Nyt leviää influenssa!

Anonyymi

Kuinka monta influenssa potilasta sairaalassa?Pitääkö rokottamaton influenssa potilas poistaa sairaalasta ?Edellisen influenssa kauden aikana useita joutui tehohoitoon ja monia kuoli. Mitenkä nyt, erotellaanko nyt sairaalaan joutuneet korona potilaat influenssa potilaista ja mitenkä?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oireet samanlaisia korona/influenssa.

    • Koronatesti on varma tapa erottaa korona influenssasta. Jos on ilman syytä vieläkin täysin rokottamaton, kannattaa ainakin kysyä, että haluatko sairastaa nuhasi kotona?

      • Anonyymi

        Koronatesti ei anna varmaa tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronatesti ei anna varmaa tulosta.

        Joo, yksi sadasta saattaa vaatia tarkistuskokeen.


    • Anonyymi

      Jos ei ole ottanut influenssan piikkiä niin ei kannata mennä sairaalaan kuormittamaan lääkäreitä. Vain läskit narkkarit tarvitsevat hoitoa. He ovat oikeutettuja siihen.

    • Anonyymi

      Cafe mondeolla käy paljon influenssaa sairastavia.

    • Anonyymi

      Influessarokotteesta on myös saatava passi, rottamattomat karanteeriin.....
      ja eiku siru käteen josta ilmenee kaikki rokotteet ja virukset väistyvät.

      • Anonyymi

        koronavirus on vähän eri asia kuin ns. tavallinen influenssavirus


      • Anonyymi

        Voi sinua kuinka sinnuu kenkuttaa...


    • Anonyymi

      Avaaja on varsinainen hupiveikko. Ihan hirveästi yrität vetää yhtäläisyyksiä koronaan muta jos ottaisit muutaman olusen sen sijaan?

      • Anonyymi

        Mitä sinulla on influenssa rokotetta vastaan? Oletko piikki kammoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinulla on influenssa rokotetta vastaan? Oletko piikki kammoinen?

        En ole piikkikammoinen mutta osaan yhdyssanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole piikkikammoinen mutta osaan yhdyssanat.

        Ota sitten piikki äläkä lässytä.


    • Anonyymi

      Mikrosiru tulossa.Jos et sitä ota niin et pääse mihinkään.Isoveli valvoo ja tietäöä missä sinä menet24/7

      • Anonyymi

        normaali perusterve ihminen ei influenssan takia joudu käydä edes terveyskeskuksessa,pari päivää kotilepoa se on siinä


    • Anonyymi

      Mitä ne nyt sairaaloita tukkii sairailla. Kaikki sairaat pitäisi poistaa ettei kuormiteta henkilökuntaa.

    • Anonyymi

      2016 sars covid influenssaan kuoli yli 500
      Paljokos covid 19 on kuollut

      • Anonyymi

        Elokuuhun mennessä Suomessa oli koronaan menehtynyt 1002 ihmistä. Nyt luku on jo suurempi. Maailmanlaajuisesti noin 6,93 miljoonaa. Luvut kyllä löytää ihan itse ellei ole täysi puupää.

        Kannattaa tosiaan täällä ääliöiden vertailla tuota tautia influenssaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuuhun mennessä Suomessa oli koronaan menehtynyt 1002 ihmistä. Nyt luku on jo suurempi. Maailmanlaajuisesti noin 6,93 miljoonaa. Luvut kyllä löytää ihan itse ellei ole täysi puupää.

        Kannattaa tosiaan täällä ääliöiden vertailla tuota tautia influenssaan.

        Jep. Influenssakuolemia ei tilastoida Suomessa, mutta asiantuntijat ovat arvioineet että influenssan takia Suomessa kuolee vuosittain jopa 2000 ihmistä. Selvästi enemmän kuin koronaan, vaikka influenssaa vastaan on rokotettu jo vuosikymmeniä.

        Just oli uutinen, että korona ei lisännyt Suomessa kuolleisuutta. Vain influenssa, pakkaset ja helteet näkyvät kuolleisuudessa. Nyt influenssa on pysynyt aisoissa.


    • Anonyymi

      Koronalla ja influenssalla on se yhtäläisyys, että jos elintavoistaan ei ole piitannut ja keho on huonossa kunnossa, kumpivaan tai molemmat iskevät ihan varmasti normaalia kovemmilla ja vakavammilla oireilla.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe