Hei kaikille. Onko jossain listattu lounasravintoloita mitkä vaatii ja mitkä ei vaadi koronapassia Hämeenlinnassa? Tämä siksi jotta tietää välttää paikkoja mitkä vaatii rokonapassia lounastelijoilta.
Lounaspaikat ja koronapassi
31
1051
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki vaatii
- Anonyymi
Aloittaja on selkeästi öyhöttävä persu.
- Anonyymi
ja kaikille palvelus jos aloittaja käyttää sossu-rahansa muuhun kuin ravintolapalveluihin.
- Anonyymi
Viruksen leviämisen kannalta ei kuitenkaan ole väliä, onko se viruksen levittäjä rokotettu tai rokottamaton. Virus kun voi tarttua myös rokoktettuihin ja he voivat levittää sitä eteenpäin. Rokotepassi ei ainakaan viruksen leviämiseen paljonkaan vaikuta tuosta näkökulmasta katsottuna.
- Anonyymi
Voi tarttua rokotettuun, mutta todennäköisyys on pienempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tarttua rokotettuun, mutta todennäköisyys on pienempi.
Rokotus ei vaikuta mitenkään siihen että kantaa virusta. Etenkään delta-varianttiin. Jos ruokapaikkaan tulee 2-kertaa rokotettu vanhus yli 70 - kympoinen ja terve 20-kympinen rokottamaton (joka ehkä jossain vaiheessa elämää on sairastanut koronavirusperheen flunssan), kumman oletatte mahdollisesti levittävän koronavirusta tehokkaamin, jos siis ovat altistuneet sille?
Aivan varmasti se vanhus.
Muuten, korona on yhtä vaarallinen kuin kausi-infulenssa.
- Anonyymi
Minä en taas jalallani astu sellaiseen ruokapaikkaan, joka EI vaadi koropassia.
- Anonyymi
Miten on kauppojen laita? Astutko semmoisiin jalallasi mitkä ei vaadi koronapassia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on kauppojen laita? Astutko semmoisiin jalallasi mitkä ei vaadi koronapassia?
Itse viivyn kaupassa noin 5 minuuttia ja maski on päällä, joten koronatodistukset eivät ole tarpeen. Ravintolassa kuluu aina vähintään 20 minuuttia, eikä maskin läpi voi syödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse viivyn kaupassa noin 5 minuuttia ja maski on päällä, joten koronatodistukset eivät ole tarpeen. Ravintolassa kuluu aina vähintään 20 minuuttia, eikä maskin läpi voi syödä.
Maski ei estä koronan tarttumista.
- Anonyymi
Rokotetut voi levittää koronaa ja rokotteen teho alkaa radikaalisti vähentyä jo kuuden kuukauden päästä toisesta annoksesta. Eli jos on kesällä rokotettu niin rokotus on yhtä tyhjän kanssa varsinkin jos ikää on jo mittarissa. Teitä on kusetettu.
- Anonyymi
Joo on mut kun mulle ei rokotukset tuonu mitään oireita niin mun keho ei todnäk välitä koko viiruksesta vitttujakaan. Kusetettu mua on aina. Äänestänkin joka vaaleissa.
- Anonyymi
Ei ole kusetettu. Rokote oli ilmainen, ja se suojaa edelleen. Yli kuusikymppiset saavat lisärokotteet.
- Anonyymi
Siis koronarokotteen teho on 6 kk. Päästä nolla. Tehon lasku alkaa kolmen viikon päästä rokotuksesta.
- Anonyymi
Tiedän vain, että Popino vaatii koronapassin ja Uoma ei vaadi. Etsimme pikkujoulupaikkaa harrastusporukalla ja Uoma veti pidemmän korren ja onhan siellä törky hyvää safkaa! Minulla on yksi rokotus ja osalla olisi passi ja jotkut ovat rokottamattomia. Eli olemme suvaitsevainen porukka ;)
- Anonyymi
Netistä löytyy Stop Koronapassi- sivusto jossa on jo niitäkin Hämeenlinnalaisia toimijoita jotka vaativat passin.
Itse ihmettelen myös miten Hämeenlinnan teatteri voi ottaa käyttöön koronapassin. Rajoitukset täällä on vielä toistaiseksi vain ravintola-alalle. Jos rajoitukset eivät koske toimijaa ei lain mukaan sitä voi silloin vaatia. - Anonyymi
Eihän lounaspaikat koronapassia kysele.
- Anonyymi
Lounaspaikkoja on kahdenlaisia. Ravintolat jotka toimivat ainoastaan luonasravintoloina ja ravintolat jotka tarjoavan menu- listan lisäksi myös lounaita (auki myös iltaisin).
Ravintola kuin ravintola niin samat säännöt asiakaspaikkojen ja anniskeluun liittyen. Ravintolat saavat itse päättää miten ja milloin ottavat passin käytäntöön.
- Anonyymi
Minä en mitään passia hommaa. Mitä se edes maksaa? Ei oo köyhällä varaa tommottin.
- Anonyymi
Soitto terveysaseman ajanvaraukseen maksaa noin 12 senttiä, jos ei kauheasti viivyttele niiden valikoiden kanssa. Voi pyytää takaisinsoittoa, joka ei maksa vastaanottajalle. Lähettävät rokotustodistuksen postissa kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitto terveysaseman ajanvaraukseen maksaa noin 12 senttiä, jos ei kauheasti viivyttele niiden valikoiden kanssa. Voi pyytää takaisinsoittoa, joka ei maksa vastaanottajalle. Lähettävät rokotustodistuksen postissa kotiin.
Nettitaitoiset saa sen netistä ilmaiseksi ja omaan luuriin, mutta ei perus doroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettitaitoiset saa sen netistä ilmaiseksi ja omaan luuriin, mutta ei perus doroon.
Ohjetta
https://www.aamulehti.fi/koronavirus/art-2000008329367.html
- Anonyymi
Minulla sellainen passi on. En vaan uskalla mennä sellaista vaativaan paikkaan, koska sen tarkastaminen vaatii aina
yhden turhan lähikontaktin ihmisen kanssa joka puolestaan on ollut lähikontaktissa kenties satojen ihmisten kanssa viikon sisällä passeja tarkistaessaan. Passin tarkastuttaminen on siis riski jota on turha ottaa. - Anonyymi
Hakekaa Kärkkäiseltä halpaa näkkäriä ja imeskelkää sitä himassa, jos koronapassin kysely käy egon päälle.
- Anonyymi
Hain just katinalan lihakaupasta härän sisäfilettä ilman passia😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hain just katinalan lihakaupasta härän sisäfilettä ilman passia😎
Pöytä koreaksi mäntybaarissa?
- Anonyymi
Susta Kiinan systeemi on jees?
- Anonyymi
Voi voi......
- Anonyymi
…ja lämmin leipä.
- Anonyymi
EUROPOL -passi varmaan pääsee syömään jos työskentelee Interpolille.
- Anonyymi
Mänty- ja kuusibaareissa ei kysytä passia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793