Millainen yritys kyseessä ? Itse sain asiatonta kohtelua kyseisestä firmasta. En enää tarvi heidän palveluita.
Kuljetus k ja t Leino
7
2232
Vastaukset
- Anonyymi
Et saa kommentoida kyseistä firmaa,liian sisäänpäin kääntynyt ongelma meillä Kokemäellä.
- Anonyymi
Laitoitko asiakaspalautteen netin kautta menemään?
Miten muuten?Oletko saanut nukuttua vai vaivaako asia?
Uskoisin että ammattiapua on saatavilla joten älä suotta ujostele pyytää sitä - Anonyymi
MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Ei kannata panikoida, kyllä sä selvitä tuosta elämäsi suurimmasta kriisistä.
Soitat tuonne kriisipuhelimeen, varmasti osaavat auttaa pahimman yli ja neuvovat hyvän terapeutin. - Anonyymi
Sulla hyvin numero hallussa haha.
- Anonyymi
Säntillistä palvelua ja riskit muuttomiehet 👌
- Anonyymi
Olin nuorempana muuttofirmassa työssä, ja siellähän sattuu ja tapahtuu.
Kerran olin muuttamassa vanhempaa eronnutta naista, joka muutti eri puolelta Suomea kotikaupunkiini. Otin toimistolta mukaan apumiehen, koska oli ilmoitettu ettei tilaajalla ole kantajia itsellään.
Raskaan työn lomassa huumori keventää kummasti.
Kun kannoimme parisänkyä sisään, kysyin että anteeksi rouva sänky on tulossa, missähän on työhuone? Hän katsoi vähän hitaasti, mutta vain vähän.
Yllättäin kun tavarat olivat sisällä, ja kirjoitin hänelle kuittia, hän kysyi hiljaa, että milloin työvuoroni päättyy, että hän haluaisi pyytää minua vielä illalla avuksi asennustöihin.
Voitaisi ottaa rennosti, laittaa saunaa lämpeämään, hänellä on vähän miestä väkevämpää että olisi rattoisampaa työskennellä.
Tällaisista jää mukavia muistoja, sukupolvien ja siviilisäätyjen yllättäviä kohtaamisia, joista jää kauniita arpia.
Muuttomiehen työ on rikasta monin tavoin. - Anonyymi
Näitä juttuja. Aamun kootut teokset.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768