7 miljardilla eurolla myyty Wolt on ihmeyritys sikäli, että sen toiminnan laatu on vain välttävää.
Itse olen käyttänyt palvelua kymmenkunta kertaa. Kerran ruoka jäi tulematta ja jämme nälkäisinä etsimään iltapalaa. Kerran meille tuotiin väärää tavaraa. Kolme kertaa ruoka on ollut pahasti myöhässä luvatusta. Usein ruoka on ollut vain haaleaa.
Wolt kyllä korjaa ja korvaa virheitään, mutta ruoatta jäämistä eivät korvaa mitkään hyvityssetelit tai pahoittelut.
Eikö laadulla ole näissä miljardikuvioissa mitään väliä?
Massahypetystä?
Vai kansalleko kelpaa mikä vaan, kunhan kännykkä laulaa ja netissä pöhistään.
Woltin laatu vain välttävää
11
102
Vastaukset
- Anonyymi
Pöh, ei kukaan maksa ko. summaa pelkästä ruoan jakelusta. Yhteiskunta on siirtymässä vahvasti etäpalvelujen käyttöön ja tulevaisuuden näkymät ovat Woltilla vahvat. Kaikki palvelut kuten: Posti, terveys, asiointi, kuljetus, sosiaalipalvelut, ravinto ja ihan kaikki mitä ihminen tarvitsee tulee siirtymään jonkun kuljetettavaksi. Myös lähipalvelut korostuu. Miksi yritys ei samalla hoitaisi lähi-ja muitakin logistisia palveluja? Palkataan vaan oikeita tyyppejä oikeita palveluja hoitamaan.
- Anonyymi
Missasit aloittajan pointin. Kun tavara kulkee epävarmasti tai vaurioituneena, homma ei toimi kuin välttävästi. Minikuljetusalalla ei taida olla kilpailua eikä laatua?
Juu, ja ei löydetä perille. Sit soitellaan ja neuvominen Lontoon kielellä. Eli monella ois jääny burgerit syömättä. Ja eikö niitä lämpölaukkuja ole jotka pitävät lämpimänä? Kaveri asuu rivarissa, siellä ruuat jätetty väärälle ovelle.
7 miljardia. No se ei ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa! 😄- Anonyymi
Tuollaiset alustayritykset ovat elinkeinoelämän syöpä!
Yrittäjiltä viedään merkittävä osa katteesta ja kun tuollainen käenpoika pääsee päsmäröimään markkinoilla, ei muille jää muuta vaihtoehtoa kuin hypätä mukaan sontajunaan.
Minä hankin ostokseni suoraan yrittäjältä ihan periaatteen vuoksi!- Anonyymi
Mutta eikö myös tuo Wolt ole yritys? Yritykset kilpailevat ja keksivät ja kehittävät uusia toimintatapoja ja vääjäämättä vievät onnistuessaan jotain pois muilta. Itse olen jo ainakin pari vuotta ruokani saanut autottomana hieman sivussa asuvana ja vähän ikääntyneenäkin ruoan kotiinkuljetusta harjoittavalta yritykseltä. Wolt kai kuljettaa lähinnä valmisruokia, ko. toimija taas samaa ruokaa kuin mitä kaupoissakin on, eli pääosin ruoan raaka- aineita, toki myös valmisruokia, pakasteita, juomia, hammastahnoja, tiskiharjoja, pesuaineita jne. Ostokseni vähentävät paikallisten kauppojen myyntiä, selvä se mutta sitäkö minun pitäisi surra ja jos niin miksi?
Vielä kun esim. Alko aloittaisi vastaavan toiminnan, jossain vaiheessa sekin tapahtuu kun äänestetään riittävän modernisti ajatteleva eduskunta.
- Anonyymi
Ei ihme, että kansa lihoo, kun roskaruokakin pitää tilata kotiovelle.
- Anonyymi
7 miljardia oli lähinnä toimintamallin ja softan hinta, kun on kova luotto siihen ettei kansa jaksa enää persettään nostaa edes ravintolaan.
- Anonyymi
Kerran söin eikä toista kertaa tarvi sitä moskaa maistella !
- Anonyymi
Aloittaja on kymmenkunta kertaa käyttänyt yritystä jonka laatua pitää huonona...erikoista logiikkaa kyllä.
- Anonyymi
Myyntihinta on alle miljardin eikä sitä ole vieläkään maksettu.
Dordashin omistajat ansaitsivat "ostollaan" miljardeja tyhmiltä piensijoittajilta.- Anonyymi
Rahantekoon ei tarvita voitollista yritystä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662169
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152156- 1091642
- 1301576
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 871125
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832