Kaunis maa.

Kuuntelin tuossa ehdotona suomen parasta A.A-luokan musisointia, joka olisi vieläkin parempaa mikäli ystäväni joka ei ole keholtaan pulliainen, yhdistäisivät taitonsa keskenään.

Kun oikein ajattelee laulun sanoja niin väistämättä tulee mieleen Eedeninsä löytänyt.

https://youtu.be/8Oe3UV4WA6g

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hua Hinin lahjakkain hanuristi, toveri majuri ei todellakaan ole mikään pullukka
      https://ibb.co/BZZCKHZ Hän pelasi kössiä neljä tuntia kerran viikossa parikymppisenä ja tuli ihan kamala hiki ja äärettömän kova kunto. Sitten tuli selkä kipeäksi ja hän paisui 150 kiloiseksi mutta siinä ei ollut lainkaan rasvaa vaan kaikki oli pelkkää lihaksikasta lihasta. Kunto on kantanut tähän päivään saakka ja nyt lukemattomien jorvin operaatioiden jälkeen hän on 41 vuotta myöhemmin äärettömän kovassa kunnossa edelleen. Hän kiittää nykyisin kaivinkoneita siitä ettei ihminen tarvitse enää lihaksia. Niiden aika on ollutta ja mennyttä. Nykyään on muotia olla tosi lihava kun amerikkalaisetkin on tosi lihavia. Lihavuus on merkki korkeasta elintasosta ja arvomaailmasta jossa laatu ja taso kohtaavat kastin oikealla asenteella.

• Anonyymi

Sen huomaa heti että tuo mies on pelannut kössiä 41 vuotta sitten. Äärettömän kovakuntoinen näköinen.

• Anonyymi

Tuli mieleen kun eräs eläkeukko selitti tosissaan pallomahaansa, että lääkäri oli sanonut sen olevan pelkkää lihasta....

• Anonyymi

TULI MIELEEN ....... ? ......... ?

Mitä sinulle tulisi mieleen kommentoidessasi vaikka aloitukseen, jonka otsikko olisi ...... Pattaya on Pattayan rakkaiden paratiisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TULI MIELEEN ....... ? ......... ?

Mitä sinulle tulisi mieleen kommentoidessasi vaikka aloitukseen, jonka otsikko olisi ...... Pattaya on Pattayan rakkaiden paratiisi?

No ja mutta minulle tulisi vaikka mitä mieleeni moisesta aloituksesta.

• Anonyymi

Sain kauniin maan
      ja täältä milloinkaan
      en tahdo enää mennä pois.
      Yö hellä täällä on
      ja loiste auringon.
      Muuta pyytää en
      ma kohtalolta vois.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      165
      2056
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1962
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      119
      1375
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1362
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      448
      1223
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      67
      957
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      866
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      861
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      222
      757
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      339
      734
    Aihe