Voitte yllättyä kun kerron. Härkä on horoskooppimerkki jolla on tosi hitaat energiat. Härkä ei saa mitään aikaiseksi johtuen hitaidsta energioista koska härkä on koko ajan uupumustilassa. Kaksonen uuvuttaa itsensä nopeasti koska kaksosen on tosi nopea ja sillä hirveän suuri energiamäärä. Mutta onko toivo mennyt jos on härkä tai kaksonen? Ei välttämättä, sillä jos syntymämerkkisi on härkä mutta sun isäsi on syntymä oinas ja äitisi syntymä jousimies nii oot voinu saada kummalltakin tai jommalta kummalta vanhemmiltasi heidän tähtimerkin piirteitä ja me tiijämme sen että esim jousimies on tosi energinen, sosiaalinen ja liikkuva ja juuri se jousimiehen liikkuvuus johtuu suuresta energiatasosta. Mutta kyllä tää horoskooppi astrologia on vähän arpapeliä (mikä harmi sinänsä) ja valitettavasti omalla kohdallani arpapeli meni huonosti ja lisäksi oon syntynyt hieman erilaisena, vähän poikkeavana ja sairaalloisena ja lisäksi oon potenut mm masennusta koko elämäni ajan ja kärsinyt yliherkkyydestä ja mun syntymämerkki on härkä joka on tunnettu yliherkästä ja heikosta luonteesta. härkä on usein hauras kuin lasikulho eli hyvin särkyvä. Siinä on minusta myös jotakin kaunista. Ainakin itse voin kehua itseäni siinä että oon niin kiltti ihminen etten tapa edes kärpästä ja vaikka käärme luikertelee taloni lähellä niin en suostu tappamaan sitä. Jokainen meistä on arvokas, mutta on minun vaikea toisaalta tykätä ilkeistä ihmisistä. Ilkeilläkin ihmisillä on silti sama ihmisarvo. Kai mä oon jonkun sortin humanisti vaikken kouluja ole käynyt. Hyvää tulevaa joulun odottelua kaikille tämän palstan porukalle! Tsemppiä!
Onko härän kohtalo sinetöity vaiko ei? Annas kun kerron!
Anonyymi
0
1031
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup676060Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344294Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1062037- 631485
- 541205
- 2611147
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1281027Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49856Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31783Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39765