Kirena, Inaria vai Elfa?

kiire hommiin

Onko kokemuksia mikä paras laatu? entä huonoin?Entäpä muita merkkejä? Tarkoituksena olisi asentaa liukuovet vanhan kaapin eteen eteiseen. Mistä löytyisi edullisesti PK-seudulla?

7

50980

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaapissa

Elfa hintava, mutta tuskin hintansa edestä laadukkaampi...Inaria edullisempi ja ainakin meillä toimii. K-raudasta saatiin molempien tarjoukset ja olikohan tuota Kirenaa muistaakseni starkilla.

• Johanna

Turussa on liukuovivalmistaja Lupin, jolla teetin mittojen mukaan omat oveni. Saat juuri sellaiset ovet, kuin haluat ja raaka-ainevalikoima on sama, kuin mainitemillasi firmoilla. Kilpailutin taannoin kirenan ja laskin itsen elfan vastaavat. Halvemmalla sain.

• peilikuvatus

minulla on juuri työn alla seinän mittainen Kirena kaappi. Puolen tusinaa huomautettavaa kohtaa joista kaapin väärä korkeus isoin asia. Olen soittanut ja mailannut mutta ei toistaiseksi vastausta. Asentajan mukaan hänellä on nyt useampi työ kesken kun Kirena on toimittanut väärän mittaisia osia.

• Antsa

Kirenan kaapit toimitetaan asentajan/myyjän tai asiakkaan mittojen mukaan. Vika ei Kirenassa.

• Herkko Hietanen

Tykkäsin itse Kirenan mallistosta. Heidän verkossaoleva esitteensä auttoi suunnittelussa ja vähensi varmasti kauppiaan töitä. Sen sijaan osa kauppiasita on käsittämättömän ammattitaidottomia.

Asioin 2007 alussa Töölössä sijaitsevassa Kirena-Art liikkeessä. Olin piirtänyt valmiit mallit haluamistani kalusteista (makuuhuone kaapit ovet eteinen ovet)ja pyysin niille hintatarjousta. Sellainen toimitettiin parin päivän päästä. 3000 euroa asennus 400€. Tämä olisi kuitenkin alustava tarjous joka pitäisi vahvistaa tehtaalta. Hinta oli nippanappa budjetissa. Myyjä halusi tulla kotiin mittaamaan aukon. Käynnin jälkeen hinta oli "tehtaalla" noussut kaappien osalta 3400 euroon. Asennus olisi ainakin 400€. Tavallisesti kuulemma 700 euroa mutta meidän kohdalla voisi joustaa jos auttaisimme kantamaan laatikostoja sisään. Missään vaiheessa en saanut eriteltyä hintaa kaapeista. Sanoin tutkivani muualta hintoja.

Päivänpeilissä Nina teki ammattimaisesti 10 minuutissa siistin kaavakuvan kaapeista ja liitti siihen erittelyn tilattavista osista ja niiden hinnoista. Tästä kuvasta hän otti kopion meille mukaan. Hinta kokoomispalvelun kanssa... 2500€ ! Se siitä kirena-artin 3400 euron tehtaanhinnasta.

Kirena-artin vedättäjä myyjä oli saamassa siis 3400 euron kauppoja samasta tavarasta mitä päivänpeilissä myytiin 2500 eurolla. Tämä ei kuitenkaan riittänyt ahneelle kauppiaalle. - Luu jäi käteen ja asiakas, joka muistaa varmasti suositella muita kauppoja Kirena-artin sijasta.

Ystävilläni oli vaikeuksia toimitusten ja reklamoinnin kanssa samassa kaupassa. Kiertäkää kaukaa.

• Anonyymi

Mirrorline oli positiivinen kokemus toissavuonna. Valikoima tosin suppea. Myöhemmin tuttu hankki Westendiin kaappinsa varsin uudelta yritykseltä Hosetilta. Kehui saaneensa viimeisen päälle luksusta kohtuu hintaan. Itsekin kokeilin, vaikka vierastin ei-kotimaista vaihtoehtoa. Materiaalivaihtoehtoja oli sikana, kalleimmat esillä. Kokeeksi vain pieni eteisen kaapisto mittatilauksena ja tuli kyl pramea kaikkine valoineen ja siedettävään hintaan. Aikataulu piti ja asennustyö oli hyvää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      88
      1434
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1155
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      65
      1120
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      928
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      68
      826
    6. 62
      813
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      70
      768
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      740
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      702
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      658
    11. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      647
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      636
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      52
      606
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      36
      595
    15. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      68
      557
    16. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      547
    17. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      544
    18. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      33
      535
    19. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      535
    20. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      41
      535
    Aihe