Hengissä ollaan... (Rek!)

Morjensta palstakamuille ja muille mukaville!

Olen vain pitänyt taukoa täältä, en ole lopullisesti täältä lähtenyt. Ei vaan aina jaksa noita rasittavia ketjuun tulevia häiriöitä... Olen sitten muuta puuhaillut ja tosiaan pitänyt täältä taukoa.

Arielille, kysyit Desigual laukuista? Minulla on niitä useampi ja ne on ollut ainakin 5 vuotta käytössä, ja ovat kaikki uudenveroisia.

Vietittekö isänpäivää? Minä lähetin isälle lahjan ja kortin postissa, ja soitin myös kännykän kautta onnittelut.

Joko olette joulua alkanut laittamaan kotiin? Minä en vielä. Joululahjat on aikalailla jo hankittu.

Terkkuja kaikille! ❤️

30

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon leiponut kaikki laatikot, lootat ja jäädykkeet ja nyt vain odotellaan joulua. Edellisenä iltana ennen aattoa otan sulamaan ja laitan kinkun uuniin. Ehkä teen myös kalkkunan koska sukulaisia tulee syömään. Lahjoja en hirveästi osta vaan aion osta vain laatua ja vähän kalliimpaa. Häiriköitä en oo palstalla nähny. Varmaan vähä ihmisestä kiinni mikä häiritsee tai häiriintyykö mistään. Musta kaikki saa kirjoittaa mitä tykkää ja jos aihe on ajankohtainen kuntatasolla, on se vaan parempi kuin yleinen jaarittelu ja tietyille tyypeille osoitettu kirjoittelu. Tää on kai kaikille kuntalaisille tarkoitettu palsta ja useimmat tykkää olla anonyyminä. Ei siinä mitään pahaa tai häiritsevää ole. Tuomitsijat toki aina tuomitsee ja levittää pahaa mieltä muille.

      • Sinulla on hyvin joulupuuhat edenneet! 🙂👍


    • Anonyymi

      Taitaa olla kaikki jo lähteneet.

      • Toivottavasti ei...


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Toivottavasti ei...

        Eipä ole näkynyt vähään aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole näkynyt vähään aikaan.

        Varmasti kuukausi sitten.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Toivottavasti ei...

        Olisiko kannattanut vastata heti tuohon laukkukyssäriin, kun varmasti tänne kuitenkin vilkaiset?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Toivottavasti ei...

        En ole lähtenyt.

        En viettänyt.

        Joulua Mietin vasta joulukuussa.

        Oon ollut vaan


      • Anonyymi
        ilmannimiiä kirjoitti:

        En ole lähtenyt.

        En viettänyt.

        Joulua Mietin vasta joulukuussa.

        Oon ollut vaan

        Hauskoja te "rekatut". Kukaan ei ole lähtenut mutta kuitenkaan ei näyttäydytä.
        Paljon se hyödyttää olla hiljaa taustalla:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoja te "rekatut". Kukaan ei ole lähtenut mutta kuitenkaan ei näyttäydytä.
        Paljon se hyödyttää olla hiljaa taustalla:D

        En ole lähtenyt. En vaan aina käy palstalla ku on muutaki elämää. Oon ollu vaan on oikeastaan iha vaihtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole näkynyt vähään aikaan.

        Mikä lienee syynä tähän joukkokatoamiseen?


      • Anonyymi

        Onko tl myös lähtenyt?


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        En ole lähtenyt. En vaan aina käy palstalla ku on muutaki elämää. Oon ollu vaan on oikeastaan iha vaihtelua.

        Kyllä sitä saa muuta puuhailla, ei täällä tarvitse aina olla. Kiva kun kuitenkin käyt! ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole näkynyt vähään aikaan.

        Ei voi mitään jos eivät palaa.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei voi mitään jos eivät palaa.

        No elämä on sellaista ettei ole paljon kerrottavaa...

        Joulua alan vasta joulukuussa miettii. Jotta siihen ei ehdi ennen joulua kyllästyä. Ostan lahjat jos Ostan.

        Talvi on kokkolaan tullut


    • Anonyymi

      Ostan kaikki valmiina ihan kaikki! ja tottakai säästän siinäkin sievoiset summat koska olen sinkku vieläpä muttei siinä kaikki,nimittäin vien säästämisen vieläkin piemmälle tilaan katsokaas joulun tuonne kalajoelle erääseen halppis paikkaan joten huijasin teitå kaikkia ja sinne tulee ihan kaikki jouluiset ateriat ja kaikki,tuskin joulupukkia kuitenkaan koska aion olla itse itselleni joulupukki lahjoja tuskin tulen saamaan koska aion siinäkin säästää,Sitäpaitsi oikeastaan ajatellen koko joulu on nykyään vain kauppiasten juhlaa

    • Anonyymi

      Paras joulu löytyy kun ei kaupoissa ravaa ja elä kulutusjuhlaa. joulun sanoma ja tunnelma tulee muualta. joulusta voi nauttia jo ennen joulua. tehdä ruokia ja nauttia tunnelmasta

    • Anonyymi

      tuo laukku kysymys oli pari kuukautta sitte eri ketjussa ja nyt aloitti uuden johon vastas

      • Anonyymi

        Heh, taatusti on kerennyt ostaa, palauttaa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, taatusti on kerennyt ostaa, palauttaa jne.

        Keräilijä ehtii syksyn mittaa ostaa , sovittaa ja palauttaa useampiakin espanjan desinguleja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräilijä ehtii syksyn mittaa ostaa , sovittaa ja palauttaa useampiakin espanjan desinguleja

        Epäkohtelias on merenneitonikki kun ei vastaa kokemuksiisi ko. laukuista.


      • No voi anteeksi! Välillä pidän taukoa täältä ja puuhailen muuta. Halusin tänne kuitenkin vastata Arielin kysymykseen, toivottavasti hän on vastaukseni nähnyt.


    • Anonyymi

      Kaikille tiedoksi ostan Lidlestä jouluruoat jne säästän muuten jäätäviä summia,Sitäpaitsi Lidlesä on aivan paras asiakaspalvelu siis Lidleen (Huom:ei mainos)

    • Anonyymi

      On joo mutta en syö jouluna eineksiä. teen ite, säästän vielä enemmän ja tuoreus on valttia ruuissa

    • Anonyymi

      Ketä ne muut mukavat ovat, kun anonyymit ei ansaitse vastauksia?

      • Tarkoitan juuri anonyymejä jotka ovat mukavia ja käyvät meidän kanssa keskustelua.


    • Outoa kun joku selvästi nostaa vanhoja keskusteluja ylös, huvinsa kullakin..

      Taitaa olla että eivät muut rekatut tänne enää tule. No, ei voi mitään ja meitä piinannut häirikkö on varmasti onnellinen.

      • Anonyymi

        Käytte yksitellen täällä huutelemassa toisianne. Miksi ette kirjoita silloin, kun joku kysyy perään??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytte yksitellen täällä huutelemassa toisianne. Miksi ette kirjoita silloin, kun joku kysyy perään??

        No anteeksi! En käy aina täällä! On muuta puuhaa välillä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No anteeksi! En käy aina täällä! On muuta puuhaa välillä.

        No ku minä en ainakaan käy usein täällä nykyään. Olen tahallaan ollu somesta pois ja nauttinut talvesta. Tullee taas aika ku sataa ja myrskyää ja silloin on hyvä aika käydä somessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      56
      742
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe