Olen pannut merkille, että eräät juopot eivät ryypyn kiinni hirttäessä huolehdi puhtaudestaan. Ei käydä suihkussa, ei pestä hampaita ja samoissa vaatteissa 24/7. Kyllä sen verran pitäisi viitsiä, että ainakin takapuolensa ja hampaat pesee päivittäin ja vaihtaa edes kalsarit. Hyvä hetki sille on, kun loiventava alkaa vaikuttamaan. Aikaa ei mene kauaa.
Tiskitkin voi laittaa koneeseen ja roskat roskikseen ja roskapussi ulos. Tyhjät tölkit niin ikään pois haisemasta.
Juoppo, hygienia ja siivous!
30
1584
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on sontaseppoja, joita löytyy tältä pulipalstaltakin.
- Anonyymi
älä puutu muiden asioihin kiitos :)
- Anonyymi
Sontasepot löyhkää kassajonossa, joten ei ole pelkästään muiden asioihin puuttumista. Pahimmillaan asunnosta leviää saastan haju rappuun ja muihin asuntoihin. Taidat olla sontaseppo itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sontasepot löyhkää kassajonossa, joten ei ole pelkästään muiden asioihin puuttumista. Pahimmillaan asunnosta leviää saastan haju rappuun ja muihin asuntoihin. Taidat olla sontaseppo itsekin.
Ei sellaisia Seppoja jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä silti puutu muiden asioihin kiitos :)
- Anonyymi
Minä olen sitten vissiin ollut, tai olen jonkinlainen poikkeus. Koska huolimatta siitä, että olen joskus sattunut ottamaan alkoholia reippaasti ja liiankin kanssa, käyn silti suihkussa, vaikka kulkisin pää polvissa ja olisin kuinka huonossa kunnossa tahansa.
Ja ainakin vielä toistaiseksi olen aina siivonnut kotini.
En siis taida olla ihan rapa-alkoholisti, anteeksi, oliko se oikeampi termi: rappioalkoholisti.
Ongelmia tosin aiheuttaa minulle hengenahdistus, joista tulee voimakas tunne, että oikeasti kuolen. Ja se saattaa jatkua useita päiviä, kuten juuri nyt.- Anonyymi
höpöhöpö
- Anonyymi
Itsekin lukeudun sontaseppoihin
Hissillä kulkiessani yleensä pieraisen löyhkäpierun muiden iloksi, Tästä on tullut hyvää palautetta
- Anonyymi
Poikkeus sitten kai täälläkin.
Takavuosina paljon juodessani pidin kotini suht siistinä, sekä myös itseni.
Tietysti joskus saattoi päästä vähän epäsiistiin kuntoon, mutta tilanne tuli aika pian taas korjattuakin.
Eräs tuttava sanoikin jo vuosia sitten, että jännä juttu, vaikka aina juot ja oot sekaisin, niin kotonasi on siistiä.
Jo nuorena naisena, kun olin hetken aikaa asunnoton ja ryyppäsin muiden " juoppojen " kanssa pusikoissa ja kadulla, pyrin käymään aina tilaisuuden tullen siistiytymässä jossain kahvilan tai baarin vessassa.
Alapesua, kainaloiden huuhtelua, kasvojen pesua, joskus myös hampaat ( hammasharja oli matkassa ).
Puhtaita vaatteita en useinkaan pystynyt vaihtamaan, koska niitä en voinut kantaa mukana melkeinpä missään.
En sanoisi ketään sontasepoiksi tms. koska ymmärrän omien kokemusteni pohjalta mistä se johtuu, että juopot haisevat, eivätkä sattuneista syistä pysty kovinkaan usein pitämään huolta hygieniastaan. - Anonyymi
Ville pudotettiin BB-talosta, mutta täällä porukka jauhaa vain jostain jonnin joutavasta kodinsiivouksesta. Pöyristyttävää! Sitä paitsi, miten nainen voi olla "Sontaseppo" ? Eikö sen pitäisi olla Sonta-Sanna tai jotain?
-Silminnähden järkyttynyt- Anonyymi
Mielestäni on kyllä koko BB:kin jonninjoutavaa.
Ihmisethän saavat jauhaa mistä haluavat, lukea ei ole pakko. - Anonyymi
Turha kotia on siivota jos on ryyppy päällä, nurkkaan vaan lasketaan kumpikin satsi, niinkun Irwin alan miehenä viisaasti totesi. Kyllä ne joku hianonokkanen kliineri joskus saattaa hankata, niiku vuokranantaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha kotia on siivota jos on ryyppy päällä, nurkkaan vaan lasketaan kumpikin satsi, niinkun Irwin alan miehenä viisaasti totesi. Kyllä ne joku hianonokkanen kliineri joskus saattaa hankata, niiku vuokranantaja.
Vuokranottajan omaisuus likaantuu pelkästä tenutus mielikuvasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kämppä siivotaan tipattoman tammikuun lopulla, kun tutina alkaa helpottamaan.
Pullot palautetaan ja valmistaudutaan kosteaan loppuvuoteen.
- Anonyymi
Haisemiselle voi verrattain vähän, jos on kunnolla tintannut. Ei auta hammaspesu sen paremmin kuin moninkertainen kylpykään, kun etanolinlöyhkä nousee jokaisesta ihohuokosesta.
Jos ei halua hajuhaittoja tai yleensä pahennusta oudon käytöksen takia muille aiheuttaa, niin kannattaa suosiolla pysytellä poissa silmistä sen aikaa kun viina on elimistöstä kokonaan poistunut ja vieroitusoireet hävinneet. - Anonyymi
Ketju vaikuttaa kokonansa keksityltä...uskon, että pelkkää arvailua tosi tenunenän elämästä.
- Anonyymi
He, jotka eivät ole tenuelämää kokeneet, joutuvat vain arvailemaan.
Sen elämän kokeneena on joskus kivaakin lukea, mitä muut siitä arvailevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He, jotka eivät ole tenuelämää kokeneet, joutuvat vain arvailemaan.
Sen elämän kokeneena on joskus kivaakin lukea, mitä muut siitä arvailevat.Tenukepit on kokeneet elämää enemmän kuin hallituksen vastuuttomat tyttöset!
- Anonyymi
On turhaa persettään pyyhkiä putken aikana, joutaahan siivouksen hoitamaan jos putki sattuu katkeamaan, ekologista säästöä!
- Anonyymi
No ne on vaan niitä vihreitä-vasemmistolaisia. Luonto hoitaa niiden puhtauden. Haju jää ja lika mätänee. Ennallistuu.
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan porvaria jonka perziikin pyyhkii proletariaatti.
- Anonyymi
Ovat todellakin niitä perus vihreitä.
- Anonyymi
Ihminen on yleensäkin ylihygieeninen ja kärsii sen vuoksi allergioista ja muista elintasosairauksista ja kuormittaa terveydenhoitojärjestelmää kaikilla varpaan kolotuksillaan.
- Anonyymi
Jumankauta tuo on 100%:nen fakta-viesti.
Lisäksi, jos spurgutalossa joku juo sinolia, tyypin kusì haisee kahden asumuksen päähän ja häiritsee muiden elämää pelkällä hajullaan. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, joten en ymmärrä, miksi kerroin tämän, mutta sinä puhut asiaa.
- Anonyymi
Häh? Justiin saunasta !
Jeppe - Anonyymi
Tänään ulostin kassajonossa kun hain kaljaa. Ihana tuoksu tuli kaikkien nenään ja lahkeesta valui löysää ulostetta lattialle. Sitä sitten tarttui muiden kenginpohjiin.
T: superkaunis Miia - Anonyymi
Ryypätessä on oleellista sulkea häiriötekijät ulkopuolelle. Akka nalkuttamasta anoppilaan, kakarat jollekin retkelle jonnekin.
Viinaa 50 litraa kirkasta ,likööriä väkevää karpaloviiniä ja viskiä vodkan kaa. Kyytipojaksi pari koppaa keskaria ja 7 broitsua.
Sairaslomaa vähintään kolme viikkoa. Kännykkä laatikkoon äänettömänä.
Sänkyy
n makaan ja ryyppäämään. Lyhyt matka sammua.
Paskapaperia säkillinen jos menee höltölle.
Näin voi rauhoitettu ryyppyjuhla alkaa, mutta täytyy muistaa missä laatikossa on puhelin, jolla voi soittaa huoran paikalle kun rapulassakin ottaa eteen.
Rilluttelu on hyvä lopettaa pari päivää ennemmin!in ennenkuin häiriötekijät kuitenkin ilmaantuu. - Anonyymi
Ei siivoaminen hyödytä. Kuitenkin rapulahiki ja paskankärven haiskahtaa läpi .
- Anonyymi
Ensimmäiset ryypyt on kaadettava kurkkuun klo 7 aamulla. Silloin ehtii jälkeen keskikaljaa klo 9
Vai mitä deekut - Anonyymi
Puhut asiiaa en ole kokopäivä juoppo mutta käytän aika usein. Silloin, kun otan niin kyllä siinä hygienian hoito pari päivää jää tauolle ja haistaan toivottavasti en ihan paskalle lemahda mutta, rasvoitun ja hikoan. kyllä hygienia on tärkeä. JUOPPO
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181