Mulla on ollu parin kuukauden ajan ihmeellisiä oireita. Ylävatsakipua välillä, heikkoa oloa ihan niin että kädet tärisee ja pyörryttää, oksettava olo ja ruokahalu on kadonnut jonka takia syön nykyään ehkä 2krt päivässä. Myös vuoden ajan kakalla käydessä tulee verta ilmeisesti peräaukosta (haavaumia, pukamat?) Ja ulostaminen on kivuliasta. Oon tosi huolestunut et onko mulla joku syöpä vai mistä nää johtuu. En mielellään ihan pienestä haluis lääkärissä käydä🥺 tuntuu että nää kaikki alkoi pojan syntymän jälkeen (3kk sitten) tai sitte vaan sattumaa. Oon siis 21vuotias nainen . Tuntuu et ei jaksa kävellä ku hengästyttää 😐 mulla oli kuukaus sitte hemoglobiini 106 johon söin pari viikkoa rautatabletteja mut ei oo auttanut. Mitä tää vois olla?
Oudot vatsaoireet
1
133
Vastaukset
- Anonyymi
Menepäs käymään lääkärissä.
Vaiva ei ole aina välttämättä mikään henkeä uhkaava, meillä ihmisillä on vain valitettavasti usein tapana ajatella ensimmäiseksi pahinta vaihtoehtoa.
Täällä palstalla ei kukaan pysty tekemään yhtään diagnoosia, eikä kertomaan mikä saattaisi jollain olla vatsassa vialla.
Hyvähän tuo olisi lääkärissä selvittää, jos olisi vaikka helpomminkin hoidettavissa oleva ongelma. Monia vatsaongelmia hoidetaan jopa pelkillä lääkityksillä.
Elämänlaatu kärsii, jos on jatkuvasti noinkin huonossa kunnossa, ja sinulla vielä pieni lapsi, jota pitäisi jaksaa hoitaa.
Hoidata itsesi kuntoon, niin jaksat paremmin. Voimia sulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172