Pisunarttu

Anonyymi

Mä olen yhtäkkiä ruvennut kiihottuu pissaleikeistä 🤭🤭 tää lähti siitä kun vaihtelin yhden miehen kanssa alapää kuvia. Ja yhden kuvan jossa olin nostanut jalan pöntön reunalle ja venytin pillua näkyviin jälkee hän vain heitti ilmoille et tuosta lentäs pisut tosi nätisti. Niin rupesin miettimään asiaa ja kysyin että haluisko hän et kuvaan videon kun pissaan niin et pisu valuis reisiä myöten ja hieroisin pillua samalla. Noh toki hän halus. Eli sit vaan kylppäriin ja levittää pillua kameralle ja annoin pissan vaan valua ja samalla hieroin pissaa ympäri mun pillua. Noh sitten jatkettiin keskustelua tästä ja hän sanoi että äärimmäisen kiihittovaa on katsoa kun pissaan ja levitän sen kaiken pissan mun pilluu ja ympäri alakroppaa. Noh sitten mä kysyin että miten tätä vois kehittää lisää kun kiihottaa niin paljon et joka kerta vessaa mennessä pissaan mun kädelle ja kauhon oikein mun pillua sillä pissalla ja vähän jo maistelin mun sormia. Niin hän kysyi että voisinkohan maistaa kunnolla tai juoda sitä 🤭🤭niin siitähän mun pillu vasta kostukin ja kohta olinkin jo vähän pidätellyt ja koitin vähän tankatakin. Sitten äkkiä kykkyy ja kuvaus päälle..... Melkein 3dl mukiin ja siitä kaadoin päälleni ja hieroin pissaa mun rinnoille.... Sitten kaadoin suuhun ja siitä purskautin niin et pissavalu leukaa myöten mun vartalolle. Voih jumalauta kuinka märkä mun pillu oli. Noh sitten puhuttiin että kyllä mä sellainen pisunarttu olen et pitäs kunnolla kylpeä pisussa.... Niin tänään pidättelin taas oikein kunnolla ja puol litraa pisua tuli kannuun ja siitä sitten kasvot ylöspäin kyykyssä rupesin kaatamaan sitä kasvoille ja se lämmin pisu vaan valu huulille ja ympäri kroppaa. Aivan märkänä. Nyt vielä haaveillaan tässä jos joskus pääsis oikein kunnolla alistuu pisuleikkii..... Minulta ensin kerätään kannullinen pisua ja sitten kyykistyn eteen kasvot ylöspäin, huulet raollaan ja toinen kaataa siitä kannusta mun kasvoille..... Samalla pissaa mun kasvoille kun on oikein tankannut ja pidätellyt.

23

1450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein, hyvä narttu. Olisipa kiva nuolla sinun vartaloa tuon jälkeen... ja laskea omat päälle myös

      • Anonyymi

        Kiitos. Se oliskin kivaa olla ottamassa vastaa. Pisunarttu kiittää kommentista. 😘


    • Oikein kiihottava pisunarttu olet. Mahtavaa treenausta ja heittäytymistä. Olet ylittänyt jo kynnyksen siihen että olet narttuna miehelle samassa asiassa. Voi sitä onnenpekkaa jona kanssasi pääsee mukaan.

      • Anonyymi

        Kiitos paljon 😘😘 lisää tätä tarvii 🤭🤭 ideoita kiitos pisunartulle


    • Kuulostaa niin hyvältä😋

      • Anonyymi

        Kiitos 😘😘😘 pisunarttu kiittää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 😘😘😘 pisunarttu kiittää

        Käy deittisivulla ja laita siellä mulle vaik kik ni keksitään😉😘


      • Anonyymi
        Salainenpuutarha kirjoitti:

        Käy deittisivulla ja laita siellä mulle vaik kik ni keksitään😉😘

        Jos toi kommentti poistetaan niin alempana löytyy 🤭


    • Anonyymi

      Pisunarttu vaan kaipaa uusia ideoita pisuleikkeihin mitä voi yksin tehdä 🤭🤭 kun apureita oikein ole.... Ainakaa vielä. Täällä vissii pysty edes kikkiä jakaa 🤔🤔 et jos joku haluis paremmin antaa vinkkejä.

    • Anonyymi

      Haluuks jutella kikiks näist pissa jutuist 😜 mul ois muutama juttu mitä haluisin naisen kans tehä 😊

      • Anonyymi

        Alice pienellä jossei löydy muuten......


    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa, oisko sulla Kik?

      • Anonyymi

        KIK: Jeppisman vois toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIK: Jeppisman vois toimii.

        Pistin 🤭🤭


    • Anonyymi

      Oi hitto et olis ihanaa päästä leikkii kaltaises pisunartun kans. 😍 Itellä on melko paljon kokemusta pissaleikeistä muutaman eri kumppanin kanssa joten multa kyl löytyy ideoita jos haluut jubailla joskus. 😏 Kik: Sheismynerd

    • Anonyymi

      Uu­­s­i s­­­ek­­­si­­­tea­­tteri avautuu Su­­ome­­­en! Kutsu­mme kai­­kki­­­. Ilmo­it­­­tau­­­tumine­­n ry­hmä­­­ämme tä­­­äll­­­ä - http://heemstmede.gq/H/Dc4U 👈

    • Anonyymi

      Pissa kakka leikit best;)

      • Anonyymi

        Ei oo kokemusta kakka leikeistä..... En osaa sanoa 🤭🤭


    • Anonyymi

      Moi pisu nainen mulla on kans kiinnostusta pissaleikkeihin yks kokemus naisen kans pissasi mun päälle ja suuhun ja minä pissasin hänen rinnoille ja suuhun se on kiihottavaa kiinnostaisko leikkiä

      • Anonyymi

        Valitettavasti tällä hetkellä vain yksin leikit onnistuu 😜😜😜😅😅😅


    • Pissaleikit ovat kyllä kivoja ja kiihottavia erityisesti toisen (toisten) kanssa.

    • Anonyymi

      Aivan loistavaa,anna vaan suihkun lentää,on kiihottavaa saada kuuma suihku kasvoille sen valuessa pitkin vaatteiden verhoamaa vartaloa,osan saadessa suuhun.
      Maistuu riettaalle.

    • Anonyymi

      mua kans buustaa kattoo ku typy pissaa, sii on niinku, emmä osaa sanoo, mut mä haluu tuntee, ku joku viistoistvee istuu mun naamal ja pissaa suuhu ja sit mä nuolen

    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1416
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1170
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1032
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      39
      920
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      652
    Aihe