Kaupunki voisi huomioida lahjoittamalla sähköpyörän. Suomen Rengastehdas saattaisi lähteä mukaan.
Fillari mummon huomioiminen
50
1380
Vastaukset
- Anonyymi
Rauni on tuonut Lieksaa tunnetuksi maailmalla kyllä voisi jotenkin huomioida.
- Anonyymi
Rauni on sitkeä vahva nainen roteva kuin härkä semppiä vaan moni nainen jää häviölle Raunin kelkasta
- Anonyymi
Raha sillä on vaen mielessä. Kohta on härkätaistelut satama-areelalla.
- Anonyymi
Ei todella tarvitse kaupungin lähteä millään tavalla huomionosoituksiin. Herra mun vereni mitä tyhmiä ehdotuksia sitä saa lukea.
- Anonyymi
Fillarimummo on fillarimummo eikä sillä ole mitään tekemistä Lieksan kanssa.
- Anonyymi
Eikös hän lähtenyt Lieksasta polkupyörällä tarkoituksena polkea Espanjaan. On kai suunnilleen tuhannen kilometrin päässä ,sitkeä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hän lähtenyt Lieksasta polkupyörällä tarkoituksena polkea Espanjaan. On kai suunnilleen tuhannen kilometrin päässä ,sitkeä nainen.
Lieksasta lähti, mutta se että hän on lieksalainen on minusta sivuseikka. Ennen kaikkea hän on fillarimummo mikä on pääasia. Kunnia on hänen eikä Lieksan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä suurempi Lieksan maailmankartalle vieminen olisi ollut jos olisi hiihtänyt niillä ruohikkohiihto suksilla sinne Espanjaan vesistöjen rantakaislikoita myöten.
- Anonyymi
Tuo ei ole mikään saavutus tai suoritus jos hotellista hotelliin muutaman kymmenen kilometriä poleksii päivässä. Tuohon pystyy kuka vain jos on muutama kuukausi varaa asustella hotelleissa.
- Anonyymi
No eiku menoks👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiku menoks👍
Kaipa mummo saa vinkkejä kahvinkeittoon kioskiinsa matkoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiku menoks👍
Miksei tuota voisi menoksi laittaakin, jos olisi jumalattomasti rahaa hotelleihin, terveyttä ja joutavoo aikoo tuommoseen rojektiin pistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei tuota voisi menoksi laittaakin, jos olisi jumalattomasti rahaa hotelleihin, terveyttä ja joutavoo aikoo tuommoseen rojektiin pistää.
Joka päivälle saa siskoltaan matkareitit ja yöpaikat valmiiksi etsittyinä. Helppoa. Ja ei ole ensimmäinen joka muuten fillaroinut maailmalla.
- Anonyymi
Hei Rengastehdas! Lahjoittakaa Raunille oikein kunnon hieno fillari eikä kakkukahvitkaan pahitteeksi olisi. Onhan hän tehnyt pyöräilyä tunnetuksi, todistanut, että vanhempikin voi pyöräillä miten pitkiä matkoja hyvänsä.
Olisi hyvää mainosta tehtaallenne.- Anonyymi
Ja on eläkeläinen vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on eläkeläinen vielä.
Heh, jotain kiusasi totuus, kun piti viesti poistaa, että on eräs lieksalainen fillaroinut Euroopassa pitemmällä ja ei ole julkisuudenkipeä ollut reissustaan.
- Anonyymi
Ei ole palstatilaa uutisoida moisesta!Kyllä asianomainen on jo saanut tarpeeksi julkisuuttaJ
- Anonyymi
Eipä tuo taida maailman ensimmäinen euroopan halki pyöräilijä olla, tuskin palkita tarvitsee. Korkeintaan uusi kahvinkeitin kioskille niin saisi asiakkaat haaleankahvin sijaan kuumaa kahvia.
- Anonyymi
Ei tarvitse erikseen kenenkään palkita tai sitten tulisi palkita monta muutakin. Toki siitä hyötyisi vaikka tuo mainittu rengastehdas kun saisi ilmaista mainosta, tosin senkin olisi kannattanut sponsoroida etukäteen ja mummon sitten niillä renkailla ajella. Mainosta on saanut mummo matkan aikana varmasti ja toivottavasti se tuo paljon uusia ja uteliaita asiakkaita grillille. Toivottavasti palvelukin liikuntaloman myötä samalla paranee eikä olisi tarve olla asiakkaille aina niin töykeä. Hatunnoston arvoinen suoritus joka tapauksessa.
- Anonyymi
Grillin asiakasmäärä ei kasva tuolla tempauksella. Asiakaspalvelun pitää muuttua parempaan suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Grillin asiakasmäärä ei kasva tuolla tempauksella. Asiakaspalvelun pitää muuttua parempaan suuntaan.
Raunihan on myynyt grillinsä Ruunaan yrityksensä. Totanoin, menihän aikoinaan Suomalaisia Siperiaan saakka ja ilman polkupyöriä, jos muistanette - 40 luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rillissä on ollut ihan riittävän hyvä asiakaspalvelu minun mielestä, ja ennen kaikkea hyvät pöperöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rillissä on ollut ihan riittävän hyvä asiakaspalvelu minun mielestä, ja ennen kaikkea hyvät pöperöt.
Kuka on Raunin rillin ostanut?
- Anonyymi
Huippu ruuat, mutta ruokatunti ei riitä valmistumiseen.
- Anonyymi
Niin ei riitä aika. Pitäs olla ruokakakstuntia.
- Anonyymi
Minkä takia pitäsi ostaa sähköpyörä kun fillarimummo on omin jaloin sotkenut tuommosen matkan? Ei tarvinne sähköpyörää.
- Anonyymi
Siis kunnon puolesta ei tarvii sähköavustusta.
- Anonyymi
Miksi pitää haukkua ja vähätellä? Ihan kaikkea, mikä liikkuu tai pysyy paikallaan on haukuttava ja lytättävä. Mikään ei ole mitään, eikä kukaan ole mitään. Vain MINÄ olen jotain. Jos ei mistä tykkää, eikö voi olla sitä huomioimatta ja pitää leipäläpensä kiinni? Tyhmää rakutusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää haukkua ja vähätellä? Ihan kaikkea, mikä liikkuu tai pysyy paikallaan on haukuttava ja lytättävä. Mikään ei ole mitään, eikä kukaan ole mitään. Vain MINÄ olen jotain. Jos ei mistä tykkää, eikö voi olla sitä huomioimatta ja pitää leipäläpensä kiinni? Tyhmää rakutusta!
Jaahah, siinä biomöhnätehtaan osaomistaja purkaa tuntojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne suurimpia urotöitä elämässä tekevät, ei ole julkisuudenkipeitä eikä tuo itseään esille joka paikassa.
- Anonyymi
Ja yksinkertainen tollo pahoitti mielen kun piti möhnämantra tähänkin vetää.
- Anonyymi
Asiakaspalvelu kuntoon grillillä sekä työntekijöiden kohtelu. Kylläpä osaa huutaa työntekijöille, mutta ei ruokaa osaa tehdä. Yhtä annosta väkertää 40 minuuttia.
- Anonyymi
Entäs sitten se kahvin kura, ei sitä juo Erkkikään.
- Anonyymi
Voisi huomioida polkija käytöstapojaan grillillä
Toivoo entinen asiakas.- Anonyymi
Ja Ruunaalla, maksavien asiakasryhmien aikana. Älyvapaat murteella heitetyt vitsit ilman pyytämättä, joita joutuu väkisin kuuntelemaan ennenkuin ymmärtää jättää seurueen rauhaan.
- Anonyymi
Tämä mummo kerran huusi työntekijöilleen vou tyttö raukka kun sai kuulla. Ei nuorille noin puhuta.
- Anonyymi
Fillari-mmmo, mutta ei mikään kommunisti.
Kyllä on kateellisten kaupunki Lieksa. Onneksi häippäsin aikapäivää sitten.
- Anonyymi
Onko Enossa mukavampaa?
- Anonyymi
Kyllä tuommoinen 5 000 km fillarointi on kyllä hatunnoston paikka. Tuohon ei moni pysty, tosin ei kyllä uskalla edes kokeilla. Ja millä asenteella, periksiantamattomuudella, huumoria unohtamatta! Hienoa!
- Anonyymi
Miten nuo sponsorirahat? Verottaja tai työttömyyskorvaus?
Ihan kuule täällä Syvässä Etelässä .
- Anonyymi
Fillarimummolle on myönnettävä Nobelpalkinto ensitilassa ja kutsuttava ensivuonna linnanjuhliin! Linnanjuhlat onneksi peruuntui tältä vuodelta joten joutunevat lähettämään mitalit ja rahat postissa niiden saajille.
- Anonyymi
Lahjottakaa sille auto, niin pääsee pidemmälle.
- Anonyymi
Hoh hoijaa. Olihan tuo jonkinmoinen ympäristöteko. Fillarimummoa arvostan aivan pienesti enemmän kuin Greta Thunbergia. Itse asiassa en Greta marionettipikkulikkaa yhtään. Rauni sentään teki itse oikeasti, jotain.
Patsas Raunille. Jätkänpatsaan vierelle. 😂- Anonyymi
Hohhoijaa tosiaan. Greta Thunberg edustaa koko maailmaa ympäristökatastrofin äärellä. Rauni Hietanen itseään. Kaikki kunnia molemmille, mutta ei tehdä mittakaavavirhettä.
- Anonyymi
Audijuppi sudittaa kurat mummon päälle triplaturbolla. Pistää vielä marlboron palamaan ja puhaltaa tuuheat sauhut koko lieksa tukahtuu!
- Anonyymi
Mummopyörä on parempi, ei tarvii sähköä ja kunto kasvaa, kun ei sähkö kuljeta.
- Anonyymi
Kunto ei riitä, täytyy olla sähköt. Olen aika lihava!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924