Onko härän kohtalo sinetöity vaiko ei? Annas kun kerron!

Anonyymi

Voitte yllättyä kun kerron. Härkä on horoskooppimerkki jolla on tosi hitaat energiat. Härkä ei saa mitään aikaiseksi johtuen hitaidsta energioista koska härkä on koko ajan uupumustilassa. Kaksonen uuvuttaa itsensä nopeasti koska kaksosen on tosi nopea ja sillä hirveän suuri energiamäärä. Mutta onko toivo mennyt jos on härkä tai kaksonen? Ei välttämättä, sillä jos syntymämerkkisi on härkä mutta sun isäsi on syntymä oinas ja äitisi syntymä jousimies nii oot voinu saada kummalltakin tai jommalta kummalta vanhemmiltasi heidän tähtimerkin piirteitä ja me tiijämme sen että esim jousimies on tosi energinen, sosiaalinen ja liikkuva ja juuri se jousimiehen liikkuvuus johtuu suuresta energiatasosta. Mutta kyllä tää horoskooppi astrologia on vähän arpapeliä (mikä harmi sinänsä) ja valitettavasti omalla kohdallani arpapeli meni huonosti ja lisäksi oon syntynyt hieman erilaisena, vähän poikkeavana ja sairaalloisena ja lisäksi oon potenut mm masennusta koko elämäni ajan ja kärsinyt yliherkkyydestä ja mun syntymämerkki on härkä joka on tunnettu yliherkästä ja heikosta luonteesta. härkä on usein hauras kuin lasikulho eli hyvin särkyvä. Siinä on minusta myös jotakin kaunista. Ainakin itse voin kehua itseäni siinä että oon niin kiltti ihminen etten tapa edes kärpästä ja vaikka käärme luikertelee taloni lähellä niin en suostu tappamaan sitä. Jokainen meistä on arvokas, mutta on minun vaikea toisaalta tykätä ilkeistä ihmisistä. Ilkeilläkin ihmisillä on silti sama ihmisarvo. Kai mä oon jonkun sortin humanisti vaikken kouluja ole käynyt. Hyvää tulevaa joulun odottelua kaikille tämän palstan porukalle! Tsemppiä!

0

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1565
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1204
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1127
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1036
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        985
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        967
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        892
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        20
        880
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        724
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        670
      Aihe