Tarvisi äiteelle tehä teraassi kuka vois halvalla
rami
viku
rahka
kankeri
vai joku muu
iliman kuittii
löytyy omia työkaluja ja ruuveja
p.s soitan itse jos ehootat hyvää
raken tajaa
21
1927
Vastaukset
- Anonyymi
Raksa rami ammattimies suosittelen
- Anonyymi
Vois panna halvalla,työkalut kuulemma myynnissä ärrän kaffepöyräs ja huonommat tori.fi
- Anonyymi
kaks parasta puuttuu listalta..
- Anonyymi
sori vaan..olikin jo listalla.
- Anonyymi
Juoppo
Juoppo huorapukki
Eikse kuollu.,?
Nöösi pylly
EOS
Jokumuumuka
Pakolliset kuitilla ja puolet iliman
Etsi kauempaa tulee loppuviimeks halvemmaks...- Anonyymi
Pari kuittikauppiasta laskee lehden mukaan varpaitaan saramäessä rahanpesusta sytettyinä,liekkö samoja?
- Anonyymi
Raami ois hyvä tekkeen mut ei puhelimella saa kiinni joku sano et se olis muuttanu pois nakkilasta .
- Anonyymi
taitaa olla vaan niin juubassa.
- Anonyymi
Sillon pitää mennä kun heijarissa kutkuttaa.
Määkin menisin mut muijapiru ei päästä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taitaa olla vaan niin juubassa.
Eikös myynyt äskettäin talonsa hyvällä hinnalla taisi muuttaa pois nakkilasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös myynyt äskettäin talonsa hyvällä hinnalla taisi muuttaa pois nakkilasta.
Mualiman melskeisiin on ylleensä rakentajat lähteneet ennenkin nakkilasta...kuka mistäkin syystä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mualiman melskeisiin on ylleensä rakentajat lähteneet ennenkin nakkilasta...kuka mistäkin syystä..
Yllensä se on ylpeys käynyt langeemuksen eellä...niin kai tässäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teit isäin astumaan..siellä on tilaa.
Maalima on lavia kuleskella.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikös demarileiristä heitetty pelastusrengasta?
- Anonyymi
Rupee vituttaa lueskella näitä rakentajien mollaamisia, viestiketju toisensa perään kääntyy näihin. Jokainen valitsee oman uransa ja rakennusala ei tosiaan ole mitään rakettitiedettä taikka kultakaivos. Tälle alalle voi kukin opiskella ja ryhtyä töihin. Laitetaanko ensin se kädentaito etusijalle, sekä annetaan heidän tehdä työnsä vai tehdäänkö tehdastyötä jossa opastettu linjatyö ei kovin paljon taitoa vaadi ja ylistetään heitä.
Sinä joka osaat tehdä itse, tee se ja ole ylpeä itsestäsi ja taas minä joka en osaa tilaan työni paikalliselta ja maksan laskun kiitollisena että joku osaa.- Anonyymi
Ei täällä työnjälkeä moitittu vaan muuta hölmöyttä joka on kyllä naurunsa ansainnut.
Pennusta asti ylimielisyyttä ja muiden pilkkaamista ja otinko vähän simaa vie vääjäämättä surkeuteen kuten monesti on täälläkin nähty..ei kerta eikä kaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä työnjälkeä moitittu vaan muuta hölmöyttä joka on kyllä naurunsa ansainnut.
Pennusta asti ylimielisyyttä ja muiden pilkkaamista ja otinko vähän simaa vie vääjäämättä surkeuteen kuten monesti on täälläkin nähty..ei kerta eikä kaksi.Nöyrät pärjää....pitkässä juoksussa.
- Anonyymi
Sää mitää osaa
- Anonyymi
tai sulje muijas låppåri..
- Anonyymi
Anna osoite tulen heti.Ei tartte maksaa voidaan siinä ryyppäillä ja turinoida kuukauden verran terassia tehdessä.Ja saunassa tietysti.
Ja olisko emäntä halukas pesemään selän se olis plussaa . - Anonyymi
Ota tekijä nakkilan ulkopuolelta tulee homma tehtyä loppuun asti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984