Voitte yllättyä kun kerron. Härkä on horoskooppimerkki jolla on tosi hitaat energiat. Härkä ei saa mitään aikaiseksi johtuen hitaidsta energioista koska härkä on koko ajan uupumustilassa. Kaksonen uuvuttaa itsensä nopeasti koska kaksosen on tosi nopea ja sillä hirveän suuri energiamäärä. Mutta onko toivo mennyt jos on härkä tai kaksonen? Ei välttämättä, sillä jos syntymämerkkisi on härkä mutta sun isäsi on syntymä oinas ja äitisi syntymä jousimies nii oot voinu saada kummalltakin tai jommalta kummalta vanhemmiltasi heidän tähtimerkin piirteitä ja me tiijämme sen että esim jousimies on tosi energinen, sosiaalinen ja liikkuva ja juuri se jousimiehen liikkuvuus johtuu suuresta energiatasosta. Mutta kyllä tää horoskooppi astrologia on vähän arpapeliä (mikä harmi sinänsä) ja valitettavasti omalla kohdallani arpapeli meni huonosti ja lisäksi oon syntynyt hieman erilaisena, vähän poikkeavana ja sairaalloisena ja lisäksi oon potenut mm masennusta koko elämäni ajan ja kärsinyt yliherkkyydestä ja mun syntymämerkki on härkä joka on tunnettu yliherkästä ja heikosta luonteesta. härkä on usein hauras kuin lasikulho eli hyvin särkyvä. Siinä on minusta myös jotakin kaunista. Ainakin itse voin kehua itseäni siinä että oon niin kiltti ihminen etten tapa edes kärpästä ja vaikka käärme luikertelee taloni lähellä niin en suostu tappamaan sitä. Jokainen meistä on arvokas, mutta on minun vaikea toisaalta tykätä ilkeistä ihmisistä. Ilkeilläkin ihmisillä on silti sama ihmisarvo. Kai mä oon jonkun sortin humanisti vaikken kouluja ole käynyt. Hyvää tulevaa joulun odottelua kaikille tämän palstan porukalle! Tsemppiä!
Onko härän kohtalo sinetöity vaiko ei? Annas kun kerron!
Anonyymi
0
1023
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982