"Kauniit sanat ovat suunnitelmallinen keino vallan ja arvostuksen saavuttamiseksi. Ne ovat.....
Lue lisää seuraavan ketjun loppupuolelta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17184610/kehitysvammaisen-sitominen-ja-teippaaminen-vuosien-ajan
MITÄS NE KAUNIIT PUHEET TAAS OLIVATKAAN
6
113
Vastaukset
- Anonyymi
vähän jatkoa
"Ne ovat tarkoitusperien kulissi, illuusio yleisölle ja satu lapsille, reaalitodellosuuden savuverho.."
sitten menee vaikeaksi, siellä ketjussa joku pyytääkin kirjoittajaa suomentamaan
mutta on siellä helppotajuisempiakin viestejä- Anonyymi
viestinkirjoittaja ei ole suomentanut, minä suomentelin
- Anonyymi
onpas poistoja, mitähän törkyä on kirjoiteltu
Tällainen analyysi, termejä tiiviisti iso määrä, on harvinainen paikkakuntapalstoilla.
Ketju, jossa on, on mielenkiintoinen. Annoin linkin siihen, koska sopii kyllä riksuunkin.
En minäkään ymmärtänyt kokonaan, yritän vielä.- Anonyymi
Siis kauniilla sanoilla vedätys vaikka vaaliehdokkailla ja hoitopaikkojen tarkastukset. Henkilökunnan vaikeneminen työpaikkansa menetyksen pelossa. Sun muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kauniilla sanoilla vedätys vaikka vaaliehdokkailla ja hoitopaikkojen tarkastukset. Henkilökunnan vaikeneminen työpaikkansa menetyksen pelossa. Sun muuta.
Mikä on RIIHIMÄEN REAALITODELLISUUS, jota positiivisen ajattelun sanoin peitetään.
- Anonyymi
Daniel oli kuin olikin oikeassa tuhansia vuosia sitten.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591180
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4561146- 1701053
- 58831
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132827Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681