Mä olen ihan pähkinöinä :D hymyilen täällä hangon keksinä. Mulla on sun seurassa hyvä olla, eikä tarvi miettiä uskallanko olla oma itseni. Sä olet jollain tavalla samanlainen, vaikka kuitenkin niin erilainen, oma itsesi. Mukavaa viikonloppua 😉
Kiitos tästä päivästä
21
1153
Vastaukset
- Anonyymi
Mukavaa viikonloppua mies :)
- Anonyymi
Eikö oo jännä huomata jonkun olevan samanlainen
Ainakin jossain asiassa
Minulle kävi niin
Silloin ymmärtää toistaa helposti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin jossain asiassa
Minulle kävi niin
Silloin ymmärtää toistaa helpostiOnhan se jännää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin jossain asiassa
Minulle kävi niin
Silloin ymmärtää toistaa helpostiNo on kuule niin, niin jännää eiks niin mua jännittää niin et pissat menee pöksyihin eiks jeh.
- Anonyymi
Aloittaja tosin on nainen 😁 mutta miehelle tosiaan hyvää viikonloppua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tosin on nainen 😁 mutta miehelle tosiaan hyvää viikonloppua.
Minä sivusta tiesin sen eka lukemalla. Hangon keksinä, pähkinöinä, selvä nainen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on kuule niin, niin jännää eiks niin mua jännittää niin et pissat menee pöksyihin eiks jeh.
Näinhän se on. Jännää tämä elämä.
- Anonyymi
Ihana, aito teksti <3 toivottavasti saavuttaa hänet, jolle viesti on tarkoitettu.
- Anonyymi
Mistä noin pähkinöinä olet? N vai m?
- Anonyymi
Aloittajan viesti oli N ➡️ M
- Anonyymi
Antaisitko pientä vinkkiä, kenelle tää on tarkoitettu? Voisin sanoa samaa sinusta, jotenkin susta vaistosi heti läheisyyden ja lämmön.
- Anonyymi
Hyvää viikonloppua!
- Anonyymi
Pähkinät on hyviä 🤤
- Anonyymi
Samaa mieltä, syön niitä joka päivä.
- Anonyymi
Mulla on juuri nyt pähkinöitä kuppilautasella. Lusikalla lappaan suuhuni niitä.
(Piilosta höpöttäjä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on juuri nyt pähkinöitä kuppilautasella. Lusikalla lappaan suuhuni niitä.
(Piilosta höpöttäjä)Laitahan taskuun muutama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitahan taskuun muutama
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Miksi olet täällä jos sulla on seuraa? Aika epäkohteliasta sitä sun seuralaista kohtaan jos olet täällä etkä huomioi häntä.
- Anonyymi
Ja mistä päättelit, että mulla on täällä seuraa?
- Anonyymi
Et edes ole mun seurassa. Etkä tiedä miten hyvä olo sitten olisikaan.
- Anonyymi
Oot ihana Am😘
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko
Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa6795840Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa
En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh7315668Mihin aikaan tulee Marinin eroilmoitus huomenna?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc979c9c-c331-42f5-afe6-d30bdb869e3a Yksityiset pikku bileet, taustalla kuuluu: v*ttu tästä tulee hyvä olo. Jau3043733Sanna Marin juhlii humalassa haarat levällään
Kuvat tulivat vihdoin julki. Melkoinen pienen lapsen äiti.3423333Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'
Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni2992765"Bile-Sanna" lempinimen saanut Sanna Marin selittelee: "Tiesin kyllä, että minua kuvataan, mutta..."
Bile-Sannan bailuvideo on saanut pääministerin myrskyn silmään. Mitä mieltä olet, pitäisikö pääministerin saada olla ihan tavallinen ihminen ja juhlij3512444Parveketupakointi
Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa2351909- 2071609
- 591461