Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ruhtinatar Charlene

Anonyymi

Voi kun hän pääsisi tervehtymään Suomen Lapin erämaille jossa paikalliset asukkaat osaavat antaa oman rauhan ja neuvojakin sielun ja kehon parantumiseen. Siellä hänestä pidettäisiin hyvää huolta eikä annettaisi kaikenmaailman juorujen tulla hänen korviinsa. Raikas, puhdas ilma jota hengittää ja vitivalkoiset lumimaisemat.

18

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä toipumista se olisi erossa lapsistaan. Jos on ollut nieluleikkauksessa niin tuskin on voinut syödä kiinteää ruokaa pitkiin aikoihin.

      • Anonyymi

        Voihan lapset tulla äitinsä luokse mutta onko se heille niin hyvä jos äiti on tosi huonossa kunnossa. Lapsethan ovat koulussa, mutta sekin opiskelu voidaan varmaankin käydä sähköisesti nykyaikana.
        Ihmetyttää Albertin käytös, antaa yhden rakastajattaren lapsen asua samassa palatsissa. Ja antaa lausuntoja lehdistölle lentokentällä Charlenen vihdoinkin palattua Etelä-Afrikasta, että vaimo lähtee kahdeksan vuorokauden kuluttua hänen mukaansa Dubaihin Expo tilaisuuteen.
        Siinä ei paljon rakkautta ja huolenpitoa näytetty vaimolle ja lastensa äidille.


      • Anonyymi

        Ei nielurisaleikkaus ole kummoinenkaan. Tehdään kevytnukutuksessa. Ruokana aluksi esim. jäätelöä, jugurttia tms. Sitten jotakin sosekeittoja tms. Tämä kestää tavallisesti pari viikkoa, jonka jälkeen nielu on parantunut.
        Eikä tosiaankaan vaadi kuukausien toipumisaikaa, Suomessa laitetaan nykyisin kotiin leikkauspäivänä, jos kaikki mennyt ok.
        Tämä totta, kun olen itse nielurisaleikattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nielurisaleikkaus ole kummoinenkaan. Tehdään kevytnukutuksessa. Ruokana aluksi esim. jäätelöä, jugurttia tms. Sitten jotakin sosekeittoja tms. Tämä kestää tavallisesti pari viikkoa, jonka jälkeen nielu on parantunut.
        Eikä tosiaankaan vaadi kuukausien toipumisaikaa, Suomessa laitetaan nykyisin kotiin leikkauspäivänä, jos kaikki mennyt ok.
        Tämä totta, kun olen itse nielurisaleikattu.

        Ei mua nukutettu mitenkään, puudutettiin vain ja istuma-asennossa leikattiin.


      • Anonyymi

        Kuka helvetti kylmään pimeeseen lappiin haluaisi
        Ei ne osaa hoitaa omiakaan niin miten muitakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nielurisaleikkaus ole kummoinenkaan. Tehdään kevytnukutuksessa. Ruokana aluksi esim. jäätelöä, jugurttia tms. Sitten jotakin sosekeittoja tms. Tämä kestää tavallisesti pari viikkoa, jonka jälkeen nielu on parantunut.
        Eikä tosiaankaan vaadi kuukausien toipumisaikaa, Suomessa laitetaan nykyisin kotiin leikkauspäivänä, jos kaikki mennyt ok.
        Tämä totta, kun olen itse nielurisaleikattu.

        Hänellähän meni jotain pahasti pieleen
        Leikkauksessa


    • Anonyymi

      Voi kun paranisi i ja toipuisi.Varmasti vakavampi sairaus kuin on julkisuuteen tuotu.
      Monakon ruhtinas suvun päällähän on se vanha Grimaldien kirouskin.
      Kaikkea hyvää Toivon.

    • Anonyymi

      Nainen on Sveitsissä tai Ranskassa psykiatrisessa hoidossa.

      • Anonyymi

        Voi ollakkin . Kummallista että asustelee jossain lähistöllä vaikka palatsissa olisi tilaa sekä rauhaa
        Voihan olla perheriitakin kyseessä
        Eikä olisi ihme jos rouvalla olisi hermoromahdus
        Tuo Albert on suhaillut niinpaljon vuosien varrella


      • Anonyymi

        Juuri niin ajattelinkin, että mieli on sairastunut eikä pärjää enää normaalioloissa. Ikäväähän se on ainakin lapsille, jotka suhteellisen pieniä vielä.


      • Anonyymi

        Näin luulen minäkin. Se siitä tuli, kun suostui vaimoksi miehelle, jolla on au-lapsia siellä sun täällä.
        Silmissä on lähes kaikissa kuvissa avioliiton aikana ollut hyvin surumielinen ilme, vaikka suu on ollutkin vienossa hymyssä.
        Nyt suljettu jonnekin hoitolaitokseen, jotta on pois näkyvistä.
        Rahaa on ja loistoa, onnellisuus vain puuttuu. Voi surusilmäistä tyttöparkaa, sääliksi käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin luulen minäkin. Se siitä tuli, kun suostui vaimoksi miehelle, jolla on au-lapsia siellä sun täällä.
        Silmissä on lähes kaikissa kuvissa avioliiton aikana ollut hyvin surumielinen ilme, vaikka suu on ollutkin vienossa hymyssä.
        Nyt suljettu jonnekin hoitolaitokseen, jotta on pois näkyvistä.
        Rahaa on ja loistoa, onnellisuus vain puuttuu. Voi surusilmäistä tyttöparkaa, sääliksi käy.

        Olisiko Charlene halunnut avioeron. Albert on jo aikoja sitten ilmoittanut, että mahdollisessa erotilanteessa lapset jäisi hänelle. Charlenelle kova paikka, kun hän varmaan haluaisi muuttaa erotilanteessa takaisin synnyinmaahansa ja lapset olisivat kaukana.
        Kyllä siinä herkän ihmisen mielenrauha on koetuksella.
        Joka tapauksessa hänet on nyt suljettu jonnekin pois palatsista - poissa silmistä, pois mielestä. Eiköhän sinne palatsiinkiin olisi saatu niin haluttaessa ammatttitaitoiset lääkärin, hoitajat ja hoito-olosuhteet. Ei ilmeisesti haluttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin luulen minäkin. Se siitä tuli, kun suostui vaimoksi miehelle, jolla on au-lapsia siellä sun täällä.
        Silmissä on lähes kaikissa kuvissa avioliiton aikana ollut hyvin surumielinen ilme, vaikka suu on ollutkin vienossa hymyssä.
        Nyt suljettu jonnekin hoitolaitokseen, jotta on pois näkyvistä.
        Rahaa on ja loistoa, onnellisuus vain puuttuu. Voi surusilmäistä tyttöparkaa, sääliksi käy.

        Hänen ilmeensä on ollut aina tuollainen , muutenkin hyvin rauhallisen oloinen nainen

        Tuosta onnesta emme tiedä
        Näyttävät olevan hyvinkin toisilleen sopivat
        Hillittyjä molemmat
        Lehdistö kävi heidän kimppuun , ei ole helppoa kun joka käänteessä haukutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko Charlene halunnut avioeron. Albert on jo aikoja sitten ilmoittanut, että mahdollisessa erotilanteessa lapset jäisi hänelle. Charlenelle kova paikka, kun hän varmaan haluaisi muuttaa erotilanteessa takaisin synnyinmaahansa ja lapset olisivat kaukana.
        Kyllä siinä herkän ihmisen mielenrauha on koetuksella.
        Joka tapauksessa hänet on nyt suljettu jonnekin pois palatsista - poissa silmistä, pois mielestä. Eiköhän sinne palatsiinkiin olisi saatu niin haluttaessa ammatttitaitoiset lääkärin, hoitajat ja hoito-olosuhteet. Ei ilmeisesti haluttu.

        Lapset jää hoveissa aina hallitsijalle


      • Anonyymi

        Joutui syömään vahvoja kipulääkkeitä
        Johon jää koukkuun siksi hoidossa


    • Anonyymi

      Voi, voi! Rikas, yltäkylläisyydessä elävä naisihminen. Onpa hänen kohtalonsa julma. Pakolaisleirillä muutama viikko tekisi mielelle tosi hyvä.

    • Anonyymi

      Albertti pitänyt lehtolapselleen synttärit. Toinen lehtilapsi äiteineen kutsuttu paikalle mutta omat kersat ja Charlene loistaa poissaolollaan. Alberttihan raahaa tätä poikansa äitiä joka juhliin mukaan. Muija vielä kehtasi sanoa, että monacolaiset haluavat hänestä ruhtinattaren. Miettikää miten nöyryttävää Charlenelle. En ihmettele jos pää hajoaa. Monaco vaikuttaa aika sisäänlämpeävältä mestalta ja Charlene on etelä-afrikkalainen. Varmaan tottunut toisenlaisiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Eiköhän Charlene ole tiennyt, minkälaista elämä kuninkaalliset elävät?
      Haaremia he kasvattavat, eikä Charlene voinut olla niin tyhmä, että
      luuli jäävänsä siksi ainoaksi naiseksi sen tyypin elämässä.
      Ei Charlene voi tervehtyä tuossa elämänsä tilanteessa.
      Eikä hapan, masentunut nainen viehätä tai vetoa mieheen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe