Paikallisessa FB ryhmässä juttua taas huonosta laadusta, jotkut puolustelee paikkaa. Siis se tavara on ihan järkyttävää kuraa, ja joku vielä kehui että tarjoaa nuorille työtä, kannattaa ottaa vähän selvää mitä siellä työelämästä opetetaan nuorille, ennenkuin puolustelee paikkaa.
Autogrilli
12
2878
Vastaukset
- Anonyymi
No onhan toi autogrillin laatu suoraansanottuna PASKAA ! Mitäpä siihen lisäämään.
- Anonyymi
Kaitsun aikana ei ollu
- Anonyymi
eikös vuorinen ja suurpää aja paskaa? autogilliltä olen saanut aina ihan ok tuotteet kiitos. ja hyvää joulun odotusta Ag lle.
- Anonyymi
Mikä laadussa on vialla? Aina olen saanut ihan hyvät ruuat sieltä.
- Anonyymi
Kovasti kehuttu, ajelin kerran sielläpäin ja kokeilin. Ei hyvää. Vaihteleeko laatu tekijän mukaan, en tiedä. Kerta riitti.
- Anonyymi
Aivan täyttä paskaa ! Työntekijät kehitysvammasia.
- Anonyymi
Rilli on konkurssissa, eiköhän se kerro laadusta.
- Anonyymi
Mistäs tällaisen tiedon oot kaivanu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tällaisen tiedon oot kaivanu?
Paikallisen lehtimedian lehdestä. Kymäristä.
Lukeminen kannattaa aina...
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/4568603
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/4569621
Tosin ei tuolta mitään hyvää saanut enää muutamaan vuoteen. Kahulassa on vielä kunnon nakkari, tai oli kun viimeksi kävin.
- Anonyymi
Mikä lie hommassa kiikasti, kun asiakaskuntaa olisi riittänyt, jos olisi haluttu hoitaa homma kunnolla. Itse olen ostanut kerran makkaraperunat ja annos oli naisoletetulle järkyttävän suuri. Ei mikään kulinaristinen nautinto, mutta halpa ja nälkä lähti ennekuin pinta edes rasiassa huomattavasti aleni. Roskiin meni suurin osa eli hirvittävää haaskausta ja kerää rottia alueelle.
Lihatsut tuli parikertaa ostettua. Ne oli onneksi pikkuruisia ja jaksoi hyvin syödä. Tosin ne oli liian kauan höyryssä lionneita. Pitäisi varmaan olla jokin muu tapa lämmittää ne, ettei tarvitsisi syödä harmaata taikinaa?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172