Ilmeisesti ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamma diagnoosin saaneena minulla on ainut keino opetella näyttelemään että vihaan myös kehitysvamma kuten muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset vihaa on kaikista ykkös asia. Toinen minun täytyy etsiä netistä videot miten Lievän älyllisen kehitysvamma saaneena minun pitäisi osata toimia ryhmässä ohjatusti kun ohjaajat sanoo miksi en osaa toimia ryhmässä ohjatusti kuten muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet. Kolme minun täytyy opetella näyttelyn avulla tykkäämään niistä töistä mitä työkeskus ohjaajat määrää vaikka en tykkää minun täytyy opetella näyttelyn avullaan selviytyy niin että ADHD takia klo 9 aamulla on helppo mennä työtoiminta ryhmään. Eli olen 18 vuoden iässä viimeisen kerran leikkinyt yksin roolilekkejä muokasin kirjan hahmon tai kauniiden ja rohkeiden näyttelijän rooliin kuvittelin itse. Jos olen osannut näytellä näin kauan melkein 40 ikään kunnes yksi asuntola ohjaaja sano huomaa että olen vaikea ADHD ihminen. Opin näyttelemä roolin avulla pääsemään työkeskus ryhmään takaisin ja selviytymään näyttelijä roolin avulla tulevaisuudessa kehitysvammaisten ryhmäkodissa iän myötä.
Näyttelyn avulla kehitysvamma puolella
2
52
Vastaukset
- Anonyymi
...se on tavallaan hieno suoritus, jatka vaan samaan malliin!
- Anonyymi
Lisäkseni minun täytyy näytellä Lievän älyllisen kehitysvamma ymmärrys taso koska olen psykologi testeissä jäänyt Heikkolahja tasolle eli väliinputooja olen älykkyys osamäärän suhteen ja täytyy oppia niin hyvin näyttelemään että olisi sama älykkyys taso kuin muilla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla on ja se näytelmä roolin vetäminen vain silloin kun ohjaajat eivät ole näkemässä eli vain silloin ja minun täytyy näytellä että tykkään samoista asioista mistä muut Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneet ihmiset oikeasti tykkää vaikka itse tykkään lukea kehitysvamma diagnoosi kirjoja jotka lainaan kirjastosta eli näin ollen käytös häiriöt myös helpottuu koska tiedän mitkä sen aiheuttaa minulle.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100