Mietin, että miten erehdyin niin pahasti hänen suhteensa. Luulin tuntevani hänet ja tietäväni, että hänkin oli minuun ihastunut.
Luulin, että hän olisi sellainen, joka yöpyisi kanssani taivasalla, uisi alasti metsälammessa ja lämmittäisi minua makuupussinsa alla. Luulin, että hän haluaisi koskettaa, suudella, halata ja kaikkea minun kanssani.
On vaikeaa tajuta, että tätä ihmistä ei ollutkaan olemassa, on se toinen. Se, jossa ei ole ihmisenä mitään vikaa, mutta joka ei ole mulle sopiva.
Tätä mä silloin kuuntelin, kun luulin. Nyt tää vähän tekee surulliseksi. Mut hei, se, mikä ei tapa, vahvistaa. https://m.youtube.com/watch?v=g1j1qwQQ8-Q ❤
Leirinuotiosydän
13
204
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta vahvistamisesta en tiedä. Kyllä se lähempänä tappamista mulla on.
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat. Ihan heltyy lukiessa. Elämä ei ole aina ennalta arvattava.
- Anonyymi
Elämä on lopulta paljon parempaa kuin kuvitelmat. Se voi yllättää vielä.
- Anonyymi
Missä tapasitte?
- Anonyymi
Metsälammet on jääkylmiä kesälläkin. Jonkun jätkän pitäis siis uiskennella lammessa, ja bööna kattelee rannalla :)
- Anonyymi
Oho. Aika seksististä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Aika seksististä.
Kyllä siinä mies kutistuu kun kylmässä ui..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä mies kutistuu kun kylmässä ui..
Ja mitä siitä? Tuskin se kroonisesti kutistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä siitä? Tuskin se kroonisesti kutistuu.
Vastasin edelliselle. Soita sinä vaan tamburiinia ja seuraat hiljaa..
- Anonyymi
Miten se asia selvisi?
Jäin kaipaamaan argumenttejasi.- Anonyymi
Hän olikin kiinnostunut ihan muista asioista.
- Anonyymi
Olipa kauniita unelmia. Vielä tulee joku toinen. Itse olen vähän liian ruma ja vanha mut tyydyn siihen leirinuotioon. Ehkä sinnekin joku eksyy kertomaan elämäntarinan. Kuuntelen jos ei oo liian rankka. Tuleentuijottelijakansaa.
- Anonyymi
Heh tosta biisistä tulee yksi Anna mieleen. James Blunt fani. Se ärripurri oli kyllä sellainen ärripurri. Hasta Manjana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1314704Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka723461Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b531596Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja31466- 991294
- 1931023
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek1841017Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma130979Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552969Martina Aitolehti paljastaa ex-avoliitosta - Karu seuraus tyttärille
Martina Aitolehti erosi luksuselämää viettäneestä liikemies Stefan Thermanista v. 2020. Aiemmin hän oli naimisissa media72847