Uusia rajoituksia tulossa

Anonyymi

Mitä taas tiedossa? Kiusataan kuntosaleja, urheilutapahtumat, leffateatterit?? Niin koronapassilla pääsee kaikkialle, nyt kannattaa mennä piikille.

14

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraavaksi ne sulkee meidät kotiin.

      • Anonyymi

        Ei varmasti ketään rokotettuja kotiin suljeta. Toki jos on joku ei ole ottanut rokotetta. voidaankin sulkea kotiin. Omasta tyhmyydestä saa kärsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ketään rokotettuja kotiin suljeta. Toki jos on joku ei ole ottanut rokotetta. voidaankin sulkea kotiin. Omasta tyhmyydestä saa kärsiä.

        Noita netin epämääräisiä linkkejä en ole avannut. Mutta osaako kukaan järkevästi sanoa, miksi joku ei ottaisi koronarokotetta siinä kun on saaneet muitakin tauteja vastaa rokotteet jo kouluikäisenä? Itse olen yhden kuulllut, että paljolti kysymys netistä ja siitä kun kaikki yksinkertaisesti ei nykyään pysty ilman nettiä itse ajattelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita netin epämääräisiä linkkejä en ole avannut. Mutta osaako kukaan järkevästi sanoa, miksi joku ei ottaisi koronarokotetta siinä kun on saaneet muitakin tauteja vastaa rokotteet jo kouluikäisenä? Itse olen yhden kuulllut, että paljolti kysymys netistä ja siitä kun kaikki yksinkertaisesti ei nykyään pysty ilman nettiä itse ajattelemaan.

        Netin ansiosta on tietoa tosi paljon saatavilla. Valitettavasti myös väärää ja osa ihmisistä ei osaa erottaa oikeaa tietoa väärästä. Joku yksittäinen trolli kirjoittaa nettiin,että rokote aiheuttaa lapsettomuutta niin joku yksinkertainen blondi uskoo tämän. Tai ei välttämättä enää edes ole blondi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netin ansiosta on tietoa tosi paljon saatavilla. Valitettavasti myös väärää ja osa ihmisistä ei osaa erottaa oikeaa tietoa väärästä. Joku yksittäinen trolli kirjoittaa nettiin,että rokote aiheuttaa lapsettomuutta niin joku yksinkertainen blondi uskoo tämän. Tai ei välttämättä enää edes ole blondi.

        Miksi korona-denialistit ovat pääsääntöisesti vanhoja koulukiusaaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi korona-denialistit ovat pääsääntöisesti vanhoja koulukiusaaja?

        Samasta syystä kuin ovat olleet koulukiusaajia. Pelkureita, jotka yrittävät esittää olevansa rohkeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netin ansiosta on tietoa tosi paljon saatavilla. Valitettavasti myös väärää ja osa ihmisistä ei osaa erottaa oikeaa tietoa väärästä. Joku yksittäinen trolli kirjoittaa nettiin,että rokote aiheuttaa lapsettomuutta niin joku yksinkertainen blondi uskoo tämän. Tai ei välttämättä enää edes ole blondi.

        Lapsettomuutta ??? Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä ?...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samasta syystä kuin ovat olleet koulukiusaajia. Pelkureita, jotka yrittävät esittää olevansa rohkeita.

        Todella sikamaista. Olisi korkea aika lopettaa vapaa-matkustajien hyysääminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsettomuutta ??? Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä ?...

        Persupatja tuuttaa valeuutisia kuin viimeistä päivää somessa. Havaittavissa lievää panikointia......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persupatja tuuttaa valeuutisia kuin viimeistä päivää somessa. Havaittavissa lievää panikointia......

        Fiksummat jatkavat siirtymistä sinne missä on turvallisempi harrastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persupatja tuuttaa valeuutisia kuin viimeistä päivää somessa. Havaittavissa lievää panikointia......

        Ehkä tämäkin joutuu pian vastuuseen teoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persupatja tuuttaa valeuutisia kuin viimeistä päivää somessa. Havaittavissa lievää panikointia......

        Pikku-porvarilla on jo takki kääntynyt ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-porvarilla on jo takki kääntynyt ;)

        Mihin se on kääntynyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku-porvarilla on jo takki kääntynyt ;)

        Yllätyitkö? Minä en!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe