kaipasko joku älliä ???!!! 🙂😙. Minä kaipaan vaan ässiä ❤. Mul ei ällistä mitään tietoo, ku oon niin saatanan tyhmä 🙂. On se tyhmä !!!😂😂😂😂😂😂😂 niiiii....kuka on, kuka ei 🙂🙂🙂🙂😙

      • Anonyymi

        Hm....2 poistettua viestiä. Onko hermot niiiiiiin kireellä, ettei mene täälläkään läpi toi sekopäisyys ???!!! Ottaa vaan iha RELAX, elämästä saattaa ....nauttia 🙂, ihan omana itsenäänkin, EHKÄ ???!!! No sin voi ainakin yrittää, "peiliin" vilkaisu voi ehkä auttaa, suomennettuna kana-aivoille, katso itseesi ja touhuisisi, voin kyllä vielä vääntää rautalangasta jos ei mene perille. Mut...voin tässä vaiheessa kypsyyttäni, alkaa jo vääntää ihan jostain muustakin .....ihan PIKKASEN mitta täyttynyt !!!!!!!! Täyttyy muuten aika harvoin 🙂😙


    • Anonyymi

      Psykiatril , siis osaston psykiatril, tuli kyyneleet silmiin, en ny nimee kerro 🙂, kysy, et pärjääksä ? No juuiuuuuu, kyl mä pärjään !🙂🙂🙂

      • Anonyymi

        Et valkotakkiset kovaaaaaaasti kiinnostaa, ja viel kaik niitte adjutentit 😙😙😙😙😱😱😱😱😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et valkotakkiset kovaaaaaaasti kiinnostaa, ja viel kaik niitte adjutentit 😙😙😙😙😱😱😱😱😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😵😂😂😂😂😂😂😂😂

        Et iha sillee pikkasen 😂, pimeetä ja pimeitä 😂, mut voiiiihhhh raha sekottaa monen pään 😂😂😂😂, nii ja "valta " , hihihhhiiiiiiii, näennäinen . Mut....jollain hoidon tarvetta ??? 😕😕😕😢😢😢😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et iha sillee pikkasen 😂, pimeetä ja pimeitä 😂, mut voiiiihhhh raha sekottaa monen pään 😂😂😂😂, nii ja "valta " , hihihhhiiiiiiii, näennäinen . Mut....jollain hoidon tarvetta ??? 😕😕😕😢😢😢😢

        No...tätä mun hulluutta on jatkunut n. 13 v. Oon ollu sinä aikana 6:ssa työpaikassa & yhel kurssil. Nyt seitsemännässe työpaikassa, sillee outoo 🙂, et noi ihmiset jotka mut päivittäin on nähneet, ei oo huomannut mun hulluutaani ??!🤔. Mut nämä, jotka elävät josain vitun virtuaali maailmassa , ton saatanan narsistin kanssa !!!!!!! Olisko jo aika avata ne omat simmut ? ???? Saa ne tietty suljettuna pitää, jos sillee o itel parempi 🙂🙂🙂🙂😙


    • Anonyymi

      Hullujen sepustuksia. Tappakaa itsenne aivan järjetöntä höpinää.

      • Anonyymi

        No voi jee !!! Sieltähän se tosi hullu löyty, koitat saada ihmisiä tappamaan itsensä ???!!! Koetappa iha ite....no sulla ei never POKKA riittäis siihen !!!!!😂😂😂😂😂😂, pusui 🙂🙂🙂🙂


      • Anonyymi

        Soriiiiii....toi hymy tuli multa, ei hältä !!!!! Pyys tähdentää !!!!!!!


    • Anonyymi

      Voin kyllä auttaa, jos tarvetta hoitoon on ! Soittelen terveyskeskukseen täyttä soopaa, paskaa ja valheita ym.ja muuallekin 🙂. Siitä se hoito saadaan rullaamaan 🙂. Pitää vaan osata hyvin puhuu tai huutaa !!!! Sillee harmi, et oikeesti olis ihmisii, jotka tosissaan tarvitsisivat apua, ni ei..näitten ammatti-ihmisten tarvii keskittyy ihmiseen, jonka joku vitun idiootti lähihoitaja, on päättänyt olevan hullu. Sama lastensuojelussa, ne ihmiset tekevät tärkeetä työtä lasten suojelemiseksi, sit ne joutuu ton vitun narsistin takii, puuttuu asioihin jotka ei heille kuuluis, aina pois oikeesti kärsiviltä lapsilta. Mut näin täällä porissa 🙂

    • Anonyymi

      Täällä on joku vähän seonnut! 🤥😥

      • Anonyymi

        Juu minä sen tiedän, enkä voi heidän sekoiluilleen yhtää mitään, elän vain tätä OMAA elämääni 🙂😙


    • Anonyymi

      Kuten tästäKIN "keskustelusta" voimme havaita, Suomi24:n ne kaikki pari ylläpitäjää taitavat olla läpeensä leipääntyneitä, eivätkä jaksa enää välittää vaikka kokonaisia keskustelualueita sotketaan tukkoon yhden mielipuolisen henkilön toimesta.

      Suomi24 on tulossa tiensä päähän.

      • Anonyymi

        Nämä ovat ihan todellisia asioita, miten minua on kohdeltu !!!! Mut kaunis KIITOS, jos sinäkin tästä minun "mielisairaudestani" tiedät. Psykiatrit eivät TIEDÄ, mut ehkä heillä liian vähän koulutusta 🙂, ei voi tietää...en ole suorittanut psykiatrin opintoja tai ollut yliopistossa, mutta OMAN elämäni asiantuntija olen , yhä edelleen !!!!!!🙂


    • Anonyymi

      Teinkin muuten päätöksen, en sittenkään muuta 🙂. SORII !!! Mun ei kannata, 🙂. Mut .....ehkä muutaman muun kandee harkita, jos mun ELÄMÄNI teitä haittaa !!!! 🙂😙

      • Anonyymi

        Ja tietoni tästä "mielisairaudestani " , kyllä löytyvät, osa minulla jo on ja muut pystyn kyllä hankkimaan 🙂. Ja tuskin ketään kiinnostaa 😂, mut olisko kuiteskiii syytä alkaa miettimään , et kellä tai keillä ehkä pikkasen viiraa päästä ! Mua ei kauheest kiinnosta, mut MOTIIVI , tohon 13 vuoden toimintaan ja paskan puhumiseen !!!! Se pikkasen kiinnostais 🤔 ?! No kaippa se TOTUUS viel paljastuu, ennemmin tai myöhemmin 🙂😙. No so....koitan pysyy pois, ettei kukkaaaaaaa vaa häiryynny !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tietoni tästä "mielisairaudestani " , kyllä löytyvät, osa minulla jo on ja muut pystyn kyllä hankkimaan 🙂. Ja tuskin ketään kiinnostaa 😂, mut olisko kuiteskiii syytä alkaa miettimään , et kellä tai keillä ehkä pikkasen viiraa päästä ! Mua ei kauheest kiinnosta, mut MOTIIVI , tohon 13 vuoden toimintaan ja paskan puhumiseen !!!! Se pikkasen kiinnostais 🤔 ?! No kaippa se TOTUUS viel paljastuu, ennemmin tai myöhemmin 🙂😙. No so....koitan pysyy pois, ettei kukkaaaaaaa vaa häiryynny !!!!

        Oliski vaa kyse rikkinäisestä puhelimesta 🙂. Mut ........!!!!!!! SAIRASTA toimintaa !!!!!!!!!!!! Meit o niiiiiiiiii monnee junaa !!!!!! Olis ees kyse RAKKAUDESTA ❤. No joteskii, minunkin OMAT aivot saattais ymmärtää, mut ei.....RAHA !!!!! Ei mikään muu voi tehdä "ihmisistä" noin PEHMEITÄ !!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliski vaa kyse rikkinäisestä puhelimesta 🙂. Mut ........!!!!!!! SAIRASTA toimintaa !!!!!!!!!!!! Meit o niiiiiiiiii monnee junaa !!!!!! Olis ees kyse RAKKAUDESTA ❤. No joteskii, minunkin OMAT aivot saattais ymmärtää, mut ei.....RAHA !!!!! Ei mikään muu voi tehdä "ihmisistä" noin PEHMEITÄ !!!!!!!

        RAKKAUTENI SINUUN ❤ pysyy. Mut nyt mietin 🤔....sukunimeni vaihtoa, jospa kuitenkin ottaisin ISÄNI ISÄN !!!!!!!!!!! nimen !!!!!!!!!!!!!!!🙂😙


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe