Mulla on - 57 kupla johon on vaihdettu - 64 n moottori. Se on myös 6 volttinen. On ollut kylmässä vajassa viimeiset 40 vuotta. Nyt olisi tarkoitus kunnostaa museorekkariin. Tuleeko ongelmia tuon koneen kanssa?
Moottori vaihdettu - 57 kuplaan
8
1056
Vastaukset
- Anonyymi
No paas kattoen tuolta että mitä tuossa välissä muutettiin. Vuonna 1961 moottoriin tuli isompia muutoksia:
http://www.vw-resource.com/years.html- Anonyymi
Kiinnostais tietää puututaanko museokatsastuksessa tuohon moottorin vaihtoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais tietää puututaanko museokatsastuksessa tuohon moottorin vaihtoon
Ota yhteys johonkin järjestöön joka tekee noita tarkastuksia. Niihin saa yhteyden ihan sähköpostilla:
https://www.traficom.fi/fi/liikenne/tieliikenne/museoajoneuvo
- Anonyymi
Kyllä siihen puututaan museokatsastuksessa.
- Anonyymi
jos vanhempi ja uudempi moottori näyttää ulospäin identtisiltä niin taitaa olla aika vaikea erottaa että mikä moottori siinä on
- Anonyymi
Kupla nyt on edelleenkin helpoimmin entistettävissä alkuperäiseksi niin voi ihmetelllä kuka museoajoneuvotarkastajista tuon hyväksyisi. Minä ainakin edellyttäisin samanikäistä moottoria apulaitteineen.
- Anonyymi
no siitä vaan purkamaan sitten moottoria että pääsee mittaamaan venttiilinlautasen halkaisijaa jne.
ulospäin noin on identtisiä
- Anonyymi
Niihin on stanssattu moottorin tyyppi koneen kylkeen. Helposti näkyvissä. En kelpuutaisi museokatsastuksessa. T. Museotarkastaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995