Osaan rakastaa

Anonyymi

..todellisesti. Sen voi huomata jo nopeasti, mutta jos et ole ennen kokenut, et ehkä usko että sellaista rakkautta on olemassakaan. Rohkene luottaa minuun, saat kokea ehdotonta avoimuutta. Saat aidon ihmisen, joka etsii aina sitä hyvää mikä on sinussa kaunista, kunnioitettavaa ja totta.

53

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuvitteletko ihan OiKEESTI, etten tiedä tota ???!!! En kai oikeesti olis RAKASTANUT sua 10v. joS en tota tietäis !!! Mee jumalauta sinäki jo hoitoon !!!! Iha vaa RAKKAUDELLA sinuun, AITOON sinuun !!!!!!!!!!!❤❤❤❤❤

      • Anonyymi

        😢😢😢😢😢😢😢😢😢❤❤❤❤❤❤❤


      • Anonyymi

        Anteeksi, nyt erehdyit henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, nyt erehdyit henkilöstä.

        Kuinka niin ? Kyllä minäkin voisin ottaa tuollaista rakkautta vastaan ja osaisin antaakin samanlaista 🙂. Mut miks kirjotat tänne ? Mikset kirjota suoraan rakkaudellesi vaik facebookiin ??? Tai johki ? Onko varattu ???? Jospa sitten vaan unohdat ja siirryt seuraavaan "kohteeseen" , tai sitten ihan rehellisesti osoitat kiinnostuksesi ja kunnioitat muita ihmisiä, sit näät kuin käy, haluuko sut vai jonkun muun. Helevetin yksinkertaista !!!!!!! Ei tartte tehä DRAAMAA !!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin ? Kyllä minäkin voisin ottaa tuollaista rakkautta vastaan ja osaisin antaakin samanlaista 🙂. Mut miks kirjotat tänne ? Mikset kirjota suoraan rakkaudellesi vaik facebookiin ??? Tai johki ? Onko varattu ???? Jospa sitten vaan unohdat ja siirryt seuraavaan "kohteeseen" , tai sitten ihan rehellisesti osoitat kiinnostuksesi ja kunnioitat muita ihmisiä, sit näät kuin käy, haluuko sut vai jonkun muun. Helevetin yksinkertaista !!!!!!! Ei tartte tehä DRAAMAA !!!!!!!

        Nii piti vastata hermojen menettämisestä yhelle toiselle, tai vastasinkin jo, ettei menny hermot 🙂. Mut "hermot" menee kyl tollasiin hiton draamahakuisiin idiootteihin, pusui sulle ja viel kerrot olevas AITO, oo sit aidosti yhteydes kohteesees !!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin ? Kyllä minäkin voisin ottaa tuollaista rakkautta vastaan ja osaisin antaakin samanlaista 🙂. Mut miks kirjotat tänne ? Mikset kirjota suoraan rakkaudellesi vaik facebookiin ??? Tai johki ? Onko varattu ???? Jospa sitten vaan unohdat ja siirryt seuraavaan "kohteeseen" , tai sitten ihan rehellisesti osoitat kiinnostuksesi ja kunnioitat muita ihmisiä, sit näät kuin käy, haluuko sut vai jonkun muun. Helevetin yksinkertaista !!!!!!! Ei tartte tehä DRAAMAA !!!!!!!

        Uskon että osaat rakastaa rajusti, mutta minua ei ole kukaan kymmentä vuotta ajatellut, että olen väärä henkilö sun rakkaudelle. Kiitos vaan! 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että osaat rakastaa rajusti, mutta minua ei ole kukaan kymmentä vuotta ajatellut, että olen väärä henkilö sun rakkaudelle. Kiitos vaan! 🙂

        Uskoisitko et se voisin sit olla minä? (oon ajatellut sua noin 1,5 vuotta) 🤗❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisitko et se voisin sit olla minä? (oon ajatellut sua noin 1,5 vuotta) 🤗❤️

        Ettekö hyvät ihmiset voi ottaa toisiinne yhteyttä ???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö hyvät ihmiset voi ottaa toisiinne yhteyttä ???

        Ei taida, liika vaikiaa laittaa sähköpostiosoitetta tms. mihin töräyttää postia. Kivempi se on täällä viestiä ja arpoa onko vai eikö oo. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisitko et se voisin sit olla minä? (oon ajatellut sua noin 1,5 vuotta) 🤗❤️

        Sori, enpä usko🙂


    • Anonyymi

      Eikös tuossa toteudu ihmisen varjopuolten kieltäminen? Jos vaan ajattelet toisesta hyvää?

      • Anonyymi

        Niinpä, elävät jossain haavemaailmassa, niinku miekin 😂. Mut epäilen , et noil ois mahollisuus ottaa yhteyttä , ihan tosi elämässäkin 🙂. Minäkin oon yrittänyt, mut....ei onnaa, koitan unohtaa 🙂


      • Anonyymi

        Ei, se on kiinni siitä mihin asioihin kiinnittää huomion. Olisi kiva, jos puoliso näkisi minussa olevat hyvät puolet ja osaisi antaa omaa rauhaa käsitellä häpeä puolta. Joku henkilökohtaisten rajojen kunnioitus on eri asia, kun tosi asioiden kieltäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se on kiinni siitä mihin asioihin kiinnittää huomion. Olisi kiva, jos puoliso näkisi minussa olevat hyvät puolet ja osaisi antaa omaa rauhaa käsitellä häpeä puolta. Joku henkilökohtaisten rajojen kunnioitus on eri asia, kun tosi asioiden kieltäminen.

        Et ole kypsä suhteisiin jos häpeät itseäsi. Kasva ensin aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kypsä suhteisiin jos häpeät itseäsi. Kasva ensin aikuiseksi.

        Meinasin unohtaa, ettei tänne kannata mitään kirjoittaa😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin unohtaa, ettei tänne kannata mitään kirjoittaa😏

        Kiva kun kirjoitit. Tänne tulee välillä yövuorossa katsottua ja pitkiin aikoihin ei ole kovin kummoista luettavaa. Fiksut kommentit aina piisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun kirjoitit. Tänne tulee välillä yövuorossa katsottua ja pitkiin aikoihin ei ole kovin kummoista luettavaa. Fiksut kommentit aina piisaa.

        Ihana lempeä ihminen ❤️ oot valopilkku täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana lempeä ihminen ❤️ oot valopilkku täällä

        Kiitos 😊 Kahvittauko Reissumies ja mandariini, sitten toinen yökkö tulee seuraan… eipä täällä paljon mitään uutta luettavaa ole.


    • Anonyymi

      En löydä ketään lesboa ketä haluaisin rakastaa. Karua mutta totta.

    • Anonyymi

      Jos osaisit rakastaa avoimesti ja vapaasti ulospäin, sinulla olisi jo kumppani.

      • Anonyymi

        Kertoo itsekunnioituksesta ja -tuntemuksesta, ettei seurustele/pariudu vain pariutumisen vuoksi. Varteenotettavia naisia ei kuule puissa kasva, eiks kaikki lesbot tän nyt jo tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo itsekunnioituksesta ja -tuntemuksesta, ettei seurustele/pariudu vain pariutumisen vuoksi. Varteenotettavia naisia ei kuule puissa kasva, eiks kaikki lesbot tän nyt jo tiedä.

        Itse asiassa kun mietin itseäni ja lähipiiriä, niin ei se kumppanin löytäminen ikinä mitenkään hankalaa ole ollut. Eikä meillä kenelläkään pariutuminen ole itseisarvo tai elämäntehtävä, ihan muilla aloilla ollaan asiantuntijoita. Positiivisuus, tasapainoisuus ja hyvän olon näyttäminen ulospäin, se vetää puoleensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kun mietin itseäni ja lähipiiriä, niin ei se kumppanin löytäminen ikinä mitenkään hankalaa ole ollut. Eikä meillä kenelläkään pariutuminen ole itseisarvo tai elämäntehtävä, ihan muilla aloilla ollaan asiantuntijoita. Positiivisuus, tasapainoisuus ja hyvän olon näyttäminen ulospäin, se vetää puoleensa.

        Jaa. Itse oon ainakin lannistunut treffailun suhteen. Hengähdystauko tinderistä meneillään😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kun mietin itseäni ja lähipiiriä, niin ei se kumppanin löytäminen ikinä mitenkään hankalaa ole ollut. Eikä meillä kenelläkään pariutuminen ole itseisarvo tai elämäntehtävä, ihan muilla aloilla ollaan asiantuntijoita. Positiivisuus, tasapainoisuus ja hyvän olon näyttäminen ulospäin, se vetää puoleensa.

        Jaa, no mun "ongelma" on et rakastan yhtä eikä kukaan muu kiinnosta. Hän ei rakasta mua ja kunnioitan.. Mut tunteilleni en mahda mitään. Oon sitte yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no mun "ongelma" on et rakastan yhtä eikä kukaan muu kiinnosta. Hän ei rakasta mua ja kunnioitan.. Mut tunteilleni en mahda mitään. Oon sitte yksin.

        Ymmärrät varmaan, että tuo jumittaminen ei auta sua yhtään. Sun ajatukset kiertää nyt kehää, etkä pääse eteenpäin. Kannattaa vaan päästää irti, se helpottaa sua itseäs kaikkein eniten.

        Nyt sä vastaat tietenkin, että ”mutta kun mä rakastan vain tuota yhtä enkä halua ketään muuta”. Se on jo kuultu. Voit tietenkin jäädä junnaamaan loppuiäksesi tai sitten vaikka käydä juttelemassa psykologin kanssa, miten ajatuksiaan voi hallita ja miten itsensä voi vapauttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät varmaan, että tuo jumittaminen ei auta sua yhtään. Sun ajatukset kiertää nyt kehää, etkä pääse eteenpäin. Kannattaa vaan päästää irti, se helpottaa sua itseäs kaikkein eniten.

        Nyt sä vastaat tietenkin, että ”mutta kun mä rakastan vain tuota yhtä enkä halua ketään muuta”. Se on jo kuultu. Voit tietenkin jäädä junnaamaan loppuiäksesi tai sitten vaikka käydä juttelemassa psykologin kanssa, miten ajatuksiaan voi hallita ja miten itsensä voi vapauttaa.

        Mulla on aika vapautunut olo.tuli levollinen olo silloin jo alussa kun hänet kohtasin. Ei tarvi enää miettiä kun hänet kohtasi. Tunsin heti piston sydämessä et hän se on eikä kukaan muu
        ❤️

        Pärjään ihan ok sitten yksinkin. Mut toivo eläää vielä tässä elämässä hänen suhteen ❤️
        Tärkeintä on se kuitenkin et hän on onnellinen ja mitä hän haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on aika vapautunut olo.tuli levollinen olo silloin jo alussa kun hänet kohtasin. Ei tarvi enää miettiä kun hänet kohtasi. Tunsin heti piston sydämessä et hän se on eikä kukaan muu
        ❤️

        Pärjään ihan ok sitten yksinkin. Mut toivo eläää vielä tässä elämässä hänen suhteen ❤️
        Tärkeintä on se kuitenkin et hän on onnellinen ja mitä hän haluaa

        No ite ajattelisin että suhde itseen on elämässä tärkeintä, ei se miten onnellinen se mahdoton ihastus on, hän elää porskuttaa eteenpäin joka tapauksessa. Ihan sama mitä ajattelet. Irti päästäminen on tervettä ko. tilanteessa , sillä teet palveluksen lopulta itselles. Trust me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ite ajattelisin että suhde itseen on elämässä tärkeintä, ei se miten onnellinen se mahdoton ihastus on, hän elää porskuttaa eteenpäin joka tapauksessa. Ihan sama mitä ajattelet. Irti päästäminen on tervettä ko. tilanteessa , sillä teet palveluksen lopulta itselles. Trust me.

        Ehkä niin... Tunnen niin vahvaa yhteyttä häneen et koen hänen onnensa tärkeämmäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ite ajattelisin että suhde itseen on elämässä tärkeintä, ei se miten onnellinen se mahdoton ihastus on, hän elää porskuttaa eteenpäin joka tapauksessa. Ihan sama mitä ajattelet. Irti päästäminen on tervettä ko. tilanteessa , sillä teet palveluksen lopulta itselles. Trust me.

        Samaa mieltä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no mun "ongelma" on et rakastan yhtä eikä kukaan muu kiinnosta. Hän ei rakasta mua ja kunnioitan.. Mut tunteilleni en mahda mitään. Oon sitte yksin.

        Ihastuksen tunteet loppuis lyhyeen, jos tietäisin, ettei toista kiinnosta. En osaisi pitää yllä pelkkää haavekuvaa, vaikka kova toivomaan ja haaveilemaan olenkin. Jotain konkreettista pitäis olla, että mun unelmointi pysyis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuksen tunteet loppuis lyhyeen, jos tietäisin, ettei toista kiinnosta. En osaisi pitää yllä pelkkää haavekuvaa, vaikka kova toivomaan ja haaveilemaan olenkin. Jotain konkreettista pitäis olla, että mun unelmointi pysyis.

        Mut mun tunteet ei lopu. Ei se oo multa pois jos toinen ei sillä tavalla ole muhun ihastunut.ei rakkautta täs maailmas liikaa oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mun tunteet ei lopu. Ei se oo multa pois jos toinen ei sillä tavalla ole muhun ihastunut.ei rakkautta täs maailmas liikaa oo.

        Pidä vain tunteesi ja se on ihan Ok. Jotenkin vaan kuulostaa epäterveen pakkomielteiseltä. Mua ahdistaisi jos joku yksipuolisesti haaveilisi musta pitkiä aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä vain tunteesi ja se on ihan Ok. Jotenkin vaan kuulostaa epäterveen pakkomielteiseltä. Mua ahdistaisi jos joku yksipuolisesti haaveilisi musta pitkiä aikoja.

        Miksi ahdistaisi?


        Pitäisikö sun miettiä omaa suhtautumista, miksi sellainen ahdistaisi sinua?

        Minusta epäterveen pakkomielteistä olisi mennä esim toisen lähelle vaikka toinen ei haluaisi. Tai laittaisi viestiä vaikka toinen olisi kieltänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ahdistaisi?


        Pitäisikö sun miettiä omaa suhtautumista, miksi sellainen ahdistaisi sinua?

        Minusta epäterveen pakkomielteistä olisi mennä esim toisen lähelle vaikka toinen ei haluaisi. Tai laittaisi viestiä vaikka toinen olisi kieltänyt

        No joo ahdistus turhan voimakas sana… kiusallisuus tai joku kuvaa tunnetta paremmin.

        Miltä sinusta tuntuisi vastaavassa tilanteessa?

        Jos ei epätervettä niin vähintään epäkypsää toimintaa olla pitkiä aikoja kiinni epärealistisissa yksipuolisissa kuvitelmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ahdistus turhan voimakas sana… kiusallisuus tai joku kuvaa tunnetta paremmin.

        Miltä sinusta tuntuisi vastaavassa tilanteessa?

        Jos ei epätervettä niin vähintään epäkypsää toimintaa olla pitkiä aikoja kiinni epärealistisissa yksipuolisissa kuvitelmissa.

        Mä tiedän, että yksi henkilö on ihastunut minuun jotenkin liian itsepintaisesti ja liian pitkään. Olen vastannut hänen viesteihinsä kertoen kuulumisia, miten elämä on mennyt eteenpäin naisystäväni kanssa, mutta edelleen saan turhan romanttissävyisiä joulutervehdyksiä, kukkalähetyksiä syntymäpäivisin jne. Tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta. Onneksi naiseni on ymmärtäväistä ja huumorintajuista sorttia, kuulemma hyvä maku naisten suhteen sillä toisellakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ahdistus turhan voimakas sana… kiusallisuus tai joku kuvaa tunnetta paremmin.

        Miltä sinusta tuntuisi vastaavassa tilanteessa?

        Jos ei epätervettä niin vähintään epäkypsää toimintaa olla pitkiä aikoja kiinni epärealistisissa yksipuolisissa kuvitelmissa.

        Minkä tunteilleen voi, käytökselleen voi.

        En minä hänessä roiku enkä ole hänelle taakaksi. Itse hän välillä ottaa yhteyttä ja jutellaan normaalisti asioita☺️


        Olen hänelle sanonut että haluan pitää jonkin aikaa etäisyyttä koska mulla on enemmän tunteita häntä kohtaan.


        Enemmän mua ahdistaisi nuo ukot tuolla ja heidän kuvitelmansa kuin et joku on viattomasti minuun yksipuolisesti ihastunut.
        Koska jo noiden eräiden miesten käytös on ahdistava... En haluaisi edes tietää heidän pään sisäistä koska jo käytös on ahdistelua ollut riittämiin mua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tunteilleen voi, käytökselleen voi.

        En minä hänessä roiku enkä ole hänelle taakaksi. Itse hän välillä ottaa yhteyttä ja jutellaan normaalisti asioita☺️


        Olen hänelle sanonut että haluan pitää jonkin aikaa etäisyyttä koska mulla on enemmän tunteita häntä kohtaan.


        Enemmän mua ahdistaisi nuo ukot tuolla ja heidän kuvitelmansa kuin et joku on viattomasti minuun yksipuolisesti ihastunut.
        Koska jo noiden eräiden miesten käytös on ahdistava... En haluaisi edes tietää heidän pään sisäistä koska jo käytös on ahdistelua ollut riittämiin mua kohtaan.

        Jos jonkun käytös ahdistaa, niin sitten pitää selkeästi sanoa, että nyt pidetään turvaväli. Ja jos puheet tympii, niin sitten pitää sanoa, että toi ei ole asiallista. Ei tarvi yhtään ottaa vastaan mitään epämiellyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiedän, että yksi henkilö on ihastunut minuun jotenkin liian itsepintaisesti ja liian pitkään. Olen vastannut hänen viesteihinsä kertoen kuulumisia, miten elämä on mennyt eteenpäin naisystäväni kanssa, mutta edelleen saan turhan romanttissävyisiä joulutervehdyksiä, kukkalähetyksiä syntymäpäivisin jne. Tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta. Onneksi naiseni on ymmärtäväistä ja huumorintajuista sorttia, kuulemma hyvä maku naisten suhteen sillä toisellakin.

        Sun nainen ottaa huumorilla ja ilmeisesti itsekin otat asian suht neutraalisti …tai ehkä tykkään vähän kuitenkin 😉, siltä toi kuulostaa!

        Kyllä sitä osaa jokainen halutessaan (jos ei ihan yksinkertainen ole) viilentää ylimääräiset haaveilijat kintereiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tunteilleen voi, käytökselleen voi.

        En minä hänessä roiku enkä ole hänelle taakaksi. Itse hän välillä ottaa yhteyttä ja jutellaan normaalisti asioita☺️


        Olen hänelle sanonut että haluan pitää jonkin aikaa etäisyyttä koska mulla on enemmän tunteita häntä kohtaan.


        Enemmän mua ahdistaisi nuo ukot tuolla ja heidän kuvitelmansa kuin et joku on viattomasti minuun yksipuolisesti ihastunut.
        Koska jo noiden eräiden miesten käytös on ahdistava... En haluaisi edes tietää heidän pään sisäistä koska jo käytös on ahdistelua ollut riittämiin mua kohtaan.

        Mua ei miehet ahdista. On täysin neutraaleja mun silmissä.

        Tietty ymmärrän senkin, että miehet saattaa helposti ihastua lesboihin, koska lesbot on miesten seurassa tavallista rennommin ja se välittömyys saattaa herättää ihastusta. Olen harvoin ympäristössä, jossa miehiä, mutta kerran kun tulin suoraan töistä väsyneenä ja rönttöisenä ja poikkesin kotimatkan varrella viemään lainattua siimaleikkuria veljeni luo. nauroin ja juttelin estottomasti illanistujais seurueessa, sain melko suoran, mutta nätin kommentin seurueessa olleelta mieheltä. Itsellä oli niin epäviehättävä olo kuin vain voi olla, eikä se haitannut, kun ei ollut ketään kivaa naista johon olis halunnut tehdä vaikutusta ja sitten kävi noin. Olin puulla päähän lyöty ja vaan hiljaa, onneksi joku seurueesta tajus ja paikkas tilanteen hienosti.

        Kerran voi käydä noin, mutta ei saman tyypin seurassa toista kertaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun nainen ottaa huumorilla ja ilmeisesti itsekin otat asian suht neutraalisti …tai ehkä tykkään vähän kuitenkin 😉, siltä toi kuulostaa!

        Kyllä sitä osaa jokainen halutessaan (jos ei ihan yksinkertainen ole) viilentää ylimääräiset haaveilijat kintereiltä.

        Pitää paikkansa. Siis en tykkää siinä mielessä, mutta harmiton tuttavuus kaiken kaikkiaan. En halua olla tarpeettoman töykeä, koska puoliso tosiaan suhtautuu tapansa mukaan järkevästi ja huumorilla, eikä siinä minusta ole mitään pahaa, jos voin vähän iloa tuottaa ympärilleni. Naisystävä kyllä huomioi minua ihan riittävästi, että sitä en ole vailla 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei miehet ahdista. On täysin neutraaleja mun silmissä.

        Tietty ymmärrän senkin, että miehet saattaa helposti ihastua lesboihin, koska lesbot on miesten seurassa tavallista rennommin ja se välittömyys saattaa herättää ihastusta. Olen harvoin ympäristössä, jossa miehiä, mutta kerran kun tulin suoraan töistä väsyneenä ja rönttöisenä ja poikkesin kotimatkan varrella viemään lainattua siimaleikkuria veljeni luo. nauroin ja juttelin estottomasti illanistujais seurueessa, sain melko suoran, mutta nätin kommentin seurueessa olleelta mieheltä. Itsellä oli niin epäviehättävä olo kuin vain voi olla, eikä se haitannut, kun ei ollut ketään kivaa naista johon olis halunnut tehdä vaikutusta ja sitten kävi noin. Olin puulla päähän lyöty ja vaan hiljaa, onneksi joku seurueesta tajus ja paikkas tilanteen hienosti.

        Kerran voi käydä noin, mutta ei saman tyypin seurassa toista kertaa!

        No ei minuakaan kaikki miehet. Mutta pari miestä ei jättäneet rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää paikkansa. Siis en tykkää siinä mielessä, mutta harmiton tuttavuus kaiken kaikkiaan. En halua olla tarpeettoman töykeä, koska puoliso tosiaan suhtautuu tapansa mukaan järkevästi ja huumorilla, eikä siinä minusta ole mitään pahaa, jos voin vähän iloa tuottaa ympärilleni. Naisystävä kyllä huomioi minua ihan riittävästi, että sitä en ole vailla 😄

        Noin ihanassa suhteessa kun itsekin saisin olla, niin eipä tulisi palstalle edes vilkaistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ihanassa suhteessa kun itsekin saisin olla, niin eipä tulisi palstalle edes vilkaistua.

        Mua hämmästyttää kerta toisensa jälkeen tämä ajatus, että tällainen keskustelupalsta ilman mitään chattiominaisuutta olisi jonkinlainen seuranhakufoorumi. Ilmeisesti tällä joskus ennen on ollut deittailufunktio, mutta enpä vois kankeampaa alustaa siihen tarkoitukseen enää kuvitella.

        Mun mielenkiintoni tätä palstaa kohtaan on toisaalta viihteellinen ja toisaalta yhteiskunnallinen. Mä tosiaan elän hyvässä parisuhteessa, olen sopivasti menestynyt työelämässä, perheeni on hyvinvoiva ja terve, samoin lähipiiri. Elän siis kuplassa. Tämä palsta on kurkistus siihen lesbogenren osaan, jolla ei olekaan kaikki niin hyvin: ongelmia parisuhteessa tai sen muodostamisessa, identiteetin kanssa, terveysongelmia jne. Tiedän, että tuo kuulostaa alentuvalta, mutta kyllä mua lesbojen elämä itsessään kiinnostaa, ja heittäydyn joskus keskusteluun mukaan. Ei me lopulta niin erilaisia olla, ihmisiä ihmisten joukossa.

        Eli lyhyesti näin: haluan tietää elämästä muutakin kuin omat pienet piirini ja jatkan palstan vilkuilua ilman tarvetta seuranhakuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua hämmästyttää kerta toisensa jälkeen tämä ajatus, että tällainen keskustelupalsta ilman mitään chattiominaisuutta olisi jonkinlainen seuranhakufoorumi. Ilmeisesti tällä joskus ennen on ollut deittailufunktio, mutta enpä vois kankeampaa alustaa siihen tarkoitukseen enää kuvitella.

        Mun mielenkiintoni tätä palstaa kohtaan on toisaalta viihteellinen ja toisaalta yhteiskunnallinen. Mä tosiaan elän hyvässä parisuhteessa, olen sopivasti menestynyt työelämässä, perheeni on hyvinvoiva ja terve, samoin lähipiiri. Elän siis kuplassa. Tämä palsta on kurkistus siihen lesbogenren osaan, jolla ei olekaan kaikki niin hyvin: ongelmia parisuhteessa tai sen muodostamisessa, identiteetin kanssa, terveysongelmia jne. Tiedän, että tuo kuulostaa alentuvalta, mutta kyllä mua lesbojen elämä itsessään kiinnostaa, ja heittäydyn joskus keskusteluun mukaan. Ei me lopulta niin erilaisia olla, ihmisiä ihmisten joukossa.

        Eli lyhyesti näin: haluan tietää elämästä muutakin kuin omat pienet piirini ja jatkan palstan vilkuilua ilman tarvetta seuranhakuun.

        Et kuulosta yhtään alentuvalta vaan ylemmyydentuntoiselta. Tervetuloa katsomaan meidän muiden paskaa elämää 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuulosta yhtään alentuvalta vaan ylemmyydentuntoiselta. Tervetuloa katsomaan meidän muiden paskaa elämää 😄

        Voi ei 😅 mä en ole ihan yhtä kusipäinen kuin miltä kuulostan


    • Anonyymi

      Mikä valhe.

      • Anonyymi

        Ei ole😊


    • Anonyymi

      Kiva ilmoitus mut toivottavasti kerrot sen hänelleki etkä vaan suomi24:n yleisölle...

      • Anonyymi

        Ei täällä ole mitään yleisöä. Pari kolme tyyppiä kiertää kehää. En kerro sille tyypille joka mun mielessä, hänelle näytän 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole mitään yleisöä. Pari kolme tyyppiä kiertää kehää. En kerro sille tyypille joka mun mielessä, hänelle näytän 🥰

        …siis jos saan mahdollisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …siis jos saan mahdollisuuden.

        Mikset saisi mahdollisuutta jos tunnet hänet oikeasta elämästä?


    • Anonyymi

      Huutavan ääni korvessa elikkä yksin.

    • Anonyymi

      Hienosti sanottu ja piisaisi minullekin👌

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe