Miten vainoharhaisia ootte kannabiksen suhteen? Esim. uskallatteko puhua puhelimessa tai facebookissa asiasta? Itteä vähän häiritsee puhua kannabiksesta puhelimessa, enkä facebookissakaan ole kaapista ulos tullut..
Kannabis -
10
118
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi siitä pitää puhua? Minä voin puhua nyt tässä eikä pelota yhtään. Kannabis ja kaikki huumeet tuhoavat ihmisen täysin. Vain kurjaa elämää on tarjolla.
- Anonyymi
Alkoholi tuhoaa kannabis parantaa.
- Anonyymi
Mielummin vähän ylivarovainen kuin poliisien juttusilla. Facebookisa en ole ja puhelimessa en siitä puhu. Nytkin pitkästi toista kuukautta kun viimeksi oli vähän. Paljoa ei ole koskaan kun en sitä mihinkään paljoa tarvitse.
Toivottavasti suomessakin saa joskus polttaa kuumotusvapaa savut. Tänään muuten hesarissa juttu liittovaltiotason laillistamisesta. Käykää lukemassa hyvä uutinen.- Anonyymi
Juu huomasin uutisen. Kannabiksen laillistuminen etenee. Saksa laillistaa ja suomi seuraa perässä. Mänöö vaa vähän aikaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu huomasin uutisen. Kannabiksen laillistuminen etenee. Saksa laillistaa ja suomi seuraa perässä. Mänöö vaa vähän aikaa..
Saksa jos laillistaa niin varmasti muutama maa seuraa esimerkkiä. Saa nähdä kuinka kaukana perässä tulee takapajula suomi?
- Anonyymi
Suomen umpikielteisellä kannabiskannalla ei yhdentyvässä maailmassa olen paljon väliä, pohjoisella pallonpuoliskolla useat yhdysvaltojen osavaltiot, meksiko, kanada ja EU:ssa luxemburg ja ilmeisesti myös Saksa näin aluksi ovat laillistaneet tai laillistavat kannabiksen viihdekäytön ja järjestäytynyt rikollisuus joutuu etsimään uusia markkina alueita tuotteilleen. Änkyrä kieltolaki Suomi tulee olemaan viimeinen valtio EU euroopassa jossa tämän kannabis tuotteen viihdekäyttö on laillista.
- Anonyymi
Miksi siitä pitäisi puhua? Maailmassa on kaikki muutkin asiat, mistä puhua.
- Anonyymi
Oikeasti kysymys on miksei siitä puhuta avoimesti eduskunnassa? Suomen poliitikot ihan selvästi välttelevät kannabisaihetta. Siitä kun ei ole jaossa ns. irtopisteitä.
- Anonyymi
Alkoholi on myrkky. Kannabis noh kannabis on lääke. Ei paras lääke, mutta lääke. Sen sijaan nostaisin tärkeämmäksi laillistettavaksi aineeksi todelliset lääkkeet, joita on käytetty tuhansia vuosia. Eli psilobiinin ja dmt:n
- Anonyymi
En uskalla puhua siitä lainkaan. Netissä olen kyllä avoimesti kertonut asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456