Mutta se on vaikea asia minulle, en voi, koska se ei ole oikein. Haluaisin naimisiin kanssasi ja viettää monta ihanaa hetkeä, kun se vain olisi mahdollista. Ehkä haavemaailmassa joskus, ei nyt täällä, missä itken sinua ja sitä, ettemme voi olla yhdessä.
Eräs, joka aina ikävöi
Haluaisin kyllä sinut itselleni
32
1045
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan yhden omakseni myös..
- Anonyymi
"Koska se ei ole oikein". Miksi ei ole?
- Anonyymi
Rakkaus kyllä me kuulumme yhteen 😘💘💘💘
- Anonyymi
Koita tehdä päätös, joka kantaa ja on kaikille lopulta oikein.
- Anonyymi
Miksi kenenkään päätös pitäisi olla kaikille oikein? Kun kaikkien teot ei ole ollut yhdelle oikein?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kenenkään päätös pitäisi olla kaikille oikein? Kun kaikkien teot ei ole ollut yhdelle oikein?
Kuinka monta siinä nyt häärii keille pitäis oikein tehdä? Kuulostaa suhdesopalta. Kaksi ihmistähän siinä pitäisi olla eikä mitään hiton farssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta siinä nyt häärii keille pitäis oikein tehdä? Kuulostaa suhdesopalta. Kaksi ihmistähän siinä pitäisi olla eikä mitään hiton farssia.
Mä olen ihan yksin, ja mun yksityisyyttä loukataan jollain tapaa muiden ihmisten toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää olko noin saamerin yksinkertaisia!
Kaikki ansaitsevat rehellisyyden. Rehellisyys on totuus ja totuus on kaikille oikein. Älkää valehdelko tunteistanne. Jos suhteessa ollessa tajuaa että on rakastunut toiseen niin kertokoon puolisolleen sen rehellisesti. Kaikki muu olisi valetta. Totuus kyllä satuttaa, mutta enemmän satuttaisi tieto että on ollut kumppanin kanssa joka ei ole pitkään aikaan rakastanut. Pilaamalla omat mahdollisuudet rakkauteen pilaa myös nykyisen kumppanin mahdollisuudet löytää se oikea rakkaus. Se puhukoon joka ei pelkää. Se joka pelkää puolisoaan ei ole hänen oikea puolisonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ansaitsevat rehellisyyden. Rehellisyys on totuus ja totuus on kaikille oikein. Älkää valehdelko tunteistanne. Jos suhteessa ollessa tajuaa että on rakastunut toiseen niin kertokoon puolisolleen sen rehellisesti. Kaikki muu olisi valetta. Totuus kyllä satuttaa, mutta enemmän satuttaisi tieto että on ollut kumppanin kanssa joka ei ole pitkään aikaan rakastanut. Pilaamalla omat mahdollisuudet rakkauteen pilaa myös nykyisen kumppanin mahdollisuudet löytää se oikea rakkaus. Se puhukoon joka ei pelkää. Se joka pelkää puolisoaan ei ole hänen oikea puolisonsa.Se on justiinsa näin kun sanot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ansaitsevat rehellisyyden. Rehellisyys on totuus ja totuus on kaikille oikein. Älkää valehdelko tunteistanne. Jos suhteessa ollessa tajuaa että on rakastunut toiseen niin kertokoon puolisolleen sen rehellisesti. Kaikki muu olisi valetta. Totuus kyllä satuttaa, mutta enemmän satuttaisi tieto että on ollut kumppanin kanssa joka ei ole pitkään aikaan rakastanut. Pilaamalla omat mahdollisuudet rakkauteen pilaa myös nykyisen kumppanin mahdollisuudet löytää se oikea rakkaus. Se puhukoon joka ei pelkää. Se joka pelkää puolisoaan ei ole hänen oikea puolisonsa.Niin, rehellisyys kumppaniaan kohtaan ja ennen kaikkea rehellisyys itseään kohtaan. Valheellista elämää on paha elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ansaitsevat rehellisyyden. Rehellisyys on totuus ja totuus on kaikille oikein. Älkää valehdelko tunteistanne. Jos suhteessa ollessa tajuaa että on rakastunut toiseen niin kertokoon puolisolleen sen rehellisesti. Kaikki muu olisi valetta. Totuus kyllä satuttaa, mutta enemmän satuttaisi tieto että on ollut kumppanin kanssa joka ei ole pitkään aikaan rakastanut. Pilaamalla omat mahdollisuudet rakkauteen pilaa myös nykyisen kumppanin mahdollisuudet löytää se oikea rakkaus. Se puhukoon joka ei pelkää. Se joka pelkää puolisoaan ei ole hänen oikea puolisonsa.Joku sanoi , että se on just noin, mutta ei se ole. Rakastuminen ja rakastaminen ei ole sama asia. Sellainen ehkäpä vain ihastumista muistuttava äkillinen tunne rakastumisesta ei ole kyllä mikään luonnonvoima, vaan impulsiivisen pölhön käytöstä, jos sellaista ei pysty jättämään omaan arvoonsa.
- Anonyymi
Ajatteleppa asiat väärinpäin. Väärin jättää menemättä naimisiin, kun se onväärin.
- Anonyymi
Mitä jos tekisit sen mukaan mikä on sinulle oikein.. ja teille. Muut kyllä sopeutuvat. Et voi elää ja olla onnellinen jos teet elämäsi suuria päätöksiä muitten sanelemana. Jos rakastat ja haluat olla toisen kanssa niin miksi se ei olisi oikein? Seuraa sydäntäsi, järki seuraa perässä.
- Anonyymi
Kerrankin joku täällä puhuu järkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin joku täällä puhuu järkeä
No kiitos 😊
Tämä on minun mielipiteeni. Elämä on liian lyhyt joten miksi ei eläisi ja tekisi mikä itsestään parhaalta tuntuu. Ei miten muut odottaa ja haluavat elämäsi elävän. Vain sinä itse tiedät mikä tekee sinut onnelliseksi. Opin itse tämän kantapään kautta.
Rakkaus ja inspiraatio eivät voi johdattaa harhaan. Joten toivon että ap seuraa sydäntään ja antaa omalle onnelleen mahdollisuuden. Muut sopeutuvat kyllä, varsinkin kun näkevät sen onnen ja rakkauden.
- Anonyymi
Pitäisikö tuo kertoa hänelle?
- Anonyymi
Ketä eräs ikävöi?
- Anonyymi
Erästä naista on suuri ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla enemmän kuin eräs kun viereesi kaipailet.. kauniisti kirjoitat ja ehkä uskallat joskus ilmaista tämän hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla enemmän kuin eräs kun viereesi kaipailet.. kauniisti kirjoitat ja ehkä uskallat joskus ilmaista tämän hänelle.
Ihan kasvotusten kyllä kun vain kohdataan. Ei mitään ongelmaa. Tie on ollut pitkä ja mutkainen... Esteitä ja hidasteitakin siinä on ollut edessä. On nytkin eräs hidaste. Kerron silti jos joskus näen. Ihan vain vaikka sen ja jatkan matkaa. Ehkä jotain muutakin. Halaan ja pussaan. Hän kyllä jo tosin tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa?
H:lla alkaa.
- Anonyymi
Aina ei saa sitä, mitä haluaa. Lapsi yleensä oppii asian jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Jos jotain oikein paljon haluaa, niin sen kyllä saa. Pitää vaan uskaltaa...
- Anonyymi
Onko aloitus M-kirjaimella alkavalta mieheltä? Toivon, että vastaat, aloittaja.
- Anonyymi
On, kuinka niin? Mitä oli mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, kuinka niin? Mitä oli mielessä?
Mietin, onko tämä minulle, H-kirjaimella alkavalle naiselle? Jos olet hän, niin haluatko meidät siis? Vai tarkoittaako tämä, ettei "me" ole mahdollista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin, onko tämä minulle, H-kirjaimella alkavalle naiselle? Jos olet hän, niin haluatko meidät siis? Vai tarkoittaako tämä, ettei "me" ole mahdollista?
Haluan sinut H nainen, enkä ketään toista. K mies sivusta.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole m eikä kirjoita h:lle.
- Anonyymi
vaan kuka ja kenelle?
- Anonyymi
Yksi kirjain meni sentään oikein
- Anonyymi
Eimyö niin voi männä naimisiin. Ikävä on kyllä . Välillä enemmän ,välillä vähemmän.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361