Rokottamattomat ovat aivan shokissa koska maailman valtiot tahtovat heidän kuolevan.
Itsemurha oli jopa Raamatussa kielletty!
Ja nyt on itsemurha Eduskunnan käsittelyssä!
Painostaako hallitus rokottamattomia eutanasiaan
4
60
Vastaukset
- Anonyymi
Eutanasia ei tarkoita itsemurhaa vaan toisten avustamaa armokuolemaa. Koska rokotuksesta kieltäytyjät eivät ota toisten apua, eutanasia koskee lähinnä rokotettuja.
- Anonyymi
Eutanasia olisi loistava asia auttaa kuolemaan hallitusti vakavasti sairaita ja erittäin huonokuntoisia kovissa kivuissa olevia vanhuksia jotka eivät pysty enää liikuttamaan itseään, ei puhumaan eikä kuulemaan eli kaikki toimintakyky mennyt ja ovat toisten armoilla usein aivan surkean hoidon tason tuodessa vielä lisää surkeutta eikä he pysty enää itse tekemään itsensä hyväksi mitään eikä puolustamaan itseään. Mielestäni on epäinhimillistä että ihminen joutuu kärsimään KOVIA KIPUJA VIELÄKIN TÄÄLLÄ SUOMEN VANHUSTEN HOIDOISSA. Tulevaisuudessa vielä asiat huonommin kun ei ole hoitajia eikä rahaa hoitaa ihmisiä.
- Anonyymi
Kerrankin joku, joka haluaa kuolla koronaan tohtorien avulla!
- Anonyymi
Eutanasiaa oli viime vuoden keväällä: Potilaat jätettiin kuolemaan ilman hoitoa monissa maissa, kun pelättiin jotain kumman koronaa, jota ei juuri flunssasta erota.
Kun minulla oli flunssa, olin vähintään yhtä sairas kuin kun minulla oli korona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272