Näyttelyn avulla kehitysvamma puolella

Anonyymi

Ilmeisesti ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamma diagnoosin saaneena minulla on ainut keino opetella näyttelemään että vihaan myös kehitysvamma kuten muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset vihaa on kaikista ykkös asia. Toinen minun täytyy etsiä netistä videot miten Lievän älyllisen kehitysvamma saaneena minun pitäisi osata toimia ryhmässä ohjatusti kun ohjaajat sanoo miksi en osaa toimia ryhmässä ohjatusti kuten muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet. Kolme minun täytyy opetella näyttelyn avulla tykkäämään niistä töistä mitä työkeskus ohjaajat määrää vaikka en tykkää minun täytyy opetella näyttelyn avullaan selviytyy niin että ADHD takia klo 9 aamulla on helppo mennä työtoiminta ryhmään. Eli olen 18 vuoden iässä viimeisen kerran leikkinyt yksin roolilekkejä muokasin kirjan hahmon tai kauniiden ja rohkeiden näyttelijän rooliin kuvittelin itse. Jos olen osannut näytellä näin kauan melkein 40 ikään kunnes yksi asuntola ohjaaja sano huomaa että olen vaikea ADHD ihminen. Opin näyttelemä roolin avulla pääsemään työkeskus ryhmään takaisin ja selviytymään näyttelijä roolin avulla tulevaisuudessa kehitysvammaisten ryhmäkodissa iän myötä.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...se on tavallaan hieno suoritus, jatka vaan samaan malliin!

    • Anonyymi

      Lisäkseni minun täytyy näytellä Lievän älyllisen kehitysvamma ymmärrys taso koska olen psykologi testeissä jäänyt Heikkolahja tasolle eli väliinputooja olen älykkyys osamäärän suhteen ja täytyy oppia niin hyvin näyttelemään että olisi sama älykkyys taso kuin muilla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla on ja se näytelmä roolin vetäminen vain silloin kun ohjaajat eivät ole näkemässä eli vain silloin ja minun täytyy näytellä että tykkään samoista asioista mistä muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset oikeasti tykkää vaikka itse tykkään lukea kehitysvamma diagnoosi kirjoja jotka lainaan kirjastosta eli näin ollen käytös häiriöt myös helpottuu koska tiedän mitkä sen aiheuttaa minulle.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5484
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2276
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2272
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1024
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      900
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      853
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      773
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      761
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      753
    Aihe