Ratkaiseva tekijä unohtuu koko ajan, mistä emme voi aivastaakaan.
Se on Siperiasta levittäytyvä pakkanen.
Venäläinen työntekijä ei ole samanlainen kuin suomalainen työntekijä.
Venäläinen jäätyy ja työt jää tekemättä.
Golffari lämmittää streaminä Skandeja ja he jaksavat kaivaa multaa Pohjanmaalla.
Pitäiskö muuten muuttaa Pohjanmaalle, sillä jotakin tuntuu jäi kesken.
ria.ru kertovi, et venäläinen uupumus on siperian puk koodi.
Joko unohdit sen?
Venäläinen hyytyy pakkasilla kun on töissä
3
126
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mie miettevi, et kans super eliniänodote on matala samalla syyn syyllä.
Ei se vodka yksin tee mutta pakkasukon kanssa, sen mistä multa maistaa. - Anonyymi
Venäläiset mummot pärjää 40 asteen pakkasilla vaikka Putin on siirtänyt heidän eläkerahansakin aseisiin ja sotimiseen.
- Anonyymi
Höpö höpö mitä skeidaa, ei venäläinen hyydy. Yle:n aamuteeveessä on toimittajat ja heidän suomalaiset vieraansa ja aiheena venäjä, eivät tiedä venäjästä yhtään mitään voisivat ottaa vieraita jotka ovat suomenkielen taitoisia venäläisiä. Täällä sama juttu pelkkiä luulo ja uskomuskirjoituksia venäjästä ja venäläisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577