Eronneelle vanhemmalle muutto.

Anonyymi

Olen 13 vuotias poika, jonka vanhemmat on eronnee ja asun äitini ja isäpuolen luona, vaikka haluisin asua isän luona. Puhuin jo 10 vuotiaana kerran isälle muutosta (asiaa ei oikein käsitelty paitsi että sanottiin että kun olet 13 voit vaikuttaa missä haluaisit asua). En voi sietää isäpuoltani ja hän käyttäytyy usein rajusti minua kohtaan, että fyysisellä ja henkisellä väkivallalla. Kotini säännöt eivät myöskään mielestäni sovi kasvavan teinipojan tarpeisiin kuten nukkumaanmenoaika tasan 21.00. Säännöt ovat myös liian täsmällisiä ja joustamattomia. On myös muita syitä mitä en nyt tässä halua jakaa mutta toivoisin että voisitte kertoa mitä kannattaisi tehdä.
Ps. olen yrittänyt puhua äidilleni joka on yrittänyt puhua isäpuolelleni. On tapahtunut positiivista muutosta mutta asiat eivät ole vielä ihan niinkuin toivoisin . Joudun myös kuulemaan huutoa jokatoinenpäivä pinimmistäkin asioista kuten että mihin kohtaan pesukoneessa laitetaan lautaset🤦.
Auttaisitteko minua ja kertoisitte mitä pitäisi tehdä .

3

194

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen verran nuori olet, että vähän muiden armoilla olet. Sen verran vanha kumminkin, että sinun pitäisi saada päättää kumman vanhemman luona asut. Melkein juttelisin isän kanssa ja mietitte mitä voi tehdä. Isä hoitaa asioita sosiaaliviraston ja sinun äidin suuntaan ja toivottavasti saa siirrettyä ensisijaisen huoltajuuden itselleen.

• Anonyymi

Harvinaisen aikuismaisesti kirjoitettu. Varhaisteini ei noin ilmaise asiaansa.

• Anonyymi

monesko "alaikäisen" tekemä aloitus tämä on tästä aiheesta...?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1496
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1255
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      855
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      846
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      164
      803
    7. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      84
      758
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      719
    9. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      56
      683
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      638
    Aihe