Mä olen yhtäkkiä ruvennut kiihottuu pissaleikeistä 🤭🤭 tää lähti siitä kun vaihtelin yhden miehen kanssa alapää kuvia. Ja yhden kuvan jossa olin nostanut jalan pöntön reunalle ja venytin pillua näkyviin jälkee hän vain heitti ilmoille et tuosta lentäs pisut tosi nätisti. Niin rupesin miettimään asiaa ja kysyin että haluisko hän et kuvaan videon kun pissaan niin et pisu valuis reisiä myöten ja hieroisin pillua samalla. Noh toki hän halus. Eli sit vaan kylppäriin ja levittää pillua kameralle ja annoin pissan vaan valua ja samalla hieroin pissaa ympäri mun pillua. Noh sitten jatkettiin keskustelua tästä ja hän sanoi että äärimmäisen kiihittovaa on katsoa kun pissaan ja levitän sen kaiken pissan mun pilluu ja ympäri alakroppaa. Noh sitten mä kysyin että miten tätä vois kehittää lisää kun kiihottaa niin paljon et joka kerta vessaa mennessä pissaan mun kädelle ja kauhon oikein mun pillua sillä pissalla ja vähän jo maistelin mun sormia. Niin hän kysyi että voisinkohan maistaa kunnolla tai juoda sitä 🤭🤭niin siitähän mun pillu vasta kostukin ja kohta olinkin jo vähän pidätellyt ja koitin vähän tankatakin. Sitten äkkiä kykkyy ja kuvaus päälle..... Melkein 3dl mukiin ja siitä kaadoin päälleni ja hieroin pissaa mun rinnoille.... Sitten kaadoin suuhun ja siitä purskautin niin et pissavalu leukaa myöten mun vartalolle. Voih jumalauta kuinka märkä mun pillu oli. Noh sitten puhuttiin että kyllä mä sellainen pisunarttu olen et pitäs kunnolla kylpeä pisussa.... Niin tänään pidättelin taas oikein kunnolla ja puol litraa pisua tuli kannuun ja siitä sitten kasvot ylöspäin kyykyssä rupesin kaatamaan sitä kasvoille ja se lämmin pisu vaan valu huulille ja ympäri kroppaa. Aivan märkänä. Nyt vielä haaveillaan tässä jos joskus pääsis oikein kunnolla alistuu pisuleikkii..... Minulta ensin kerätään kannullinen pisua ja sitten kyykistyn eteen kasvot ylöspäin, huulet raollaan ja toinen kaataa siitä kannusta mun kasvoille..... Samalla pissaa mun kasvoille kun on oikein tankannut ja pidätellyt.
Pisunarttu
23
1534
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein, hyvä narttu. Olisipa kiva nuolla sinun vartaloa tuon jälkeen... ja laskea omat päälle myös
- Anonyymi
Kiitos. Se oliskin kivaa olla ottamassa vastaa. Pisunarttu kiittää kommentista. 😘
Oikein kiihottava pisunarttu olet. Mahtavaa treenausta ja heittäytymistä. Olet ylittänyt jo kynnyksen siihen että olet narttuna miehelle samassa asiassa. Voi sitä onnenpekkaa jona kanssasi pääsee mukaan.
- Anonyymi
Kiitos paljon 😘😘 lisää tätä tarvii 🤭🤭 ideoita kiitos pisunartulle
Kuulostaa niin hyvältä😋
- Anonyymi
Kiitos 😘😘😘 pisunarttu kiittää
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 😘😘😘 pisunarttu kiittää
Käy deittisivulla ja laita siellä mulle vaik kik ni keksitään😉😘
- Anonyymi
Salainenpuutarha kirjoitti:
Käy deittisivulla ja laita siellä mulle vaik kik ni keksitään😉😘
Jos toi kommentti poistetaan niin alempana löytyy 🤭
- Anonyymi
Pisunarttu vaan kaipaa uusia ideoita pisuleikkeihin mitä voi yksin tehdä 🤭🤭 kun apureita oikein ole.... Ainakaa vielä. Täällä vissii pysty edes kikkiä jakaa 🤔🤔 et jos joku haluis paremmin antaa vinkkejä.
- Anonyymi
Haluuks jutella kikiks näist pissa jutuist 😜 mul ois muutama juttu mitä haluisin naisen kans tehä 😊
- Anonyymi
Alice pienellä jossei löydy muuten......
- Anonyymi
Kyllä kiihottaa, oisko sulla Kik?
- Anonyymi
KIK: Jeppisman vois toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIK: Jeppisman vois toimii.
Pistin 🤭🤭
- Anonyymi
Oi hitto et olis ihanaa päästä leikkii kaltaises pisunartun kans. 😍 Itellä on melko paljon kokemusta pissaleikeistä muutaman eri kumppanin kanssa joten multa kyl löytyy ideoita jos haluut jubailla joskus. 😏 Kik: Sheismynerd
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://heemstmede.gq/H/Dc4U 👈
- Anonyymi
Pissa kakka leikit best;)
- Anonyymi
Ei oo kokemusta kakka leikeistä..... En osaa sanoa 🤭🤭
- Anonyymi
Moi pisu nainen mulla on kans kiinnostusta pissaleikkeihin yks kokemus naisen kans pissasi mun päälle ja suuhun ja minä pissasin hänen rinnoille ja suuhun se on kiihottavaa kiinnostaisko leikkiä
- Anonyymi
Valitettavasti tällä hetkellä vain yksin leikit onnistuu 😜😜😜😅😅😅
Pissaleikit ovat kyllä kivoja ja kiihottavia erityisesti toisen (toisten) kanssa.
- Anonyymi
Aivan loistavaa,anna vaan suihkun lentää,on kiihottavaa saada kuuma suihku kasvoille sen valuessa pitkin vaatteiden verhoamaa vartaloa,osan saadessa suuhun.
Maistuu riettaalle. - Anonyymi
mua kans buustaa kattoo ku typy pissaa, sii on niinku, emmä osaa sanoo, mut mä haluu tuntee, ku joku viistoistvee istuu mun naamal ja pissaa suuhu ja sit mä nuolen
Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722