Mitä taas tiedossa? Kiusataan kuntosaleja, urheilutapahtumat, leffateatterit?? Niin koronapassilla pääsee kaikkialle, nyt kannattaa mennä piikille.
Uusia rajoituksia tulossa
14
583
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavaksi ne sulkee meidät kotiin.
- Anonyymi
Ei varmasti ketään rokotettuja kotiin suljeta. Toki jos on joku ei ole ottanut rokotetta. voidaankin sulkea kotiin. Omasta tyhmyydestä saa kärsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti ketään rokotettuja kotiin suljeta. Toki jos on joku ei ole ottanut rokotetta. voidaankin sulkea kotiin. Omasta tyhmyydestä saa kärsiä.
Noita netin epämääräisiä linkkejä en ole avannut. Mutta osaako kukaan järkevästi sanoa, miksi joku ei ottaisi koronarokotetta siinä kun on saaneet muitakin tauteja vastaa rokotteet jo kouluikäisenä? Itse olen yhden kuulllut, että paljolti kysymys netistä ja siitä kun kaikki yksinkertaisesti ei nykyään pysty ilman nettiä itse ajattelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita netin epämääräisiä linkkejä en ole avannut. Mutta osaako kukaan järkevästi sanoa, miksi joku ei ottaisi koronarokotetta siinä kun on saaneet muitakin tauteja vastaa rokotteet jo kouluikäisenä? Itse olen yhden kuulllut, että paljolti kysymys netistä ja siitä kun kaikki yksinkertaisesti ei nykyään pysty ilman nettiä itse ajattelemaan.
Netin ansiosta on tietoa tosi paljon saatavilla. Valitettavasti myös väärää ja osa ihmisistä ei osaa erottaa oikeaa tietoa väärästä. Joku yksittäinen trolli kirjoittaa nettiin,että rokote aiheuttaa lapsettomuutta niin joku yksinkertainen blondi uskoo tämän. Tai ei välttämättä enää edes ole blondi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin ansiosta on tietoa tosi paljon saatavilla. Valitettavasti myös väärää ja osa ihmisistä ei osaa erottaa oikeaa tietoa väärästä. Joku yksittäinen trolli kirjoittaa nettiin,että rokote aiheuttaa lapsettomuutta niin joku yksinkertainen blondi uskoo tämän. Tai ei välttämättä enää edes ole blondi.
Miksi korona-denialistit ovat pääsääntöisesti vanhoja koulukiusaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi korona-denialistit ovat pääsääntöisesti vanhoja koulukiusaaja?
Samasta syystä kuin ovat olleet koulukiusaajia. Pelkureita, jotka yrittävät esittää olevansa rohkeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsettomuutta ??? Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä ?...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samasta syystä kuin ovat olleet koulukiusaajia. Pelkureita, jotka yrittävät esittää olevansa rohkeita.
Todella sikamaista. Olisi korkea aika lopettaa vapaa-matkustajien hyysääminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsettomuutta ??? Voiko joku oikeasti olla noin tyhmä ?...
Persupatja tuuttaa valeuutisia kuin viimeistä päivää somessa. Havaittavissa lievää panikointia......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persupatja tuuttaa valeuutisia kuin viimeistä päivää somessa. Havaittavissa lievää panikointia......
Fiksummat jatkavat siirtymistä sinne missä on turvallisempi harrastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tämäkin joutuu pian vastuuseen teoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku-porvarilla on jo takki kääntynyt ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin se on kääntynyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätyitkö? Minä en!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456