Moi olen syntymä härkä

Anonyymi

Moikka teille kaikille! Ihanaa marraskuun päivää , toivottaen Juha.
Siis mun luonne on tällainen kuin = minun luonteessa on lähinnä kaikki luonteenpiirteet mutta minua hallitsee hitaat energiat, välillä myös ylinopeat ja lisäksi olen yliherkkä. Yliherkkyys ja hitaat energiat johtuvat härän tähtimerkistä hyvin paljon. Mun kohdalla hitaat energiat johtaa usein uupumustilaan sillä mun ei tarvi tehdä mitään niin oon silti masentunut, tyhjä ja uupunut. Toisinaan taas energiaa on ihan liikaa ja sitä nopeutta niin silloin käy niin hullusti että uuvutan itseni nopeudella ja tuntuu että kärsimättömyys saa ylivallan ja ylinopeat energiat uuvuttaa hermostoni. Siksi olen usein sängyn pohjalla. Syys&seuraussuhteet siis. Lisäksi oon syntymästä asti ollut hieman poikkeava ja sairaalloinen ja ollut koko ikäni käytännössä hyljeksitty/kiusattu. Nuo ylinopeat energiat johtuu kaksosen merkistä. Minun äitini horoskooppiradalla on paljon kaksosta ja se voisi selittyä sillä jos oon perinyt äidiltäni nuo piirteet. Olen luonteeltani hyvin kiltti. Rakastan rauhaa. Rakastan eläimiä ja mukavia ihmisiä. Olen hyvin humanistinen ihminen. Itsepäisyys joskus tulee ilmi, muttei vallitsevana piirteenä. Kuten alussa sanoin niin minun luonteessa on vähän kaikki luonteenpiirteet. Se joskus tuntuu vähän ehkä häiritsevältä kun sen takia ei välttämättä ole niin varma kuka minä olen ihmisenä kun tuntuu että olenko lintu vaiko kala kun on itsessä ne kaikki piirteet.

1

1757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkan vielä postaustani sanomalla että olen siis biologisesti mies, mutta henkisesti koen olevani nainen. Oon aina tullut oikeastaan paremmin toimeen naisten kanssa. En ole työelämässä. Olen yrittänyt toki tehdä duunia. Siitä voin olla ylpeä että olen ainakin yrittänyt.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe