Rahat poikkeen lurjuksilta oikeille ihimisille?

Anonyymi

Uusia asiakkaita virtaa Virtaan:

https://humananews.com/news-details/202 ... #gsc.tab=0

Tammikuusta 2022 alkaen Humana sisällyttää Virran hoidon vaihtoehtona suurille, omarahoitteisiin työnantajaryhmiin. Hoito, joka on ensimmäinen laatuaan, on suunniteltu auttamaan ihmisiä kääntämään tyypin 2 diabeteksensa yksilöllisen ravitsemuksellisen hoidon ja jatkuvan etäsairaanhoidon avulla – jolloin potilaat voivat saavuttaa normaalin verensokerin ja poistaa samalla diabeteskohtaisten lääkkeiden tarpeen.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" Hoito, joka on ensimmäinen laatuaan, on suunniteltu auttamaan ihmisiä kääntämään tyypin 2 diabeteksensa yksilöllisen ravitsemuksellisen hoidon ja jatkuvan etäsairaanhoidon avulla – jolloin potilaat voivat saavuttaa normaalin verensokerin ja poistaa samalla diabeteskohtaisten lääkkeiden tarpeen."

Ensimmäinen laatuaan??? Hyvä menetelmä mutta;

ravitsemullinen hoito samalla menetelmällä jo yli 10 vuotta eikä lääkkeitä mailla halmeilla.

Lääkärin suosittelemana kyseinen asia tuli julki jo 1917. Diabeetikon keittokija.

• Anonyymi

• Anonyymi

On myös toimiva ja terveellinen laihduttajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myös toimiva ja terveellinen laihduttajalle.

Terveellisyydestä laihtumisen jälkeen ei ole todisteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveellisyydestä laihtumisen jälkeen ei ole todisteita.

"Terveellisyydestä laihtumisen jälkeen ei ole todisteita."

laitappa linkki terveyshaittoihin laihtumisen jälkeen. Korkealuokkainen tieteellinen tutkimustportti käy hyvin.

Tarkista sieltä kioskin kirjastosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Terveellisyydestä laihtumisen jälkeen ei ole todisteita."

laitappa linkki terveyshaittoihin laihtumisen jälkeen. Korkealuokkainen tieteellinen tutkimustportti käy hyvin.

Tarkista sieltä kioskin kirjastosta.

Ei tuo "vastaus" tuonut lisätietoa runsasrasvaisen ruokavalion terveellisyydestä. Se taitaa perustua pelkästään omakohtaiseen kokemukseesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo "vastaus" tuonut lisätietoa runsasrasvaisen ruokavalion terveellisyydestä. Se taitaa perustua pelkästään omakohtaiseen kokemukseesi.

"Ei tuo "vastaus" tuonut lisätietoa runsasrasvaisen ruokavalion terveellisyydestä. Se taitaa perustua pelkästään omakohtaiseen kokemukseesi."

Onko teillä tyhmyys sukuvikana???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei tuo "vastaus" tuonut lisätietoa runsasrasvaisen ruokavalion terveellisyydestä. Se taitaa perustua pelkästään omakohtaiseen kokemukseesi."

Onko teillä tyhmyys sukuvikana???

"Onko teillä tyhmyys sukuvikana???"
        - Kommenttisi perustuvat pitkäaikaiseen omakohtaiseen kokemukseen??

• Anonyymi

Vuosi sitten Australian Health Revolution -dokumenttiin haastateltu Robin on terapeuttisen hiilarirajoituksen ansiosta edelleen vapaa insuliinipistoksista. Hän ei myöskään enää saa piikkejä silmiinsä kuten insuliinihoitoaikoinaan.
      .
      Hänen HbA1c:nsä on nyt 7,2 prosenttia. Saisi olla alempikin, mitta on tämäkin parempi kuin insuliiniaikojen päälle 9 prosenttia

• Anonyymi

"Vuosi sitten Australian Health Revolution -dokumenttiin haastateltu Robin on terapeuttisen hiilarirajoituksen ansiosta edelleen vapaa insuliinipistoksista"

Löytyy minun lisäkseni lukemattomia.

• Anonyymi

Kuten muistamme, David Unwin havaitsi ilokseen, ettei hänen vähähiilihydraattuselle ruokavaliolle siirtyneiden t2d- potilaidensa munuaisfunktio heikentynyt, vaan osalla jopa parani:

• Anonyymi

"Kuten muistamme, David Unwin havaitsi ilokseen, ettei hänen vähähiilihydraattuselle ruokavaliolle siirtyneiden t2d- potilaidensa munuaisfunktio heikentynyt, vaan osalla jopa parani:"

Löytyy myös yksittäinen tulos tunnustetulta tutkijalta jonka potilas oli valmis munuaiskoneeseen mutta arvot palautuivat normaaliksi.

Tutkija itse huomauttaa että tämä on yksittäinen tulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuten muistamme, David Unwin havaitsi ilokseen, ettei hänen vähähiilihydraattuselle ruokavaliolle siirtyneiden t2d- potilaidensa munuaisfunktio heikentynyt, vaan osalla jopa parani:"

Löytyy myös yksittäinen tulos tunnustetulta tutkijalta jonka potilas oli valmis munuaiskoneeseen mutta arvot palautuivat normaaliksi.

Tutkija itse huomauttaa että tämä on yksittäinen tulos.

Käyvän hoidon opas diabeteksen munuaistaudista https://www.kaypahoito.fi/khp00070 (potilasversio).

Lyhyt lainaus:

”Riskitekijöihin tulee kiinnittää erityistä huomiota

Kun diabeteksen munuaistauti on todettu, sen etenemistä voidaan ehkäistä tehokkaalla ja pitkäkestoisella riskitekijöihin kohdistuvalla hoidolla.

Veren suuri glukoosipitoisuus (verensokeri) on keskeinen riskitekijä. Verensokerin hyvä taso on tärkeää kaikille diabetesta sairastaville.

Kohonnut verenpaine on tärkeä diabeteksen munuaistaudin etenemiseen vaikuttava tekijä. Tyypin 1 diabetesta sairastavilla verenpaine kohoaa munuaisvaurion myötä, tyypin 2 diabetesta sairastavilla verenpaine on yleensä jo kohonnut ennen diabeteksen toteamistakin.

Verenpainetavoite on diabeteksen munuaistaudissa yleisesti alle 130/80 mmHg. Iäkkäille (yli 65-vuotiaille) suositellaan verenpaineen tasoa 130–139/80 mmHg tai alle.

Kohonneiden veren rasva-arvojen (kolesteroli, triglyseridit) pieneneminen ei sinällään hidasta diabeteksen munuaistaudin etenemistä, mutta se vähentää sairastavuutta ja kuolleisuutta sydän- ja verisuonitauteihin.

Tupakoinnin lopettaminen saattaa hidastaa diabeteksen munuaistaudin etenemistä.

Muita riskitekijöitä ovat erityisesti tyypin 1 diabeteksessa miessukupuoli ja sairauden pitkä kesto. Vähäinen liikkuminen on riskitekijä, ja myös lihavuudella saattaa olla merkitystä. Raskaana olevilla naisille ns. hypertensiivinen raskaus (pre-eklampsia, aiemmin puhuttiin raskausmyrkytyksestä) on riskitekijä.”

• Anonyymi

Taitaa mennä rahat paremminkin oikeilta immeisiltä lurjuksille.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe