Raiskaajan saa kiinni

Elina

itse tekisin seuraavasti.
Heti kun mies tulee päälle,ja kaataa sut.. ennenkuin riisuu vaatteita , ei muutakuin jalat lujasti vyötärön ympäri.. kyllä se heikko raiskaajamies pysyy reisien välissä samalla kun huudat apua..
pitää vaan puristaa lujaa ja ottaa käsistä kiinni..

16

5484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppelis

Oletko ottanu huomioon etta raiskauksessa ei ehka vaan kayteta voimaa tunkeutumaan sisaan.
      Tietenkin jos olet erittain vahva tai muuten osaat itsepuolustusta niin ehka osaat sitoa todella miehen kadet, mutta aika usein joko ennen maahan vientia tai viimeistaan maassa uhria lyodaan!! Tama joko laittaa naisen luovuttamaan vastustelut tai sitten tajuttomuutta tulee sen verran etta ei paljon vastustelut auta.
      Nainen on keskimaarin vahvimmillaan pystyssa joko juostessa tai sitten se legendaarinen potku sinne haaroihin ja sitten se juoksu.
      Hyva pointti sulla oli tuo aani sita pitaa kayttaa niin paljon kuin pystyy ja purra.

• Don Garadega

Kannattaa ottaa huomioon myös pelko. Monet kokeneetkin ihmiset, esimerkiksi taistelulajeja pitkään harrastaneet, tai poliisina toimineet, voivat lamaantua hetkeksi pelosta ennenkuin kykenevät tekemään mitään vastarintaa. Jos raiskaaja tässä tilanteessa on päässyt ylle ja on jo valmiina tunkeutumaan sisään, niin siitä syntyvä kauhu voi lamaannuttaa lisää ja uhri, vaikka ei tietenkään haluaisikaan, jää liikkumattomaksi.

Kylmä tosiasia on se, että taistelulajejakin pitää harrastaa vuosia. Eli niin kauan että niistä toiminnoista tulee vaistomaiset ja voi luottaa omiin taitoihinsa, ennenkuin niillä saa mitään aikaan. Edelleenkin sen jälkeen joutuu harjoittelemaan sitä kuinka pysyä tyynenä ja hallita itsensä pelottavassa tilanteessa. Tuota taitoa edes vuosikymmenien ajan intensiivisesti harjoitelleet eivät välttämättä ole oppineet.

Huutaminen on erittäin tehokas keino karkoittaa raiskaaja, mutta sekin voi jäädä käyttämättä kauhun lamauttaessa koko vartalon. Ei ole mitään järkeä perustella itselleen että "sitten mä olisin voinu purra kaulaan, mä olisin ehtiny lyömäänki sitä tai huutaan, tai repiä korvan jne jne." Koska kaikilla meillä on oma kauhukynnyksensä joka automaattisesti estää toiminnot hetkeksi. Toiset meistä myös pelkäävät satuttaa toista, eivätkä sen vuoksi uskalla purra tai kuristaa, tai työntää sormia silmiin. Mikä on ristiriitaista, koska tuo raiskaajahan satuttaa toista koko ajan. Tuo on kuitenkin hyvä esimerkki siitä mitä pelkomme saa aikaan.

Tuollaista pelonhallintaa ei voi opettaa kenellekään viikonlopun kurssilla, vaan sen eteen on tehtävä töitä ja paljon taitavan opettajan johdolla.

Eikä pelkästään kauhu ole se mikä voi saada ihmisen lamaantumaan, vaan siihen voi riittää myös pienikin kipu, esimerkiksi lyönnistä tai jo kovasta puristuksesta aiheutuva shokki. Kivun sietäminenkin ja sen ottaminen vastaan ovat myös taitoja joita ei opi mitenkään lyhyellä aikavälillä. Sen hallitseminen vaatii taitoa joka tulee vain ja ainoastaan kokemuksesta, eli siitä että "ottaa turvallisesti turpaansa".

Jotkin raiskatut ovat valittaneet sitä että ilmoitusta tehdessä heitä ei uskota, heidän kokemustaan vähätellään tai heiltä jopa kysytään että "miksi et sitten tehnyt niin jos se kerran teki näin" Tuo on täysin väärin ja osoittaa kysyjältään ammattitaidottomuutta. Noilla poliiseillakin on varmasti oma kauhukynnyksensä jonka ylittäessä he lamaantuvat paikallensa.

Niin suurta ja pelotonta ihmistä ei ole vielä tehty joka ei jossain tilanteessa olisi kauhusta jäykkänä.

• pelkuri
        Don Garadega kirjoitti:

Kannattaa ottaa huomioon myös pelko. Monet kokeneetkin ihmiset, esimerkiksi taistelulajeja pitkään harrastaneet, tai poliisina toimineet, voivat lamaantua hetkeksi pelosta ennenkuin kykenevät tekemään mitään vastarintaa. Jos raiskaaja tässä tilanteessa on päässyt ylle ja on jo valmiina tunkeutumaan sisään, niin siitä syntyvä kauhu voi lamaannuttaa lisää ja uhri, vaikka ei tietenkään haluaisikaan, jää liikkumattomaksi.

Kylmä tosiasia on se, että taistelulajejakin pitää harrastaa vuosia. Eli niin kauan että niistä toiminnoista tulee vaistomaiset ja voi luottaa omiin taitoihinsa, ennenkuin niillä saa mitään aikaan. Edelleenkin sen jälkeen joutuu harjoittelemaan sitä kuinka pysyä tyynenä ja hallita itsensä pelottavassa tilanteessa. Tuota taitoa edes vuosikymmenien ajan intensiivisesti harjoitelleet eivät välttämättä ole oppineet.

Huutaminen on erittäin tehokas keino karkoittaa raiskaaja, mutta sekin voi jäädä käyttämättä kauhun lamauttaessa koko vartalon. Ei ole mitään järkeä perustella itselleen että "sitten mä olisin voinu purra kaulaan, mä olisin ehtiny lyömäänki sitä tai huutaan, tai repiä korvan jne jne." Koska kaikilla meillä on oma kauhukynnyksensä joka automaattisesti estää toiminnot hetkeksi. Toiset meistä myös pelkäävät satuttaa toista, eivätkä sen vuoksi uskalla purra tai kuristaa, tai työntää sormia silmiin. Mikä on ristiriitaista, koska tuo raiskaajahan satuttaa toista koko ajan. Tuo on kuitenkin hyvä esimerkki siitä mitä pelkomme saa aikaan.

Tuollaista pelonhallintaa ei voi opettaa kenellekään viikonlopun kurssilla, vaan sen eteen on tehtävä töitä ja paljon taitavan opettajan johdolla.

Eikä pelkästään kauhu ole se mikä voi saada ihmisen lamaantumaan, vaan siihen voi riittää myös pienikin kipu, esimerkiksi lyönnistä tai jo kovasta puristuksesta aiheutuva shokki. Kivun sietäminenkin ja sen ottaminen vastaan ovat myös taitoja joita ei opi mitenkään lyhyellä aikavälillä. Sen hallitseminen vaatii taitoa joka tulee vain ja ainoastaan kokemuksesta, eli siitä että "ottaa turvallisesti turpaansa".

Jotkin raiskatut ovat valittaneet sitä että ilmoitusta tehdessä heitä ei uskota, heidän kokemustaan vähätellään tai heiltä jopa kysytään että "miksi et sitten tehnyt niin jos se kerran teki näin" Tuo on täysin väärin ja osoittaa kysyjältään ammattitaidottomuutta. Noilla poliiseillakin on varmasti oma kauhukynnyksensä jonka ylittäessä he lamaantuvat paikallensa.

Niin suurta ja pelotonta ihmistä ei ole vielä tehty joka ei jossain tilanteessa olisi kauhusta jäykkänä.

Miten sitä pelonhallintaa voisi sitten harjoitella?

• Kamppailija
        pelkuri kirjoitti:

Miten sitä pelonhallintaa voisi sitten harjoitella?

Pelkoa hallitaan samalla tapaa kuin mitä tahansa stressiä. Pelkoa vähentää esim. pitkä kokemus asiasta(väkivaltatilanteista) ja se että valmistautuu hyvin mahdolliseen tilanteeseen.

Myös se, että opettelee olemaan rento ja hengittämään pelottavassa tilanteessa, vähentää stressiä. Normaalistihan kun ihminen pelkää niin keho jännittyy ja hengitys pysähtyy tai muuttuu katkonaiseksi.

• Jos joku hyökkäisi kimppuuni niin en tosiaakaan 152 senttisenä naisena kykenisi tuollaista puolustustaktiikkaa käyttämään!Ehkä joltain 176 senttiseltä se onnistuisi!

• Kamppailija

"Heti kun mies tulee päälle,ja kaataa sut.. ennenkuin riisuu vaatteita , ei muutakuin jalat lujasti vyötärön ympäri.. kyllä se heikko raiskaajamies pysyy reisien välissä samalla kun huudat apua..
      pitää vaan puristaa lujaa ja ottaa käsistä kiinni.."

Tai sitten vaan triangeli -kuristus kehiin. Siihen tippuu isompikin mies.

• mies

tosi pelle ehdotus !

• maraki

Pureminen on hyvä keino!

• kkk

lerssistä pää pois vaan

• poika

, kun se olisikin noin helppoa, niin eihän siinä mitään olisikaan, mutta se "tositilanne" on aivan eri maailma kuin se mitä tänne nettiin kirjoittelet, ainahan saa tietysti kirjoitella

• myös...

Yrittää tökkää silmiin, potkasta haarojen väliin, purra, sylkeä, raastaa, raapia, potkia, kiljua ja huutaa, oksentaa, esittää hullua ja teet koko asiasta vitsin, ei miehet aina hulluja haluu panna xD

• Tosivälkky

Esität nymfoa. Alat itse repimään itseltäsi vaatteita pois ja voihkit "ooh, viimeinkin munaa, ota mut, nai mua, tuu jo tarzanini" ja käyt villisti raiskaajan sepaluksen kimppuun. Kyllä siinä raiskaajan kalu lerpahtaa ja tulee äitiä ikävä kun huomaakin joutuneensa alistajan sijasta alistetuksi.

• Nimetön

Se on hyvä aina tulla kertomaan mitä tekee, kun itse ei ole tositilanteeseen ikuna joutunut.

Entä jos lähistöllä ei ole ketään avunhuutoja kuulemassa? Mitä jos raiskaajalla on jotain kättä pidempääkin mukana? Mitä jos sinua lyödään?

Yleensä mies on kuitenkin naista vahvempi, itse en pärjää painissa edes poikaystävälleni, saatika sitten ihmiselle joka haluaa tarjoituksellisesti satuttaa minua.

Joissakin tapauksissa, jos mitään apua ei todellakaan ole lähistöllä saatavilla eikä itsellä ole mitään mahdollisuutta omin avuin tilanteesta selvitä, niin on varmaan parempi antaa mennä vaan kuin käydä turhaan rimpuilemaan vastaan. Selviääpä ainakin vain henkisillä vammoilla.

• minä

Et ole tainnut ikinä tuota oikeasti koettaa.. Olen nimittäin koettanut tuota monen minua isomman miehen kanssa (siis vaparitreeneissa, ei minua ole yritetty raiskata..) ja voin sanoa, ettei se todellakaan ole helppoa.

• neuvo

munille potkiminen ja kurkkuun iskeminen voi toimia mutta sormet silmiin aivan varmasti toimii.

• man

Siitä voi toipua nopeastikin. Mut munille potkasusta ei. Pitää tietty osua hyvin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe