Naistenbileet?

Anonyymi

Hei vaan

Tietääkö joku missä on seuraavat naistenbileet Turku, Tampere, Helsinki? Onko joku sivusto mistä vois nähdä tämmösiä tapahtumia?

32

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jodelissa porukka kerää naistenbileitä kokoon varmaan joka viikko 😃 mutta ei tänne kyllä huvita mitään kanavia laittaa, ettei samat sekopäät spämmää kohta sielläkin.
      Facesta näkee. Jokaisella paikkakunnalla on oma mummolaakso, joka järjestää tapahtumia. Kysele siellä, jos jotkut pikkujoulut vaikka olis.

      • Anonyymi

        Taidan pysyäkin kotona :D


    • Mahtasko facessa ilmoitella sateenkaari porukoitten/naisten sivustoilla? Jotain ilmoituksia on tullut vastaan. Nämä on tietysti yksityisiä ryhmiä missä pörrään, että täytynet anoa jäsenyyttä päästäksesi kurkkimaan. 😉

    • Anonyymi

      Lesbojen bileistä järjestäjät joutuvat aina konkurssiin.
      Köyhät eivät osta juomia.🤗

      • Anonyymi

        Kaivohuoneella ainakin painetaan baarin puolella ihan hiessä. Ja vuoden parhaita myyntejä kun on naisten kemut. Jos ei oteta mukaan yksityistilaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivohuoneella ainakin painetaan baarin puolella ihan hiessä. Ja vuoden parhaita myyntejä kun on naisten kemut. Jos ei oteta mukaan yksityistilaisuuksia.

        Valkoinen valhe on ymmärrettävää.


    • Anonyymi

      26.11. on Mummolaakson pikkujoulut Turussa Kårenilla

      • Anonyymi

        Käykö Mummolaakson tapahtumissa ylipäänsä nuorempia, alle nelikymppisiä? :D


      • Anonyymi

        Loppuu klo 24 ??? Bileet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö Mummolaakson tapahtumissa ylipäänsä nuorempia, alle nelikymppisiä? :D

        Joo toki, siis aikuisia naisia ylipäänsä, jos tiedät mitä tarkoitan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuu klo 24 ??? Bileet?

        Ei oo vielä alkanutkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuu klo 24 ??? Bileet?

        Koronapassi vaaditaan eli luultavasti bileet jatkuu myöhempään 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronapassi vaaditaan eli luultavasti bileet jatkuu myöhempään 🥳

        Koronapassi vaaditaan moneen paikkaan ihan koko aukioloajaks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo vielä alkanutkaan

        No niimpä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo toki, siis aikuisia naisia ylipäänsä, jos tiedät mitä tarkoitan

        Ai täysikäsii ? Mieleltäänkin ? Pitääpä tulla joskus poikkeemaan, harmi et pikkujouluihin en pääse 😕. Työt estää tulon 😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai täysikäsii ? Mieleltäänkin ? Pitääpä tulla joskus poikkeemaan, harmi et pikkujouluihin en pääse 😕. Työt estää tulon 😕

        Mulla kuiteskii, löytyy tota "lapsenmielisyyttä ", HUUMORII täysikäsenäkin 😂. Mut joskus tuun sinnekin sekoilee !!!!!! Ja tää on LUPAUS !!!!🙂😙. Hui kauheet !!!! Ei pelätä kannata, oon iha normi LESBO 🙂. Se nyt on vaan jollain mennyt yli ymmärryksen, siis seksuaalisuuteni 🙂. Mut ihanaa tavata muita AITOJA lesboja 🙂❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kuiteskii, löytyy tota "lapsenmielisyyttä ", HUUMORII täysikäsenäkin 😂. Mut joskus tuun sinnekin sekoilee !!!!!! Ja tää on LUPAUS !!!!🙂😙. Hui kauheet !!!! Ei pelätä kannata, oon iha normi LESBO 🙂. Se nyt on vaan jollain mennyt yli ymmärryksen, siis seksuaalisuuteni 🙂. Mut ihanaa tavata muita AITOJA lesboja 🙂❤

        Kysytäänkö siellä muuten henkkarit ? Et mahtaako tällänen "MIELISAIRAS " päästä sisään ???!! Hm......ehkä olen jo sit vaihtanut nimeni, kun tuun 🙂😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytäänkö siellä muuten henkkarit ? Et mahtaako tällänen "MIELISAIRAS " päästä sisään ???!! Hm......ehkä olen jo sit vaihtanut nimeni, kun tuun 🙂😙

        Sillee olis kyllä kovin mielenkiintoista tulla Turun bileisiin, ku minulle kerrottiin joskus, et mut vietäs tukasta raahaten suoraan vessaan ?! No ois sekin kokemus 😂. No ehkä ei tällee enää VANHANA 🙂🙂🙂🙂😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillee olis kyllä kovin mielenkiintoista tulla Turun bileisiin, ku minulle kerrottiin joskus, et mut vietäs tukasta raahaten suoraan vessaan ?! No ois sekin kokemus 😂. No ehkä ei tällee enää VANHANA 🙂🙂🙂🙂😙

        Niin vietäis ???? . No ois toikin pitäny nuorena kokee .....🙂. Mut ei kaikkee voi saada, aika kiihottavaa olis kyl ollu 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vietäis ???? . No ois toikin pitäny nuorena kokee .....🙂. Mut ei kaikkee voi saada, aika kiihottavaa olis kyl ollu 🙂

        Olin kyllä aika vanha, sillonkin kun mulle tää kerrottiin, mut kai mut pitää pimennossa 😂😂😂😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kyllä aika vanha, sillonkin kun mulle tää kerrottiin, mut kai mut pitää pimennossa 😂😂😂😙

        Pitää, soriiii jäi yks sana välist pois 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää, soriiii jäi yks sana välist pois 🙂

        Niiiiii....joku saattais vaiks ihastuu tai jopa rakastuu ....😱, mut kaikil ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙂😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiiiii....joku saattais vaiks ihastuu tai jopa rakastuu ....😱, mut kaikil ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙂😙

        Joooooo, oon ihan hiton täynnä itseeni 😂😂😂😂. Mut , kiinnostais kyllä suhde, tietty eniten RAKKAANI ❤ kans, mut...???? Kirvesnaiset ei sillee kauheesti kiinnosta, ehkä ymmärrettävästi syistä, mut hm....mitäköhän siitäkin on keksitty ?!!😂 vähän sillee joskus tekee mieli huutaa, apuvaaaa !!!!! Ihan vaan "pikkasen" sekopäistä toimintaa !!! Mut kaik tavallaan 🤔...no asioitanne 🙂😙❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joooooo, oon ihan hiton täynnä itseeni 😂😂😂😂. Mut , kiinnostais kyllä suhde, tietty eniten RAKKAANI ❤ kans, mut...???? Kirvesnaiset ei sillee kauheesti kiinnosta, ehkä ymmärrettävästi syistä, mut hm....mitäköhän siitäkin on keksitty ?!!😂 vähän sillee joskus tekee mieli huutaa, apuvaaaa !!!!! Ihan vaan "pikkasen" sekopäistä toimintaa !!! Mut kaik tavallaan 🤔...no asioitanne 🙂😙❤

        Niin ja jos muilla RAKKAUTTANI kohtaan enemmän tarpeita, ni so....nauttikaa 😙. Mulla tää OMA elämä !!!!🙂😙❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja jos muilla RAKKAUTTANI kohtaan enemmän tarpeita, ni so....nauttikaa 😙. Mulla tää OMA elämä !!!!🙂😙❤

        Mut menen taas jälleen kerran, huomenna psykiatrille 🙂. Toivotaan, et jos se käynti auttaisi jotakin, joitakin....minä en kyllä kerro kuin omista asioistani 🙂. Mut nämä ammatti-ihmiset ovat päätyneet siihen, ettei mun tarvitse siellä käydä 🙂. Hm.......niin onko LESBOUS sairaus ???!!!! Tai aito RAKKAUS !!!! Nooo...kai senkin jotkut "viisaammat" tietävät !!! Mut ihanaa OMAA elämää kaikille aivan tasapuolisesti : rotuun , seksuaalisuuteen, sekopäisyyteen ym. sellaiseen katsomatta. Nauttikaa elämästänne !!!! OMASTA, sellanen on ihan jokaiselle syntymässä annettu 🙂😙❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut menen taas jälleen kerran, huomenna psykiatrille 🙂. Toivotaan, et jos se käynti auttaisi jotakin, joitakin....minä en kyllä kerro kuin omista asioistani 🙂. Mut nämä ammatti-ihmiset ovat päätyneet siihen, ettei mun tarvitse siellä käydä 🙂. Hm.......niin onko LESBOUS sairaus ???!!!! Tai aito RAKKAUS !!!! Nooo...kai senkin jotkut "viisaammat" tietävät !!! Mut ihanaa OMAA elämää kaikille aivan tasapuolisesti : rotuun , seksuaalisuuteen, sekopäisyyteen ym. sellaiseen katsomatta. Nauttikaa elämästänne !!!! OMASTA, sellanen on ihan jokaiselle syntymässä annettu 🙂😙❤

        Todennäkösesti en vieläkään saa niitä hullun papereita, enkä pääse eläkkeelle 😕, mut ei se sillee haittaa, tykkään ihan nykysestä duunistani 🙂, palkka on ihan peestä 😂😂😂, mut siin samal pystyy harrastamaan ja siit viel maksetaan 🙂😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäkösesti en vieläkään saa niitä hullun papereita, enkä pääse eläkkeelle 😕, mut ei se sillee haittaa, tykkään ihan nykysestä duunistani 🙂, palkka on ihan peestä 😂😂😂, mut siin samal pystyy harrastamaan ja siit viel maksetaan 🙂😙

        Niiii..voi minä naiivina aattelen et on viimeinen 🙂. Ei koskaan voi tietää mitä noi "hoitsut " keksii 🙂. Mut...jos se heitä joteskii helpottaa, ni antaa tulla vaan, minulla on aikaa 🙂🙂🙂🙂🙂😙❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiii..voi minä naiivina aattelen et on viimeinen 🙂. Ei koskaan voi tietää mitä noi "hoitsut " keksii 🙂. Mut...jos se heitä joteskii helpottaa, ni antaa tulla vaan, minulla on aikaa 🙂🙂🙂🙂🙂😙❤

        Uuh....saattais saada lesboja 🙂. Eikä vaan kokeilun tarpeessa olevia hetskuja,niinku eräät 🙂😙❤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillee olis kyllä kovin mielenkiintoista tulla Turun bileisiin, ku minulle kerrottiin joskus, et mut vietäs tukasta raahaten suoraan vessaan ?! No ois sekin kokemus 😂. No ehkä ei tällee enää VANHANA 🙂🙂🙂🙂😙

        Hyh helvetti vessaan!?!?! Saastasempaa paikkaa saa hakea.

        Vinkkinä, kannattaa pitää hiukset niin lyhyinä ettei niistä saa otetta. 😂


    • Anonyymi

      Tilatkaa drinkkejä jos haluatte pitää bailuu paikkanne tai ottakaa homot mukaan rahoittajiksi.

      • Anonyymi

        Onks homojen rahat jotenkin parempaa rahaa rahoituksessa :)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks homojen rahat jotenkin parempaa rahaa rahoituksessa :)?

        Firma sais rahaa riittävästi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe