Paikallisessa FB ryhmässä juttua taas huonosta laadusta, jotkut puolustelee paikkaa. Siis se tavara on ihan järkyttävää kuraa, ja joku vielä kehui että tarjoaa nuorille työtä, kannattaa ottaa vähän selvää mitä siellä työelämästä opetetaan nuorille, ennenkuin puolustelee paikkaa.
Vastaukset 12
- Anonyymi
No onhan toi autogrillin laatu suoraansanottuna PASKAA ! Mitäpä siihen lisäämään.
- Anonyymi
Kaitsun aikana ei ollu
- Anonyymi
eikös vuorinen ja suurpää aja paskaa? autogilliltä olen saanut aina ihan ok tuotteet kiitos. ja hyvää joulun odotusta Ag lle.
- Anonyymi
Mikä laadussa on vialla? Aina olen saanut ihan hyvät ruuat sieltä.
- Anonyymi
Kovasti kehuttu, ajelin kerran sielläpäin ja kokeilin. Ei hyvää. Vaihteleeko laatu tekijän mukaan, en tiedä. Kerta riitti.
- Anonyymi
Aivan täyttä paskaa ! Työntekijät kehitysvammasia.
- Anonyymi
Rilli on konkurssissa, eiköhän se kerro laadusta.
- Anonyymi
Mistäs tällaisen tiedon oot kaivanu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tällaisen tiedon oot kaivanu?
Paikallisen lehtimedian lehdestä. Kymäristä.
Lukeminen kannattaa aina...
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/4568603
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/4569621
Tosin ei tuolta mitään hyvää saanut enää muutamaan vuoteen. Kahulassa on vielä kunnon nakkari, tai oli kun viimeksi kävin.
- Anonyymi
Mikä lie hommassa kiikasti, kun asiakaskuntaa olisi riittänyt, jos olisi haluttu hoitaa homma kunnolla. Itse olen ostanut kerran makkaraperunat ja annos oli naisoletetulle järkyttävän suuri. Ei mikään kulinaristinen nautinto, mutta halpa ja nälkä lähti ennekuin pinta edes rasiassa huomattavasti aleni. Roskiin meni suurin osa eli hirvittävää haaskausta ja kerää rottia alueelle.
Lihatsut tuli parikertaa ostettua. Ne oli onneksi pikkuruisia ja jaksoi hyvin syödä. Tosin ne oli liian kauan höyryssä lionneita. Pitäisi varmaan olla jokin muu tapa lämmittää ne, ettei tarvitsisi syödä harmaata taikinaa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611640- 291265
- 851108
- 43915
- 95868
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15799Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19745Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151659- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77617- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19566
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540